Grzegorz Braun zapowiada holocaust Polaków?

Choć sądzę, że Braun jest graczem wstawionym przez Wielki Syjon do gry pod nazwą „wybory Prezydenta”, to jego słów nie powinno się ignorować. Musi być w tym jakiś cel – być może jest to masońskie programowanie Polaków na nadchodzącą zagładę, nie wykluczam też szczerych jego intencji. Fakt jest faktem, żydomasońskie marionetki Niemiec i Francji knują za naszymi plecami, a polski rząd robi wszystko by skonfliktować nas jeszcze bardziej z Rosją.

Oczywiste jest, że jeśli rasiści chcą zasiedlić nasz piękny kraj, to aby uniknąć niepotrzebnych ofiar, dobrze było by teren wyczyścić. Powtórka z Palestyny na pewno nie jest opcją, dlatego wielce obawiam się, że faktycznie planowany jest dla naszego narodu „holocaust”. Najprościej jest to zrobić wzniecając wojnę między Słowianami, dokładnie to co się obecnie dzieje na Ukrainie, tyle że w dużo większej skali.

W Rosji satanistyczni żydzi wymordowali 66 milionów Słowian (mówił o tym Sołżenicyn : https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/01/22/zydzi-w-rosji/ ) – zapewne nieco więcej 66,6 milionów… Nas Polaków nawet tyle nie ma, ciekawe zdecydowano o wymordowaniu 6,66 milionów?

Dowodem na to, że Braun i Stankiewicz są tylko pionkami w masońskiej grze przygotowywania nas na rzeź, może być m.in. podkreślanie roli Komorowskiego jako groźnego gracza, który jak wszyscy znaczący politycy jest zapewne zaczipowaną marionetką, która odgrywa swoją rolę wyznaczoną przez Sanhedryn Światowej Synagogi Szatana. Być może pełnią oni rolę „zapowiadaczy” planów Illuminatów – którzy zawsze najpierw informują ofiary o planowanych ruchach. Jest to działanie psychologiczne, ale też „religijna” zasada, którą Illumianci się kierują.

Każda cwana dezinformacja na tym polega, by ruszyć autentyczny problem, jednocześnie odwracając uwagę od autentycznych przyczyn. Braun w ten sposób tworzy zakres pojęciowy, który dla nas gojów ma być nie do przejścia. Unika tematu żydowskiej rasistowskiej organizacji B’nai B’rith działającej otwarcie w Polsce od czasu gdy marionetka Kaczyński ja tu zaprosił, unika mówienia o totalitarnym żydomasońskim Rządzie Światowym, NWO i jego żydo-finansjery – bo co kierować uwagę na niewygodne tory?

Dopóki Braun nie zacznie mówić o żydowskiej masonerii Illuminati i spisku wymordowania większości ludności globu (mówi się o 6,66 miliardach gojów), to nie będzie on dla mnie żadnym rzetelnym politykiem. Bowiem jeśli poszedł już tak daleko, że mówi o Gazecie Polskiej jako agenturze CIA, czy też o żydowskich zapędach zaludnienia naszego pięknego kraju, to powinien sięgnąć do istoty problemu.

Niezależnie od tego pozwolę sobie wkleić krótkiego podsumowania sytuacji z blogu Talbota.

Grzegorz Braun: „Oni chcą nam zgotować nowy stan wojenny!”

Kwestia broni dla Ukrainy pretekstem do przyszłej wojny Polsko-Rosyjskiej?

Sytuacja międzynarodowa wygląda coraz groźniej dla Polski. Nasz kraj najpierw odegrał ważną rolę w obaleniu demokratycznie wybranego prezydenta Ukrainy, a zaraz potem został odsunięty od jakichkolwiek rozmów. Obecnie mocarstwa próbują się dogadywać o losie Europy Wschodniej i standardowo głos państw tego regionu nie jest brany pod uwagę.

Wokół kryzysu na Ukrainie dzieją się ostatnio dziwne rzeczy. Separatyści ze wschodu zaczynają wygrywać w zapoczątkowanej niedawno przez Ukraińców drugiej fazie krwawej wojny domowej. W tym samym momencie dochodzi do tajemniczej mediacji przywódców Niemiec i Francji, którzy spotkali się z rosyjskim prezydentem Putinem. Wszystko to dzieje się bez wiedzy Stanów Zjednoczonych, które oskarżane są przez Rosję o inspirowanie zamachu stanu w Kijowie.

Nie wiadomo co dyskutowano teraz na Kremlu, ale jest to dalece niepokojące, ponieważ chwilę po rozmowach Angeli Merkel i Władimira Putina, Niemcy nagle wycofali się z pomysłu tworzenia polsko-niemieckiej brygady. Taką wspólną jednostkę wojskową tworzą już od dawna Niemcy i Francuzi. Być może to tylko przypadek, ale z dużym prawdopodobieństwem coś jest na rzeczy, skoro jednego dnia słyszymy o wzmocnieniu obecności niemieckiej armii w Polsce a po wizycie na Kremlu nagle okazuje się, że naszego kraju bronić nie trzeba, albo nie należy.

Załatwiając to Rosjanie jednocześnie pozwolili sobie na wzrost antypolskiej retoryki, który jest uzasadniany deklaracjami polskiego ministra spraw zagranicznych Grzegorza Schetyny i ministra obrony narodowej Tomasza Siemoniaka. Obaj wyrażali gotowość dostaw broni na Ukrainę.

Rosyjski MSZ mocno skrytykował polskie plany doposażenia w śmiercionośną broń jednej ze stron trwającego na wschodzie konfliktu zbrojnego. Nastawienie rosyjskiej prasy do Polaków przypomina do złudzenia nastawienie prasy niemieckiej w sierpniu 1939 roku. Gdy porównuje się tamte i obecne uwarunkowania aż ciarki chodzą po plecach i można się spodziewać rozmaitego rozwoju wypadków.

Zaczyna to wyglądać tak jakby to Polsce przypadła rola „chłopca do bicia”, czyli społeczność międzynarodowa jest prowadzona tak, aby wyjaśnić potrzebę spacyfikowania złych Polaków. Już teraz widać, że los Polski nie zależy od Polaków, a takie wizyty jak wczorajsza pani Merkel i pana Hollande’a tylko utwierdzają w przeświadczeniu, że jesteśmy pionkiem a nie rozgrywającym.

To jest bardzo niebezpieczny moment w historii Polski – zauważył przed siedzibą PKW reżyser Grzegorz Braun. Jego zdaniem władze szykują Polakom stan wojenny i jedyne, czego im jeszcze brakuje to pretekstu. – Plany stanu wojennego już są w BBN – oświadczył.

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/kwestia-broni-dla-ukrainy-pretekstem-przyszlej-wojny-polsko-rosyjskiej

http://www.prawy.pl/z-kraju/7585-grzegorz-braun-oni-chca-nam-zgotowac-nowy-stan-wojenny



580 komentarzy Grzegorz Braun zapowiada holocaust Polaków?

  • katerina404

    „Wyglada na to ze dla panow z okupacyjnego rzadu w Wa-wie nastanie czas goraczkowego pakowania walizek i jednoczesnie radosnego poszukiwania dogodnego miejsca na zbudowanie nowego gniazdka ! Prosimy panow z rzadu aby przed opuszczeniem budynkow pogasili swiatlo aby nie dopuscic do marnotrastwa energi elektrycznej za ktora my placimy !”

    http://pressmix.eu/2015/02/09/pogotowie-strajkowe-w-tyskiej-fabryce-fiata/

  • katerina404

    NIEŚWIADOMI SŁUDZY SWOICH OPRAWCÓW

    Gen. Chelaru:

    Zacznijmy od początku, osoby rozmieszczające nadajniki nie mają pojęcia o ich funkcji. Zdalna aktywacja nadajników odbywa się na kilka sposobów: czasowo, za pomocą satelity, z pokładu samolotu mającego nadzorować zamieszki lub protesty.
    Nadajniki dużej mocy są instalowane tylko w dużych miastach – zarodkach konfliktów, w małych miastach stosuje się nadajniki mobilne.
    Urządzenia psychotroniczne badano w okresie 1995-2005, w teatrach i otrzymano wyjątkowe rezultaty.
    Psychotroniczne broń, jak to działa!

    „Naukowcy zaproponowali stosowanie mikrofal jako broń przeciwko ludziom kilkadziesiąt lat temu.
    Całość stała się łatwiejsza wraz z pojawieniem się sieci telefonii komórkowej GSM 900 i GSM 1800, które stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia.

    • Ania

      Od jakiegoś czasu nabrałam nawyku rozglądania się po dachach, jak jestem w jakimś dużym mieście.
      Dachy rzadko widać z ulicy.
      Trzeba patrzeć na nie z jakiejś wyższej kontygnacji sąsiedniego budynku.

      Zauważyłam tam sporo dziwnych urzadzeń.
      Jedno z nich mój mąż zaklasyfikował jako antenę przekaźnikową, tylko że jakąś dziwną, nieznanego mu typu.
      Mnie to raczej wyglądało na nietypowy, podłużny głośnik.

      Budynek o którym mówię jest położony w okolicach dużego placu.
      Podobne urządzenia widziałam też w Szczecinie i Gdyni, choć w Gdyni bardzo z daleka.

    • Nelson

      A kiedy bedzie holokaust tych co POLAKOW gnebia?
      Moze mi ktos wytlumaczy CO?

  • katerina404

    ŚMIESZNE SPORY O KANDYDATÓW NA PREZYDENTA

    Zmieniają się nazwy systemów i ustrojów oraz religii, ale nigdy nie zmienia się ekipy rządzących i formy represji wobec narodu …

    PRZYKŁAD: Społeczny Komitet Wyborczy Pana Kukiza za pieniądze PiS-u

    Wszyscy tzw kontrkandydaci stosują podprogowe zagrywki, manipulują słownie oraz w gestach i symbolach im towarzyszących.
    Dość kłamstw, dość manipulacji, dość tworzenia iluzji wolności za pomocą wszechobecnych nałogów i elementów deprawacji medialnej i kulturowej…
    Trwa wojna z okupująca nas tyranią, hierarchią i wszechobecną demolującą państwo administracją.

  • Ania

    Szef nadzoru finansowego boi się rozstrzygnięć sądów w sprawie kredytów frakowych
    10 lutego 2015

    „1. We wczorajszym wydaniu „Dziennika. Gazety Prawnej” znalazł się zapis dyskusji dotyczącej obecnej sytuacji zarówno banków, które udzieliły kredytów frankowych jak i kredytobiorców, którzy zdecydowali się na ten rodzaj kredytu.

    W dyskusji wzięli udział: Andrzej Jakubiak szef Komisji Nadzoru Finansowego, Bogusław Grabowski – członek Rady Gospodarczej premiera, Józef Wancer – prezes BGŻ, wreszcie Leszek Pawłowicz dyrektor Gdańskiej Akademii Bankowej.

    Bardzo interesująca jest wypowiedź szefa KNF Andrzeja Jakubiaka, który bez żadnego zażenowania mówi dlaczego zmienił swoje stanowisko w sprawie kredytów frankowych i teraz sugeruje ich przewalutowanie (wprawdzie takie, które nie obciąża specjalnie banków).

    Szef KNF mówi wprost, że coraz większa liczba pozwów zbiorowych, które składają tzw. kredytobiorcy frankowi, może być poważnym zagrożeniem dla banków, ponieważ pozwy podważają podstawy umów dotyczących kredytów frankowych.

    2. Przypomnijmy tylko, że w ostatnich tygodniach ukazało się kilka ważnych tekstów dotyczących kredytów opiewających na franki, które dobitnie pokazują istotę tego produktu finansowego (np. opracowania prof. Witolda Modzelewskiego czy dr Janusza Szewczaka).

    Profesor Modzelewski na przykład w swoim opracowaniu pisze, że istotą kredytu jest to, iż „kredytobiorca ma zwrócić tylko tyle, ile mu pożyczono oraz zapłacić za to odsetki i ewentualną prowizję” i że w umowie kredytowej odsetki mogą być elementem zmiennym w czasie, natomiast dług nie” (w kredytach opiewających na franki zmienne są nie tylko odsetki ale i wielkość długu).”
    http://kuzmiuk.blog.onet.pl/2015/02/10/szef-nadzoru-finansowego-boi-sie-rozstrzygniec-sadow-w-sprawie-kredytow-frakowych/

    Czyli to nie podatnik poniesie koszty dofinansowania „frankowiczów”, tylko, jak dobrze pójdzie, bank udzielający kredytu.
    Cała nadzieja w sądach…
    Czy się odważą ?
    Jest to też test, na ile polskie sądy są jeszcze niezawisłe.

    • Peryskop

      W Polce sądy są zawisłe, bo nie polskie.

      Ale z tego co obserwuję niektórzy sędziowie, czując że nadchodzi koniec festiwalu, zaczynają już nieco rozważniej postępować. Daleko jeszcze do normalności, ale takie pierwsze jaskółki zwiastują nadchodzącą zmianę pogody dla bogaczy – na gorszą.

      Natomiast rozmaite wysiłki aby „pomóc frankowiczom” mają moim zdaniem na celu wykuglowanie jakiegoś takiego mętnego układu, ażeby „swoim” można było zdjąć tego garba walutowo-kredytowego – z przełożeniem go na plecy „nieswoim”.

      ==

      A tak na marginesie nazewniczym – nie mam szczególnych pretensji do frankofońskich żaboyadów – bo to dobre pożywienie! – a bilans i u nich oscyluje około zera.

      Natomiast czy nie zastanawia zestaw franko-pojęć ?

      *Frankowicze nabrani na kredyty CHF

      *Frankiści przechrzty za namową Jakuba Franka

      *Frankistowcy generała Francisco Franco Bahamonde

      *Franciszkanie od Asyżu

      *Franciszek I papa buonasera

      *Donald Franciszek Tusk

      *Frankenstein food, healthcare & spa

      *franczyza handel na smyczy

      *franca syfilis

      • Ania

        Pożyjemy – zobaczymy.
        A z tymi franko – skojarzeniami, to nic mi się konkretnego nie pojawia z intuicji.
        Może tylko… koło zakreślone na piasku przy pomocy sznurka i patyka.
        Czyli co ? Pozorne ograniczenie ?

      • katerina404

        etymologia słowa. Przy takich analizach mozna duzo wydedukować wbrew pozorom

  • Ania

    Państwowy handel ludźmi

    Wiążąc kilka faktów i informacji i wychodzi, że państwo polskie handluje ludźmi, a dokładnie dziećmi. Proceder ten w majestacie prawa nazywa się adopcją.

    Zacznijmy od pierwszej informacji:

    Odbieranie dzieci rodzicom z powodu biedy, to już nie incydenty. To przerażająca reguła.

    Górecki przywołuje przykład rodziny z jedenaściorgiem dzieci z biednej popegeerowskiej wioski w powiecie wejherowskim. Pod koniec czerwca szkoła zgłosiła problem do pomocy społecznej, a ta „pomogła” wnioskując do sądu o odebranie dzieci. Powód: dzieci nie chodziły do szkoły.

    Bo wszystkie pracowały w lesie. Zbierały jagody, żeby pomóc w domu.

    Link do źródła :http://wpolityce.pl/polityka/168677-odbieranie-dzieci-rodzicom-z-powodu-biedy-to-juz-nie-incydenty-to-przerazajaca-regula

    Druga informacja ze źródeł prywatnych z Kanady:

    6 tys. dolarów kanadyjskich plus opłaty państwowe kosztuje adopcja dziecka z Polski. Proces zajmuje kilka tygodni. Z roku na rok ilość dzieci adoptowanych z Polski rośnie. A to dlatego, że są jednymi z najtańszych. Przykładowo adopcja dziecka z Rosji kosztuje już 25 tys., a sama transakcja trwa o wiele dłużej.

    Klika pytań do rządu:

    W prawach dziecka jest zapis, że Państwo ma pomóc w godnym wychowaniu dziecka przez rodziców, a nie przejmować opiekę nad nimi. Okazuje się jednak, iż państwowa pomoc polega na przekazywaniu polskich dzieci w adopcję do krajów, gdzie akceptuje się np. związki homoseksualne itp.

    Skąd w ogóle taka różnica w cenie? 6 tys. za dziecko z Polski, ale 15 tys z Rosji?

    W trudnej sytuacji bytowej ważniejsza jest przecież życiowa zaradność i zdolność zarabiania pieniedzy. Czy aby na pewno szkoła nauczy ich tego lepiej niż rodzice?
    http://tenbez.neon24.pl/post/118921,panstwowy-handel-ludzmi
    Ktoś powinien zgłębić ten temat. Może czas by NIK zgłosiła proceder do prokuratury? A może powinniśmy stworzyć organizacje broniące naszych dzieci?

  • szuwaxpl

    Ostrzał osiedli cywilnych widziany i komentowany naturalnie przez młodą mamę. Boże jakie to straszne.
    http://youtu.be/cc9Kh-OL4sQ

  • Ania

    Koncerny nie zasypiają gruszek w popiele.
    Wojna wojną a żyć trzeba. Też po wojnie.

    Rabunek za plecam

    CO PISZĄ INNI: Prasa niemiecka donosi o rabunkowym wykupie ziemi uprawnej na Ukrainie przy cichym poparciu kijowskich władz.

    „Konflikt na Ukrainie jest wykorzystywany do przeprowadzenia wyprzedaży areałów uprawnych, w czym uczestniczą zagraniczne koncerny i firmy” – oświadczyła szefowa biura lewicowego deputowanego do Bundestagu Niemy Movassata Brigit Bock-Luna.
    Niema Movassat, Irańczyk z pochodzenia, jest posłem do Bundestagu z ramienia opozycyjnej frakcji „Die Linke” i w jej imieniu wniósł interpelację, w której chodziło o to, że na Ukrainie w ostatnim czasie prowadzone jest bardzo gorączkowe wykupywanie areałów uprawnych przez zagraniczne osoby prawne, w tym również niemieckie. Chociaż na Ukrainie obowiązuje moratorium na sprzedaż ziemi, mające obowiązywać do 1 stycznia 2016 roku, jest ono obecnie omijane za pomocą stosowania schematu leasingu z opcją kupna przy uzgodnionym poparciu ze strony rządu Ukrainy, która w zamian za to otrzymuje pilnie jej potrzebne kredyty od międzynarodowych instytucji finansowych – stwierdzono w tej interpelacji.
    Według szefowej biura Brigit Bock-Luny, z materiałów zgromadzonych przez deputowanych lewicowych do Bundestagu, wynika, że „byłe kierownictwo Ukrainy stawiało stanowczy opór wobec dalszej liberalizacji ustawodawstwa w dziedzinie użytkowania ziemi”, jednakże po obaleniu Janukowycza i zmianie reżimu w Kijowie zmiany te zostały pośpiesznie przeforsowane przy wydatnej pomocy Banku Światowego i Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju”.
    http://jeznach.neon24.pl/post/118946,rabunek-za-plecami

    Ciekawe, czy w Polsce już stosują ten sposób ?

  • Peryskop

    Zakładkowanie zastępcze:

    …Jose swój kit wciska po staremu.

    Polska ’39 była już przechwycona przez masonerię i ustawiana odpowiednio.

    Rozwarstwienie społeczne rozwalało integralność Narodu wielo-narodowego.

    Jednym z większych przekrętów było pogrzebanie ajenta Piłsudskiego na Wawelu.

    Kościół „święty” miał i w tym „dziele” swój niechlubny udział, jakzawsze.

    Gloryfikowanie ponadczasowego krzyżactwa rzymsko-teutońskiego to jest ZDRADA !

    http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-9/#comment-202887

    Cycero mądrze twierdził, że zdrady wewnętrznej żaden naród nie przetrwa.

    Ale historia wykazuje, że mając rację mądry Cycero paradoksalnie – MYLIŁ SIĘ.

    Zdrady wewnętrznej nie przetrzyma naród słaby, wydelikacony, niezahartowany.

    Bowiem tak jak dla odporności każdego z nas na rozmaite choroby niezbędne są
    wewnętrzne bakcyle – tak okazuje się teraz, że dla odporności na zagrożenia dla Narodu niezbędne są ajentury jak te grasujące w PL i na Monitorze Polskim !

    więcej:
    http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-8/#comment-202897

    • sprawdzam

      Marku, jak możesz, to przywróć zakładki „Najnowsze komentarze” z prawej strony.

      To bardzo pomagało w przeglądaniu bloga.

      • „Marku, jak możesz, to przywróć zakładki
        to bardzo pomagało” nam w pilnowaniu bloga.
        Teraz się gubimy i na czas swojego nie robimy.
        A co będzie potem strach pomyśleć.

  • Freeman

    szuwaxpl
    10 lutego 2015 at 01:54

    Julian Kornhauser – jest na liście linijka 10 od A więc!

    Układa się pięknie w całość polityki niezmiennej wobec ‚Tell a vivu’

    Panie Józefie – Pan kiedyś dał tytuł „Czy Duda nas wyduda?” – to o tym Dudzie było?
    Józef Bizoń
    10 lutego 2015 at 02:19

    To było o Dudzie związkowcu „S” Piotrze.
    http://www.solidarnosc.org.pl/kontakt
    zawsze trzymającym z Kaczyńskimi.
    No a teraz trzymającym z tym kandydatem Andrzejem Dudą.
    Józef Bizoń
    10 lutego 2015 at 02:24

    Tak, że pytanie
    Czy Duda via Kukiz nas wyduda pozostaje na czasie.
    szuwaxpl
    10 lutego 2015 at 02:50

    Idę spać, ale jak kąpałem się – przypomniał mnie się pan Duda, właściwie boski Duda – bo każdemu da, górnikom, stoczniowcom. cos mnie sie wydaje ze tez wam po glowie hasa jakis trojkacik josif towarzyszu…http://wolna-polska.pl/wiadomosci/lenin-kat-narodu-rosyjskiego-zwykly-pederasta-2014-09

  • szuwaxpl

    Nowy, ale czy lepszy problem, prawie w zasięgu ręki, nawet GW poświęciła art. o nitce na Słońcu.

    „Sonda miała zostać wystrzelona dziś w nocy za pomocą rakiety Falcon-9 wyprodukowanej przez firmę SpaceX. Ale jej start został przełożony z powodu złej pogody – kolejna próba startu odbędzie się dziś tuż po północy naszego czasu. Jeśli jednak nad przylądkiem Canaveral na Florydzie nadal będą wisiały chmury, to kolejne okienko startowe „otworzy się” w środę.
    Satelita ma „zaparkować” w tzw. punkcie Lagrange’a 1, blisko 1,5 mln km od Ziemi i 148 mln km od Słońca. To jedno z pięciu miejsc w układzie Słońce-Ziemia, w których grawitacja obu tych ciał niebieskich się równoważy. Niewielki obiekt umieszczony w punktach Lagrange’a pozostaje w spoczynku względem Słońca i Ziemi. Punkt L1, w którym będzie pracował DSCOVR, znajduje się dokładnie między naszą planetą a gwiazdą.

    Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75400,17383320,Alarm_przed_burza_na_Sloncu.html#ixzz3RNJ1kvOd

    http://helioviewer.org/

    Coś musi być na rzeczy, od wielu dni nić jest widoczna i badacze nie bardzo wiedzą, co będzie dalej?
    1 godzina na reakcję Ziemian 😀

    • Peryskop

      Te bzdury z „parkowaniem w punktach Lagrange’a” już były pogrywane ze 3 lata temu.

      Wczoraj wdowa Armstrongowa znalazła na strychu kamerę 16-tkę, którą Neil filmował zbliżanie się „lądownika” „Apollo” do „Księżyca” oraz kolegę schodzącego po schodkach…

      Ciekawe jakie jeszcze farmazony wygenerują, żeby przysłonić medialnie Ukra kichę ?

      • Nie wyszedł Majdan w Warszawie przy okazji kolejnych 11.11.
        To chcą go teraz uskutecznić na Śląsku.

        https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=kukiz+na+majdanie

        „- Tam na Majdanie to była walka o godność, to samo widzę na Śląsku
        – powiedział Paweł Kukiz w „Piaskiem po oczach”.”

        http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kukiz-o-protestach-na-slasku-gornicze-protesty-jak-majdan,506760.html
        —–
        „Paweł Kukiz solidaryzuje się z Ukraińcami, dlatego postanowił napisać po ukraińsku hymn rewolucji. „Pieśń „zagrała mi w głowie”, gdy byłem drugi albo trzeci raz na Majdanie” – mówił w wywiadzie dla portalu Express.olsztyn.pl.

        – W niedzielę na kijowskim Majdanie odbyła się premiera teledysku Pawła Kukiza. Jest to hymn, który Kukiz napisał specjalnie po to, aby wesprzeć obrońców Majdanu – czytamy na portalu express.olsztyn.pl.”

        http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/kukiz-na-majdanie-napisal-po-ukrainsku-hymn-rewolucji-tam-odbyla-sie-premiera-teledysku_384463.html
        —-
        Paweł Kukiz na Majdanie
        https://www.youtube.com/watch?v=LrKLciF49Yk

        Kijowski Majda rozprowadzał pod tłum Witalij Kłyczko (bokser)
        http://pl.wikipedia.org/wiki/Witalij_K%C5%82yczko

        Przy jego boku był muzyk Paweł Kukiz forowany przez pana Jerzego Jachnika na prezydenta RP.

        Czy i kiedy Kukiz (a może i nawet przy boku Pana J. Jachnika) wystąpi na śląskim majdanie ze swą natchnioną nową rewolucyjną pieśnią?

        sprawdzacz i Peryskop do tablicy!
        Odpowiadać na zadane tu pytanie.

        • Peryskop

          Jose musiał być politrukiem w wojsku i ma nawyki zamordystyczne.

          I w zaślepieniu dopiero wczoraj odkrył Amerykę tj Kukiza na majdanie.

          TOO LITTLE TOO LATE KATOLIBAŃSKI KRECIE ZAWOJOWANY !

          Propagujący schadzki patriotyczne w klubie „MASADA” !

          A teraz przemilczający Kukizowe JOW-y.
          Może się przydadzą w Boguchwale z masońskim Okiem w herbie ?

          ==

          Dla oprzytomnienia oszczerczemu kurduplowi Jose:

          http://www.monitor-polski.pl/stalinowsko-hitlerowskie-metody-w-polsce-maja-stac-sie-norma/comment-page-1/#comment-201972

          Peryskop 4 lutego 2015 at 21:21

          JOW to przekręt zapożyczony z UK, gdzie wciąż jeszcze obowiązują nieco inne rytuały – np ostracyzm.

          Bo tam ludzie mają trochę honoru, a jeśli też już go nie mają – to udają że mają, bo tak wypada. I w ramach tych reguł jakoś się to kręci.
          U nas Stokłosa (z poparciem braci z grypy Smithfileds) pokazał już dobitnie na czym polega siła cynizmu na pozycji senatora.

          Polskie prawo nie przewiduje odwołania posła czy senatora „bo nas zawiódł”.
          A tam gdzie przewiduje – burmistrzów i wojewodów niezwykle trudno odwołać z uwagi na progi, fortele i gnuśność obywateli (podsycaną piwem i kiełbasą).

          Reasumując – Kukiz albo jest ciemny albo cynicznie gra obiecując młodym ulęgałki pod wierzbą – bardzo podobnie jaj Korwin.

          Ale nadaje się do robienia wody w móżdżkach, bo potrafi grać na emocjach jako że jest doświadczonym szołmenem.

          Tu w akcji „partiotycznej” (nie literówka!)
          Paweł Kukiz na Majdanie

          Chwała Ukrainie !

          https://www.youtube.com/watch?v=LrKLciF49Yk

          ==

          Jak przełkniesz ten fakt, że Pawełowi K. coś się poyebao na tym majdanie , to zmień też bzdury o przyczynach śmierci Robina Williamsa, pls…
          [słowa do ajenta z „Wolna-Polska” – Pery]

        • Peryskop – specu od słania pism do BBN via Prezydent Komorowski.
          Pisz szybko następny raport – na mnie rzecz jasna.

          – z tymi twoimi epopejami to do Pana Jerzego Jachnika, może być via sprawdzacz, a nie do mnie.
          Jerzy Jachnik nie wiedział kto to jest Kukiz? Akurat!

          Ostatecznie bokser Witalij Kłyczko poparł Proszenko na prezydenta Ukrainy, a on został merem Kijowa.

          Kukiz ostatecznie poprzez Andrzeja Dudę z PiS, a on zostanie merem (znaczy się prezydentem) Katowic.

        • Peryskop

          ALE UWAGA !

          Bo przy okazji namolnego ataku na porąbanego muzyka katoliban parzystokopytny ze świentym dupochronem ujawnił swoją odrazę wobec p. Jerzego Jachnika !

          Czyżby dlatego, bo założonemu przez pana J.J. Stowarzyszeniu Przeciw Bezprawiu udało się nagłośnić wiele afer sądowo-prokuratorskich i przez to wywrzeć presję na ograniczenie bezprawia w Polsce ?

          W takim razie: dlaczego Józefowi Bizoniowi z Boguchwały k/ Rzeszowa, blisko Wołynia – tak zależy aby wciąż trwał kryzys w polskim wymiarze sprawiedliwości ?

          Dlaczego ?

          DLACZEGO ?

          D L A C Z E G O ?

          W J.A.K.I.M C.E.L.U ?

          Żeby uszły na sucho przekręty i/lub przestępstwa kolesiów katolibańskich ?

        • sprawdzam

          Ty co najwyżej możesz tablicę ścierać jako woźny/cieć, a nie nas do tablicy wzywać.

        • W wojsku pułkowniku Peryskopie to ja byłem szeregowcem – od armat przeciwlotniczych – i w takim też stopniu z niego wyszedłem.
          Wicie i rozumicie przecie pułkowniku Peryskopie,
          że takich jak ja nie nada było awansować, bo jak by im wpadło do głowy kazać odwrócić lufy armat przeciwlotniczych nie w tę stronę co trzeba – to wicie …. oj.

          Pułkowniku Peryskopie jazda do przodu z Kukizem!
          Jerzemu Jachnikowi dostanie się stanowisko ministra sprawiedliwości,
          tobie zaś stołek ministra obrony narodowej.
          Kukiz będzie merem Katowic, A. Duda prezydentem RP
          – i będziecie mieli niemal pełnię władzy.

        • szuwaxpl

          Szukałem czegoś innego, ale znalazłem pewne wytłumaczenie zachodzących rozwarstwień na blogu.

          PRZESTAŃCIE POPIERAĆ UKRAINĘ!

          Przestańcie popierać Ukrainę ! Woła na łamach tygodnika „Do Rzeczy” Waldemar Łysiak. Z trudem ten głos rozsądku i trzeźwego spojrzenia przedziera się przez entuzjastyczny bełkot polskich mediów. Aby umożliwić szersze dotarcie takiej oceny do naszych obywateli zamieszczamy tę wypowiedź w przekonaniu, że inne spojrzenie zmusi do zastanowienia i refleksji nad jednostronnym i nieprawdziwym obrazem, jaki został wymalowany przez polskich polityków i oddanych władzy „dziennikarzy”.
          http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2014/09/przestancie-popierac-ukraine/

          Risposta ‚SALOONU’

          David W.
          Waldemar Łysiak to banderowiec?
          Teraz pytanie brzmi: dlaczego Łysiakowi tak bardzo zależy na tym, by antypolonizm rósł na Ukrainie?
          http://niezalezna.pl/59794-waldemar-lysiak-banderowiec

          Ode mnie – aby przybliżyć Ukraińv9om Polskę, dowieźli Pawła śpiewającego PIS-kliwie wołających „gierojom chwała”
          pod ‚czerwono czarną banderą’
          System salonowy sam się określa kto z kim i w co ‚hra’

        • I pułkowniku Peryskopie wicie jaka jest pomiędzy nami różnica/

          Wy gryzipiórek od raportów, armaty obsłużyć nie umiecie.
          Ja zaś – gdyby co – potrafię obsłużyć zdobyczna armatę i przypirzyć z niej tam gdzie trzeba,
          i to tak że aż pióra z pióropuszy (łącznie z ich mocowaniami) polecą w niebiosa.

        • Pułkowniku Peryskopie!
          Co z wami? Ze sprawdzam żyjecie?

        • Freeman

          josif duzo grochowy i mozesz walic z tej armaty…

        • Peryskop

          Jak już zetrzesz tablicę i podlejesz kwiatki, to się zadekuj na „parkingu w punktach Lagrange’a”. Szujax wskaże ci kierunek.

          A na parkingu wiadomo – złocisz wpadnie do niewidzialnej ręki.
          Czasem dwa…

          Ale POstaraj się dzielić z szujaxem równo, bo jednak wierny z niego przydoopas.

        • Ooo – widzę, że się odezwała pucybut pułkownika Peryskopa.

          A co ze sprawdzaczem i pułkownikiem Peryskopem?
          Są może na zwołanej w trybie natychmiastowym nardzie sztabu operacyjnego?

        • widzę, że pułkownik Peryskop żyje.
          W przerwie narady się odezwał.

        • sprawdzam

          Dużo czasu ci zajęło sklecenie tych kilku słów, bo wpis Peryskopa już od kilku minut wisiał, a ty się o niego dopominasz :)))))))))

        • norwid

          @szuwaxpl

          „Teraz pytanie brzmi: dlaczego Łysiakowi tak bardzo zależy na tym, by antypolonizm rósł na Ukrainie?
          http://niezalezna.pl/59794-waldemar-lysiak-banderowiec

          tekst Wildsztajna jest dla debili co to nie umieją dodać 2+2. Ja rozumiem ze „+” się kojarzy z chrześcijaństwem i trzeba użyć „∑” żeby nie bolało. Ale tata mason nie po to uczył młodego żeby ten nie umiał nawijać makaronu na uszy tubylców. Szkoda tylko że tylu ma klakierów wśród czytaczy gazety polskiej. Wstyd i debilizm do kwadratu.

        • szuwaxpl

          Norwid – właściwie odpowiedziałem Tobie tu:
          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203066

          Zadziwiają mnie pojawiający się przypadkiem i mówią niby echem tu przesiadujących najwięcej. 😉

        • Peryskop

          Norwid z nami podróżuje dłużej niż ty szujaxie.

          I przekazał tu może niewiele komentów, ale były cenne jak pamiętam.

          Teraz też, bo wyczuł, że podstępnie chciałeś wciskać tym razem kit Davida W.

        • szuwaxpl

          Pułkowniku Peryskopku – ty masz jakieś zaniki uwagi, czy zadaniowo wciskasz kit jakobym popierał gudłaja Davida W.

          Czy tobie nie wystarczył mój tytuł odpowiedź ‚saloonu’, oj nie ładnie Pałkowniku.

      • szuwaxpl

        Na pożegnanie dzisiejszego wieczoru mam dla Perypetiusza I coś specjalnego!
        Tylko czy on jeszcze myśli jak człowiek czy jak ukraiński kiborg?

        http://youtu.be/E2qKMQV3hl8

    • Freeman

      3 dni ciemnosci moze. juzek smaruj du..e bedzie wpier… „nawet GW poswiecila art” tak to idealne zrodlo ifosraczk… http://www.tvp.info/18809453/prezes-jsw-odpiera-zarzuty-o-niegospodarnosc-40-mln-zl-robi-wrazenie-ale-trzeba-umiec-czytac-dokumenty-spolki .[Hochwander, pilot i Miś rozmawiają w biurze Misia]
      Hochwander: Więc tu pan podejmuje się, można powiedzieć, całej tej sprawy, bo pan ma helikopter. Znaczy, w każdej chwili może pan mieć…
      Pilot: Mogę mieć, z tym, że godzinę wcześniej muszę o tym wiedzieć.
      Hochwander: No i cena jest konkurencyjna, bo pan nam załatwia za trzydzieści patyków, a oficjalne ceny zaczynają się od pięćdziesięciu pięciu za godzinę.
      Hochwander (do pilota): To już konkretnie proszę się komunikować…
      Miś: Do mnie, do mnie! Tak, tak! Ja do pana numer mam. Jak coś będzie potrzeba to zadzwonię do pana. Już pan tam wtedy przyjdzie, albo się ze mną skontaktuje. Jak tam panu będzie wygodniej.
      [Pilot wychodzi]
      Hochwander: Więc moim zdaniem, po co mamy trzy razy przepłacać, jeśli mamy tu faceta i on sobie też zarobi. Teraz tak: słomę załatwiłem spod Koszalina z PGR`u, a do środka można dać. To społecznie, tak że nic nas nie kosztuje, a co ważne – taśmę będę miał z nadwyżek, więc się nakręci filmik i też nas nic nie będzie kosztowało. Także jesteśmy do przodu na tym jakieś sto osiemdziesiąt – dwieście tysięcy.
      Miś: Mów, mów, mów…
      Hochwander: To już wszystko. Aaaa… Załatwiłem, że misia kupi Muzeum Ludowe w Olsztynku i to będzie ekstra sto pięćdziesiąt tysięcy. No i co?
      Miś: Słuchaj! Ty będziesz robił dziadowskie oszczędności na sto – dwieście tysięcy, żeby nas byle łajza z kontroli wzięła za tyłek! Więc wbij sobie w ten twój oszczędny, kierowniczy, filmowy łeb: pieniądze należy zdobywać legalnie, a nie lewymi kombinacjami! Ten twój sznurek z helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją żoną, a my, zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za pełną stawkę godzinową od instytucji. „Dziesięć godzin” – słownie.
      Hochwander: Ale to jest kilkaset tysięcy!
      Miś: Zapłacimy, zapłacimy! Film zrobi na zlecenie instytucja i zapłacimy. Rachunki mam z Cepelii na dwieście osiemdziesiąt tysięcy – zapłacimy. I nie sprzedamy misia żadnemu muzeum nawet Narodowemu za milion!
      Hochwander: To znaczy nie chcesz zarobić?
      Miś: Powiedz mi po co jest ten miś?
      Hochwander: Właśnie, po co?
      Miś: Otóż to! Nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi?
      Hochwander: Protokół zniszczenia…
      Miś: Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach.
      [Hochwander chwyta za butelkę koniaku]
      Miś: Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie! Nie stać cię! Ty musisz oszczędzać!

    • Dorian Green

      szuwax promuje GW, bo ostatnio czytalem, ze im bardzo obroty spadly.
      He,he,he

  • szuwaxpl

    Tu przystępnym językiem jest opisane zagrożenie:

    http://krolowa-superstar.blog.pl/2015/02/08/astrofizycy-obserwuja-potezne-wlokno-na-sloncu/

    Kilka już takich nitek było i nic wielkiego z tego nie wynikło, więc może i teraz nam się uda.
    Tylko ta jedyna godzina jest piękna na reakcję, ale to i tak sporo w porównaniu do 8 minut świetlnych oddalenia od naszej gwiazdy dziennej.

  • global news

    Jestem zdania, że żyd Braun to podstawiony mądrala dumnie wspierany przez wszystkie niby prawicowe media. Wentyl bezpieczeństwa i prowokator, którego sposób działania można było obserwować po ostatnich wyborach. On niczego nie przewiduje, ale po prostu zna plan dalszej ekspansji jaszczurzego NWO. Najgorsze jest to. że to co mówi w kwestii Judeopolonii jest jednym z celów NWO. Eskterminacja słowian jest pewna!

    • Peryskop

      global news, za tę swoją „pewność” lądujesz na OTO.

      • Peryskop

        Dla jasności – global@news może być zrozpaczona dętka.

        Albo troll, w której/go poście zawarte jest przypodobanie się wobec dominującego tu dystansu względem kandydata Grzesia B., ale clou stanowi właśnie ostatnie zdanie.

        Ale jeśli miękka dętka, to czy powinna zarażać Czytel^ników MP defetyzmem ?

        I nawet jeśli global@news miałaby 101% pewności, że „Eskterminacja słowian jest pewna!” – to przekazywanie takiej informacji Polakom jest naganne !

        Bo poza aspektem prawnym i etycznym jest tu też uruchomiony mechanizm tzw „samospełniającego się proroctwa”.

        Czyli następstwo świadomych i podświadomych procesów psychologicznych, jakie w nas zazwyczaj zachodzą, aby fatum czyli uporczywy dysonans „losowo-przeznaczeniowy” jakoś zniwelować i/lub usnąć – w przypadkach skrajnych nawet poprzez przedwczesne zejście z tego świata.

        I une właśnie w ten sposób usiłują nas programować.

        Ponadto „Słowian” pisze się z dużej litery.
        A „eksterminacja” przez „eks-” a nie „esk-„.

        Zatem to nie zrozpaczona dętka pisała, ale ktosia nadzwyczaj tu aktywna 😛

        Oczywiście wyprze się, zaprze, oburzy, odeśle do psychiatry, albo da lizaka…

        OTO jeszcze nikomu tu nie zaszkodziło 😀 😀 😀

        • szuwaxpl

          Pułkowniku Peryskopie – takie małe pytania mam co do tego niby szumnego dystansu względem Grzegorza Brauna.
          Jakieś niedomówienie, dla mnie szkalujecie Jego osobę, nie mając tak naprawdę niczego przeciwko Niemu!!!

          Bo tak cholernie poważnie – gdyby nawet był żydem, to dlaczego chcecie głosować i promować innego żyda, a Grzegorz Braun
          nie odpowiada linii partii panujących?

          Bo chce rozliczeń dla ścierwa kurewskiego, które trawi kraj jeszcze nazywany Polska?
          Może odpowiesz jakimś konkretem, bez woalu.

        • monitorpolski

          Może mi powiesz gdzie mieszkają rodzice Brauna?

        • Lord Viader

          Łał, dżast łał, czyli to jest ten słynny, skrzętnie skrywany proces dochodzeniowy Peryskopa. Pesymizm i literówki i Peryskop już WIE że jesteś agentem! Hahahaha

        • szuwaxpl

          Trochę to mizerne – dezawuować obecne miejsce zamieszkania i pracy rodziców Grzegorza Brauna, niby nic, ale ponownie
          delikatnie dwuznaczna intryga.

          Kazimierz Braun (ojciec GB) – Równolegle z praktyką reżyserską Braun zajmuje się historią i teorią teatru. Do roku 1985 Braun był profesorem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu. Po głośnej inscenizacji “Dżumy” Camusa, aktualizującej atmosferę stanu wojennego, Braun zostaje wyrzucony z pracy i zmuszony do wyjazdu za granicę.
          http://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_Braun_%28re%C5%BCyser%29

        • Peryskop

          Pogoogluj szujaxie a znajdziesz inną wersję:

          Kazimierz B. wyjechał do USA w 1982 roku i ponieważ nie wracał do kraju, został skreślony z listy pracowników dwóch instytucji wrocławskich.

        • Peryskop

          Wyjazd K.B. mógł mieć miejsce w 1983 lub 1984 (cytowałem z pamięci).

          Ale przed 1985.

          I ważna jest ta chronologia tj przyczynowo-skutkowy związek radziecki.

        • norwid

          @Peryskop

          Sprawa Pana Grzegorza Brauna jest prosta – NIE IŚĆ NA WYBORY!!!!,

          Wszystkie kandydatury tzw. propolskie jak Duda, Kukiz, Korwin i Braun są wystawione w jednym celu. Warto to sobie wbić do łba zawczasu aby nie epatować wyszukaną dedukcją i wojenkami polsko-polskimi.
          „Inżynieria społeczna” stosowana w Polsce boi się obniżenia frekwencji poniżej 40%, to bowiem jest granicą utraty mandatu społecznego sprawujących władzę. Jeśli przyjąć że z 40% tylko 30% to wyborcy zwycięskiego ugrupowania politycznego to poparcie mamy na granicy 10% społeczeństwa i to przy założeniu ze wszystkie głosy są ważne.

          Podbijanie puli wyborczej i aktywizacja pasywnych obywateli przez antagonizację i polaryzację jest celem samym w sobie.

          Kochasz swoją Ojczyznę, swój Kraj, martwisz się o jego przyszłość?

          Paradoksalnie jedyne sensowne działanie z Twojej strony wyborco to NIE IDŹ NA WYBORY!!!!
          Tylko tak można zakwestionować poczytania bandyckiej władzy – odbierając im mandat społeczny.

          A wy tu pierdy prawicie od kogo jest Grzegorz Braun.

        • sprawdzam

          Gdyby im zależało na legitymizacji tak bardzo, jak to opisujesz, to dawno głosowanie w wyborach dawno byłyby obowiązkowe.

        • sprawdzam

          oczywiście:
          to głosowanie w wyborach dawno byłoby obowiązkowe.

        • „Może mi powiesz gdzie mieszkają rodzice Brauna?” {Admin]

          Ja z bardzo wiarygodnego źródła słyszałem, że w Himalajach.
          Panie Marku rozumiem, że pan nie wie gdzie mieszkają
          i dlatego Pan pyta.

        • norwid

          @sprawdzam

          „Gdyby im zależało na legitymizacji tak bardzo, jak to opisujesz, to dawno głosowanie w wyborach dawno byłyby obowiązkowe.”
          Jajko na miękko jest smaczne, zdrowe i pożywne. Robi się w następujący sposób: surowe wrzuca się do gotującej wody i gotuje 5min.
          Jeśli ktoś chce zrobić jajko na miękko palnikiem acetylenowym to będzie miał kupkę popiołu, ani smaczną ani pożywną ani zdrową. Jeśli ktoś będzie trzymał surowe jajko na słońcu przez 5tygodni będzie miał śmierdzące jajko.
          Przyznaję są amatorzy takich jajek, ja do nich się nie zaliczam.

          Po braunowsku „przystępuję do wyłuszczania”

          Jeśli w Polce byłyby wybory obowiązkowe to już dawno mielibyśmy prawdziwie polskie władze a nie międzynarodowe antychrześcijańskie.

        • szuwaxpl

          Norwid – pięknie nam tu wyłuszczył wyborczo, ale czy zastanowiłeś się drogi Norwidzie, że tzw. betonowy elektorat idzie zawsze
          i wybory bez nas są i tak po myśli rządzących!

          Więc moim zdaniem darować racz takie domowe ognisko w ciepełku i chowajmy głowę z dupą w piasek, to jakoś to będzie!
          Sam już czyniłem tak jak mówisz, mamy co mamy, gdyby faktycznie poszła reszta, coś by z tego było. A tak idzie mniej niż połowa,
          czyli jaka to gówniana demokracja, że mniejszość wybiera za większość.

          Wszyscy potencjalni kandydaci są do dupy, czyli niech nam panuje w ‚bulu’ wtedy jest dobrze!
          Dzięki za takie doradzanie 😀

        • norwid

          @szuwaxpl

          „ale czy zastanowiłeś się drogi Norwidzie, że tzw. betonowy elektorat idzie zawsze
          i wybory bez nas są i tak po myśli rządzących!”

          Szuwaksie czy zastanowiłeś się że do pierwszych wyborów kontraktowych za prezydenta Jaruzela ludzie Solidarności poszli do wyborów i zrobili partyjnej władzy kuku? Przez założenie pasywności społeczeństwa wybory w tej kontraktowej części niemal w całości wygrała strona społeczna!

          Nie można grać znaczonymi kartami bo na starcie skazujesz się na przegraną. Stawką jest nie tylko Twoje życie ale i przyszłych pokoleń. Jak przystało na konia co ma klapy na oczach to w tą grę wyborczą możesz śmiało grać. Ja zaś z powagą proroka mogę dziś powiedzieć jaki będzie wynik – przegrasz z kretesem a za klęskę zapłacisz Ty i Twoje dzieci.

          Takie są prawidła władzy i jedynie nieprzewidywalność jest szansą dla Narodu Polskiego.
          Głosowanie na swojego jest PRZEWIDYWALNE i pod właśnie takie działanie są podejmowane różne kroki przez międzynarodowe ośrodki władzy w Polsce.

        • szuwaxpl

          Norwidzie – przekonałeś mnie, idę głosować na Brauna, gdyby wyszło wszystkim, którzy Go szkalują i zabierają potencjalne głosy,
          i do wyboru będę miał Duda-Kukiz – wtedy zastosuję Twoją metodę (ciepło, cisza i Muzyka 🙂 )

          Za dużo grup odpycha od Grzegorza Brauna, zawsze byłem aspołeczny i krnąbrny.

        • sprawdzam

          Norwid, w jednym poście piszesz, że władzom zależy na zwiększeniu frekwencji i podbijają frekwencję:

          „„Inżynieria społeczna” stosowana w Polsce boi się obniżenia frekwencji poniżej 40%, to bowiem jest granicą utraty mandatu społecznego sprawujących władzę. Jeśli przyjąć że z 40% tylko 30% to wyborcy zwycięskiego ugrupowania politycznego to poparcie mamy na granicy 10% społeczeństwa i to przy założeniu ze wszystkie głosy są ważne.

          Podbijanie puli wyborczej i aktywizacja pasywnych obywateli przez antagonizację i polaryzację jest celem samym w sobie. „
          __

          A potem napisałeś, że:

          „Jeśli w Polce byłyby wybory obowiązkowe to już dawno mielibyśmy prawdziwe polskie władze”
          __

          Ponadto napisałeś, że

          „Wszystkie kandydatury tzw. propolskie jak Duda, Kukiz, Korwin i Braun są wystawione w jednym celu. „
          [W celu podbijania frekwencji – jak było można wysnuć z Twojego komentarza]

          Wybacz, ale zupełnie Ciebie nie rozumiem – choć staram się bardzo – w jaki to niby sposób mielibyśmy już dawno polskie władze, skoro na listach nie ma odpowiednich kandydatów? Staram się, ponieważ Twoje poprzednie wpisy mnie do Ciebie przekonywały.

          Też mam obiekcje, co do tych kandydatów, spośród których przyjdzie nam najprawdopodobniej wybierać, bo nikt z nich nie jest kandydatem idealnym.
          Ale nie pójście na wybory niczego w tym chorym kraju nie zmieni, bo to już przerabialiśmy, że te władze, które były poprzednio, nie liczą się z nikim i niczym prócz swoich zwierzchników w gabinetach cieni i mamony, którą zgarniają po wygranych wyborach, a także i po zakończeniu kadencji lokując się na innych stołkach.

          Pamiętaj ponadto, że w Polsce jest ok. 650000 urzędników, a może i więcej. Oni plus osoby, z ich bliskich kręgów, którym powtarzają te medialne brednie, a ci im uwierzyli, a może i korzystające z ich znajomości, czy apanaży, plus osoby z fundacji jedzących z państwowego garnuszka, plus żelazny elektorat/fanatycy partii – śmiem twierdzić, że to już ponad 40% uprawnionych do głosowania.

        • Peryskop

          A idź szujaxie i oddaj głos na wszystkich podstawionych.

          Nie zapomnij też o Danielu Konradzie z podziemnej Commando Solo GmbH

          Wyżej info, którego nie należałoby przeoczyć:

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203071

          Peryskop 11 lutego 2015 at 18:38
          Norwid z nami podróżuje dłużej niż ty szujaxie.
          I przekazał tu może niewiele komentów, ale były cenne jak pamiętam.
          Teraz też, bo wyczuł, że podstępnie chciałeś wciskać tym razem kit Davida W.

          Zgadzam się z Norwidem co do sposobu odebrania legitymacji przez brak frekwencji. To właśnie dlatego szujax rzutem na taśmę chce oddać kilka głosów, a jak znamy PKW „cuda nad urną” na to zezwalają.

          Multi-nicki-mycki dysponują też multi-głosami-kartami.

          Aśka@sprawdzam – przymusowych wyborów nie wprowadzili, bo to by w Saloonie nieprzyjemnie zaśmierdziało „ciemnogrodem białoruskim”, albo wręcz Koreą Płn.

          Nasi „Saloon” ma bardzo wyrafinowaną estetykę smrodów 😀

        • Jeśli uda się oderwać część betonowego elektoratu od PiS-u poprzez G. Brauna,
          a potem on nie wejdzie do II tury – to idziemy na łono natury zamiast do lokali wyborczych.
          I efekt bojkotu może być bardzo bolesny dla władzy.
          Nie ma gorszej rzeczy dla rządzących jak brak legitymizacji władzy w tzw. wolnych wyborach bez wyboru.
          A legitymizację osiąga się poprzez frekwencję wyborczą.

          Funkcyjny spradzacz czeka na fuchę rzecznika mera Katowic (a może coś i wyżej)
          dlatego też nie ujawnia swego imienia i nazwiska – i występuje tu z troską oooo…..
          oo również o frekwencję z opcją na Kukiz, Duda.

        • sprawdzam

          Ale im już smród nie przeszkadza.
          To był poprzedni etap, kiedy się jeszcze krygowali.

        • szuwaxpl

          Peryskop – mistrzostwa dystrakcji nikt tobie nie jest w stanie odebrać, dalej poruszasz w wątku tyle kwestii, że tylko śledzący
          wpisy na bieżąco jest w stanie odczytać to poprawnie.
          Po czasie już na twoją stronę szala wyborcza się przechyla, ale i w tym jest jak widać metoda.

          Salon – odnosi się do słów Waldemara Łysiaka, kto czytał – ten rozumie bez podtekstów!
          „Jeden z najlepszych polskich pisarzy postanowił zebrać w całość swoje publicystyczne tezy, oskarżenia i alternatywne wizje współczesnej historii Polski. Autor stawia w swojej książce tezę, że całą winę (lub jej ogromną część) za katastrofalny stan polskiej gospodarki, obyczajowości i moralności ponosi „różowy Salon”, którego głównymi przedstawicielami („czterema jeźdźcami Salonu”, jak to pisze Łysiak) są: Jacek Kuroń („czerwony harcerz”), Bronisław Geremek („gensek honorowy”), Tadeusz Mazowiecki…”
          „Something pojebałos'”

        • „sprawdzam – 11 lutego 2015 at 17:28

          Gdyby im zależało na legitymizacji tak bardzo, jak to opisujesz, to dawno głosowanie w wyborach dawno byłyby obowiązkowe.”

          „sprawdzam – 11 lutego 2015 at 17:33

          oczywiście:
          to głosowanie w wyborach dawno byłoby obowiązkowe.”

          Dwa sprawdzacze spod tego samego avataru przeklaskują sobie
          —–
          W odpowiedzi na to norwid

          „norwid – 11 lutego 2015 at 17:53

          @sprawdzam

          Po braunowsku „przystępuję do wyłuszczania”

          Jeśli w Polce byłyby wybory obowiązkowe to już dawno mielibyśmy prawdziwie polskie władze a nie międzynarodowe antychrześcijańskie.”

          No i teraz sprawdzacz mówi, że nic z tego nie rozumie.

        • szuwaxpl

          Panie Józefie – bo do tego Łysiakowy komentarz jest idealny ‚Something pojebałos’
          coś się faktycznie w centrali poje…

        • sprawdzam

          Prześledźcie ten komentarz Bizonia, bo w nim jak na dłoni widać manipulację, którą notorycznie stosuje na blogu:

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203082
          Józef Bizoń
          11 lutego 2015 at 19:28

        • Peryskop

          Uwaga !

          Dorian Green miał nosa pisząc wcześniej, że szujax rob kryptoreklame GW, krtórej nakład drastycznie upadł.

          Bo OTO szujax zasłabł w krytycznym momencie i zamiast dokończyć cytowanie wstępnego akapitu recenzji książki Waldemara Łysiaka, zastąpił drogiego Adasia wymownym trzykropkiem !

          Przy okazji zakrył „postępowy katolik” Ickowi Dickmanowi, znanemu jako Mazowiecki 😀

          Kolejną auto-damaskację zaczął 11 lutego 2015 at 19:06 tu:

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203080

          a nie skończył operacyjnie że:

          …Tadeusz Mazowiecki („postępowy katolik”) oraz główny winowajca, Adam Michnik („święty guru”). Książka Łysiaka w sześciu rozdziałach opisuje dokładnie, jak Salon powstał, w jaki sposób działa, jakie szkody przynosi. Pada wiele zarzutów, oskarżeń, niektóre fragmenty i cytaty przytaczane przez Łysiaka bywają szokujące i obrazoburcze. Ostrze jego krytyki dotyka także wielu pisarzy: Gombrowicza, Miłosza, Szymborską, Kapuścińskiego, Słonimskiego, Kosińskiego, Międzyrzeckiego. To wszystko, wydawałoby się, świetnie może stymulować czytelnika do własnych dalszych poszukiwań i badań tematu. Tak istotnie jest, lecz czyni się to z niesmakiem.

          Mamy więc dodatkowe możliwe motywy nagłego zasłabnięcia szujaxa, bo któż może uczciwie zarzucić W. Łysiakowi omyłkę w tym anty-panteonie polskiej literatury ?

        • Peryskop

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          11 lutego 2015 at 19:52

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          11 lutego 2015 at 19:47

          Uwaga !

          D.o.r.i.a.n G*r*e*e*n miał nosa pisząc wcześniej, że szujax robi kryptoreklamę GW, której nakład drastycznie upadł.

          Bo OTO szujax zasłabł w krytycznym momencie i zamiast dokończyć cytowanie wstępnego akapitu recenzji książki Waldemara Łysiaka, zastąpił drogiego Adasia wymownym trzykropkiem !

          Przy okazji zakrył „postępowy katolik” I.c.k.o.w.i D^i^c^k^m^a^n^owi, znanemu jako M.a.z.o.w.i.e.c.k.i 😀

          Kolejną auto-damaskację zaczął 11 lutego 2015 at 19:06 tu:

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203080

          a nie skończył operacyjnie że:

          „…Tadeusz Mazowiecki („postępowy katolik”) oraz główny winowajca, Adam M…

          ==

          więcej po odsmyczeniu

        • szuwaxpl

          Pery – w garderobie ktoś się tobie pomaga przebierać?

          W tym ubranku choć wiadomo na pewno, że ty to ty – a w tych innych to tylko przebierańcy 😀

        • Ho, ho, hop, hop złapałłaam, złłąpaałłam,,,
          sprawdzacz sprawdzaczowi pod tym samym avatarem pisze korektę.
          Widzicie, widzicie, widzzzziiicie jak on manipuluje.

          „Też mam obiekcje, co do tych kandydatów, spośród których przyjdzie nam najprawdopodobniej wybierać, bo nikt z nich nie jest kandydatem idealnym.’ [sprawdzacz]

          Ma bidaczyna tylko obiekcje – wybierze Kukiza, a potem Dudę.

        • sprawdzam

          sprawdzam
          11 lutego 2015 at 17:28

          Gdyby im zależało na legitymizacji tak bardzo, jak to opisujesz, to dawno głosowanie w wyborach dawno byłyby obowiązkowe.
          sprawdzam
          11 lutego 2015 at 17:33

          oczywiście:
          to głosowanie w wyborach dawno byłoby obowiązkowe.

          =======

          a pod jakim awatarem miała być korekta?

          zwyczajowo piszę tylko pod jednym nickiem i jednym awatarem, a skoro zrobiłam w pierwszym wpisie błędy, to je poprawiłam.

          nie zrozumiałeś tak prostej sprawy, jak zawsze zresztą
          błędów też oczywiście nie zauważyłeś … polski nie jest twoją najmocniejszą dziedziną

        • Najmocniejszą moją dziedziną sprawdzaczu jest chiński z domieszką tybetańskiego
          igórolskiego.
          Z zawodu ani z wykształcenia polonistą to ja nie jestem.
          Tego się nie da zaprzeczyć.
          O czym byś ty sprawdzacz pisał/a, gdyby cię trochę nie połaskotać?

          No, ale do rzeczy. Co z promocją przez Pana J. Jachnika (zrozumiałe i że przez ciebie sprawdzacz) majdanowca P. Kukiza?
          No i czy Kukizowi (oczywiście nie jemu samemu) uda się majdan na Śląsku?

        • szuwaxpl

          Już taki ‚jeden’ jest, co wytyka innym błędy, ale za to sam żartuje błędnie, ale on zawsze działa jak Kali 🙂

          Kali mieszkać w dżungla w chata z bambus. Kali mieć plemię. Kali plemię żyć na palma polana. Kali wyruszać w świat szukać żona dla Kali. Wszystkie zawsze się uśmiechać i machać Kali. Kali żona spłodzić pięć dziesięć dzieci. Kali wierzyć w Buchta-Fudha. Buchta-Fudha sprawiedliwy jeść. Buchta-Fudha chronić Kali od zła siła. Kali być szczęśliwy.

        • sprawdzam

          Jak sam mój nick mówi, nie pisze tylko sprawdzam.
          W styczniu 2014 roku zdecydowałam właśnie o jego zmianie z nicka Aśka.
          Zmiana spowodowana była tym, że nie zgadzam się na to, co się na blogu dzieje i pisuję tu teraz tylko w wolnych chwilach, a na co dzień – sprawdzam.
          :))))

          Pisałam jako Aśka :))))) ale to już się skończyło.

        • I jestem na etacie – zapomniał sprawdzacz dopisać.
          A i pensję mi podnieśli, bo dużo tu roboty przez tego Bizonia – zapomniał/a dodać.

        • sprawdzam

          Wiem, że musisz karmić swoje ego, więc rozumiem nieszczęśnika.
          Pisz Bizoń, pisz zatem, bo dzięki temu świetnie się kompromitujesz.

    • Peryskop

      Dlaczego obu nożyc z szuflady nie zastanowiło, ani nie zniesmaczyło, że w jednym zdaniu „Eskterminacja słowian jest pewna!” są aż trzy błędy ?

      Skąd się wzięła i czemu ma służyć owa „pewność” ?

      W dodatku z odniesieniem do kandydata Grzesia B. – „on niczego nie przewiduje, ale po prostu zna plan”.

      Czy tę „pewność” jakbyśmy mieli zostać zmieleni na proch global@news zaczerpnął/a bezpośrednio od Grzesia B. ?

      Czy nie znamienne, że szujax dał nam tu alternatywę wyborczą:
      – pochylać się na urną albo „na dżumę” albo „na cholerę” ?

      Z której choinki urwał się z zerową tu przeszłością rezolutek z wiadra ?

      Czy to nie znamienne, że nicki mycki typu „szuwax.pl” „myś.lącagaja” oraz „lordviader” mają w swej treści łatwo czytelny autorytet i majestat, które mają nas zmiękczać w pokornym słuchaniu ich opinii ?

      No bo pl jak Polska,
      myś.ląca a więc mądra Bogini Nasza Matka,
      czarodziej na „V” jak Zwycięstwo z Izby Lordów ?

      • A skąd się bierze ta arogancka pewność we wszystkim pułkownika Peryskopa,
        speca od słania listów do BBN via prezydent Komorowski?

        • Peryskop

          Jak to skąd ?
          Przecież według parzystokopytnego Jose – z BBN.

          I nie myślę go z błędu wyprowadzać.
          Niech sobie w duchu katolibaństwa rozwija urojenia do woli.

          Także skojarzenia typu Kwaśniewski=Komorowski.

          Bo jedną z prostszych definicji schizofrenii jest stan, w którym choremu wszystko się ze wszystkim kojarzy.

        • „Warszawa, 12.04.2010 Pułkownik inż. Janusz Gudajtys

          Główny Specjalista ds. Obronnych w IBIB PAN

          Szanowny Panie Pułkowniku,

          Z uwagą obejrzałem Pana prezentację dla pracowników Instytutu w dniu 11.03.2010 dot. zagrożeń….”

          http://pldocs.org/docs/index-37371.html
          ——
          „Z uwagi na bezpieczeństwo obywateli RP (w tym także Pana i mojego oraz naszych rodzin),
          [tu wklejony skan]http://pldocs.org/pars_docs/refs/38/37371/37371_html_m3c741f7e.jpg ”

          źródło: http://pldocs.org/docs/index-37371.html?page=4

          Po czym wiele materiału znajdującego się w sieci i wskazywanego przez ciebie w pismach zniknęło z sieci.
          Z łatwością można zauważyć, że lista adresatów twego słania jest dość długa (do wiadomości 13 pozycji) i zadane pytanie
          „A skąd się bierze ta arogancka pewność we wszystkim pułkownika Peryskopa?”
          jest jak najbardziej zasadne.

          A tym bardziej, że 13 używana jest do znakowania pism w obrocie oficjalnym.
          Trzynastka – to takie wicie, rozumicie.

        • Zamiast
          [tu wklejony skan]http://pldocs.org/pars_docs/refs/38/37371/37371_html_m3c741f7e.jpg ”

          powinno być

          [tu wklejony skan] http://pldocs.org/pars_docs/refs/38/37371/37371_html_m3c741f7e.jpg

        • Peryskop

          Zamiast

          Józef Bizoń

          powinno być

          schizofrenik Józef B.

          =

          Piotr B. posila się mocą grypowych „szóstek”, Jan T. wyznaje zapper-kult „dziewiątek”, a Józef B. wykazuje schizofrenię na punkcie „trzynastek”.

          I starannie milczeniem pomija merytoryczną treść obu mych pism interwencyjnych w trosce o bezpieczeństwo Polek i Polaków.

          A co w takim razie nasi schizofrenik Józef B. ma na „ósemkę” ?

          Bo pod tym numerem jako adresata „do wiadomości” pisma nt. zagrożeń DU umieściłem „Episkopat Polski”, który ograniczył się do potwierdzenia odbioru kopii przez odnośną kancelarie tj Sekretariat Prymasa Polski, ul. Miodowa 17, 00-246 Warszawa.

          Czyżby „ósemka” czyli „bałwanek” oznaczał, że świenty adresat może sobie bałwana strugać i milczeć w sprawie użycia broni masowego (choć pełzającego) ludobójstwa ?

          Pewne może i struga bałwanka, jeżeli już PO dacie złożenia kopii mojego pisma w Episkopacie Polski (na pewno Polski ?) z jego ramienia Kapelan Polowy WP abp generał dywizji Leszek Sławoj Głódź wysyłał polskich żołnierzy do pacyfikacji Iraku słowami: „Lećcie z Bogiem, wasza misja jest czysta i szlachetna!”.

          Co na to dachowy katolibanista cymbałowy z Boguchwały ?

        • Obok 13 w sygnaturach jest jeszcze liczba 33, a jak się tego nie da zastosować to w dacie 13.
          To nie ja wierzę w 13, 33 tylko ci wicie, rozumicie.
          Ci których załatwili (albo chcieli załatwić) mogą to sobie posprawdzać w papierach, które które otrzymywali.

          Stąd też i wicie, rozumicie te ichnie 13-tki tu

          „Tragicznymi rocznicami 13 grudnia stoi dla Narodu Polskiego”
          https://jozefbizon.wordpress.com/2011/12/08/tragicznymi-rocznicami-13-grudnia-stoi-dla-narodu-polskiego/

          „Lizbońskie tragiczne 13 grudnia 2007 r. – O tym Polakom nie wolno zapomnieć!!!”
          https://jozefbizon.wordpress.com/2012/12/11/lizbonskie-tragiczne-13-grudnia-2007-r-o-tym-polakom-nie-wolno-zapomniec/

          Bidok pułkownik Peryskop nie wiedział do kogo śle te swoje raporty (znaczy się pisma) ze wskazaniem kto, gdzie w sieci już pisze (a i po polsku) o raportowanym zagadnieniu.

          Czy ja dobrze rozumiem z tą 8, że chcesz przez to powiedzieć, że Episkopat Polski doprowadził do zniknięcia w sieci Internet wielu materiałów wskazywanych w raportach (znaczy się twoich listach)?

          Bo inaczej tego nie można potraktować. Przecież Episkopat Polski to nie BBN.

          A tak wogóle to wybierz razem ze sprawdzam P. Kukiza lub A. Dudę na prezydenta RP.
          Ostatecznie możecie i wybrać B. Komorowskiego. Wsio ryba.

        • sprawdzam

          Józek nie kompromituj się. O Kukizie dość już na blogu napisałam zanim ty się obudziłeś.

          I jeszcze pytanko: A ty po co na radnego się pchałeś, jak wiedziałeś co się w radach dzieje :))))

        • Peryskop

          Jose Parzystokopytny z rogami i ogonem 11 lutego 2015 at 22:49

          …Czy ja dobrze rozumiem z tą 8, że chcesz przez to powiedzieć, że Episkopat Polski doprowadził do zniknięcia w sieci Internet wielu materiałów wskazywanych w raportach (znaczy się twoich listach)?

          Ja tego nie chciałem powiedzieć, ani nie powiedziałem.

          Ale OTO katolibanista cymbałowy z Boguchwały – podobno nieźle zorientowany – ujawnił wersję jakoby to Episkopat Polski doprowadził do zniknięcia z internetu stronek z alarmującymi informacjami o szkodliwości smug lotniczych.

          No no – bardzo cenna sugestia.

          Dzięki Jose.

          WHAT NEXT ?

        • Według logiki pułkownika Peryskopa to tak mu wychodzi z tym Episkopatem Polski.

          Sprawdzacz –
          „pchał się”. Pchać to się mogą tylko same nasie spardzacz, Peryskop, Kukiz, itp.

          Czy sprawdzacz rozróżnia daty?
          Bo wygląda na to, że nie.

          Radym Gminy Boguchwała, a i delegatem do Samorządowego Sejmiku Woj. Rzeszowskiego byłem w latach 1990 – 1994. Do samorządów weszło wówczas sporo ludzi myślących po polsku i dla Polski.
          Wyławiano tych ludzi i maltowano ich pocztą pantoflową dokładnie tak samo jak ty i pułkownik Peryskop czynicie na tym blogu w stosunku do mnie (ale i nie tylko w stosunku do mnie).
          Czas biegł, zmieniano ordynacje wyborcze, i wyautowano wszystkich niewygodnych.
          Zostali same wasie.

          Już pisałłam, pisałłam, pisałłam,,pi,pi.pi,,
          – i co z tego, że w tym przez was robionym gąszczu komentarzy coś tam pi, pi, pisałłaś?
          Przecież ty sprawdzacz wierny/a sługa J. Jachnika promotora p. Kukiza na prezydente RP i dla Kukiza będziesz pracować (co i na tym blogu już widać)

          „Też mam obiekcje, co do tych kandydatów, spośród których przyjdzie nam najprawdopodobniej wybierać, bo nikt z nich nie jest kandydatem idealnym.’ [sprawdzacz]

        • monitorpolski

          Bardzo proszę Panie Józefie o powstrzymanie szkalowania p. Jerzego Jachnika, gdyż nie ma pan żadnych podstaw do tego. To co robi jest jego prawem i jeśli promuje Kukiza to na pewno ma ku temu jakieś podstawy – mogę Panu podać do niego numer telefonu i dowie się Pan dlaczego to robi.
          Jerzy Jachnik zrobił 100 razy więcej dla tego kraju niż przeciętny czytelnik tego bloga, a może i więcej. I należy mu się szacunek za to. Jeśli ma pan jakieś zastrzeżenie do jego działalności to bardzo proszę je wypunktować, a nie stosować ataki ad hominem na wzór hasbary.

          Zapytałem o Pana u Irmy – są pewne rzeczy, o których nie chcę tu pisać, a które mogą być przyczyną Pańskiej frustracji, niestety – może się to skończyć poważną chorobą. Irma myli się bardzo rzadko – mogę Pana z nią skontaktować. Innym sposobem jest badanie na Quantecu.
          Wiem ile Pan zrobił dla Polski i Polaków, także dla mnie, dlatego traktuję Pana bardziej poważnie niż większość tu komentujących, ale ataków na ludzi takich jak Jerzy Jachnik na moim blogu nie będę tolerował.

        • Panie Marku
          a to ciekawe?

          Gdzieś napisałem nieprawdę o działaniu Pana J. Jachnika w związku z Kukizem?
          Gdzie, w którym miejscu?

          Jak coś niewygodne i nie leży po linii przyjętego scenariusza to hasbara?
          Od kiedy?
          No i gdzie te moje ataki ad hominem na Pana J. Jachnika?

          Bo w stosunku do mnie to tu od dawna cała fura – łącznie z tym teraz Pana komentarzem.

        • A – i rozumiem Panie Marku
          szkalowanie i już, bez jakichkolwiek na to dowodów – to tak jak i Peryskop.

        • Freeman

          juzek ta twoja furia to chyba problem w glowie dlatego proponuje uklon w strone medytacji lub chociaz kinezjologii tylko sprobuj a sam sie przekonasz http://tylkomedycyna.pl/wiadomosc/wedlug-badan-naukowch-medytacja-spowalnia-starzenie-mozgu http://sciaga.pl/tekst/45221-46-cwiczenia_kinezjologiczne_ich_opis_i_wplyw_na_organizm_czlowieka

        • Peryskop

          Kolejne 845-te bardzo poważne ostrzeżenie z 11 lutego 2015 at 23:44 !

          A zakładki kolejkowej po prawej stronie jak była tu do wczoraj, tak nie ma 🙂
          Prace nad jej modernizacją trwają. Tak żeby była owca na obiad i wilk cały.

          POlecam wprowadzenie nowej, klarowniejszej szaty graficznej dla blogaolaboga:

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203014

        • monitorpolski

          Na razie nie będzie zakładki z powodów innych niż myślisz.

        • G. mnie obchodzą czyjeś dokonania w sytuacji, gdy ten ktoś promuje majdaniarza Kukiza na prezydenta RP.
          W tej sytuacji to ten ktoś swoje dokonania może sobie wsadzić … – wie Pan gdzie Panie Marku.

        • Freeman

          juzek czyli bedziesz glosowal na Mariana rozumiem?

        • Pan J. Jachnik oddał na przemiał wszystkie swe dokonania w momencie dokonania inauguracji u siebie majdaniarza Kukiza na prezydenta RP.

        • Freeman
          czy tym twoim pytaniem (pomijając już obraźliwą formę. No, ale to już wina cywilizacji, w której się wyrosło)
          „juzek czyli bedziesz glosowal na Mariana rozumiem?”
          masz na myśli Mariana Kowalskiego z tzw. Ruchu Narodowego?
          Bo jeśli tak to ja się pytam czy ten tzw. Ruch Narodowe odszczekał swe obrończe pianie prof. Jasiewicza w związku z tym poniższym artykułem?

          „Żydzi byli sami sobie winni? Super prowokacja?”
          https://jozefbizon.wordpress.com/2013/04/12/zydzi-byli-sami-sobie-winni-super-prowokacja/

          Fragment.

          „W wywiadzie z prof. Krzysztofem Jasiewiczem opublikowanym w kwietniowym numerze „Focus Historia Ekstra” znajdujemy taki oto jego fragment:

          „Bo ja głęboko jestem przekonany, że za zbrodnią w Jedwabnem i innymi pogromami nie stoi chęć zdoby­cia pierzyn i nocników żydowskich, nawet mniej jest tam odwetu za różne podłości żydowskie (a było ich sporo w latach 1939— -1941 na terenie Łomżyńskiego i we wszyst­kich innych miejscach, gdzie Żydzi mieszka­li) – stoi tam wielki strach przed nimi.

          I ci zdesperowani mordercy być może w duchu mówili sobie: robimy rzecz straszną, ale może wnuki nasze będą nam wdzięczne. Myślę, że jest możliwa taka interpretacja, choć ona ze zbrodni nie rozgrzesza.”
          Ten wyżej przytoczony fragment tego wywiadu potwierdza – oczywiście bez dowodów, bo dowodem nie są głębokie przekonania profesora – zmodyfikowane co do motywu tezy Grossa w stosunku do Polaków…”

        • To moje pytanie jest tym bardziej zasadne w świetle tego co Freeman sam w innym miejscu podrzucił
          [ http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-12/#comment-203153 ]
          co ja tam skomentowałem tak”

          „Freeman bardzo dobrą stronę tu wrzucił

          [ http://abelikain.blogspot.com/2013/03/holokaust-polakow-o-antypolonizmie.html ]

          po której to lekturze można przejść stamtąd do następnej wspaniałej strony

          http://abelikain.blogspot.com/2012/12/obraz-czowieka-w-cywilizacji-kamstwa.html

        • Freeman

          josif „masz na myśli Mariana Kowalskiego z tzw. Ruchu Narodowego?” forma zupelnie nie obrazliwa ale powiedz czego sie boisz josif zydow czy Polakow? oni potrzebuja mieszkan otwarli ci granice wiec oddaj im klucze i lec josif lec gdzie chcesz https://www.youtube.com/watch?v=JRqphtjSlCY

        • Freeman
          – zawsze najbardziej bałem się prymitywów i głupoty,
          których dobrym uosobieniem jesteś ty Freeman.

          „I wreszcie trzecia grupa, najmniej obrzydliwa,
          ale być może najbardziej szkodliwa, czyli tzw. pożyteczni idioci. …”
          ciąg dalszy tu
          http://www.monitor-polski.pl/nowoczesne-taktyki-walki-na-ukrainie/comment-page-4/#comment-203228

        • Freeman

          obudzisz sie z reka w nocniku jak ci zasadze kopa

      • Lord Viader

        Coraz bardziej rozjaśnia mi się algorytm wykrywania agentów inspektora Peryskopa:

        Jeżeli zrobisz literówkę, błąd gramatyczny – jesteś agentem
        Jeżeli wyrażasz pewność – jesteś agentem
        Jeżeli wyrażasz pesymizm – jesteś agentem
        Jeżeli użyjesz zwrotu, który Peryskop uzna za nieodpowiedni – jesteś agentem
        Jeżeli zacząłeś komentować na blogu później niż Peryskop – jesteś agentem
        Jeżeli twój nick nie podszedł do gustu Peryskopa – jesteś agentem

        Przy okazji w jaki sposób szuwax.pl wzbudza autorytet i majestat? Nie żeby Lord Viader, oczywisty,
        dla każdej normalnej osoby żart, wzbudzał. Do głowy by mi też nie przyszło, że Myśląca Gaja,
        takowy wzbudza, ale może niektórzy, żerujący na niewiedzy czują się zastraszeni słowem „myśląca”?

        A jaką TY masz tu przeszłość? Atakowania, szkalowania i ogólnie butowania prawie każdej osoby,
        która się tu pojawi. To lepiej rzeczywiście nie mieć żadnej. Masz się za jakąś gwiazdę tutaj
        rozumiem? Z tego co zauważyłem to generujesz tu dosłownie setki komentarzy swoimi chamskimi i w
        ogóle niepotrzebnymi zaczepkami. Gdyby to była moja strona to dawno ustawiłbym cię do pionu.
        Mógłbyś sobie komentować, ale na temat, i bez chamstwa. Czyli gdzieś tak 5% obecnej działalności.

        „Bo jedną z prostszych definicji schizofrenii jest stan, w którym choremu wszystko się ze
        wszystkim kojarzy.” I KTO TO MÓWI!!!

        • Peryskop

          Jak to KTO ?
          Pery.

          I mówię jeszcze to:

          A jedną z prostszych definicji debilizmu jest stan, w którym choremu nic się z niczym nie kojarzy.

          Na tej podstawie można zauważyć, że wskazuje na debilizm przypisywanie mi jakobym kwalifikował Czytel^ników jako ag.entów po spełnieniu jednego z warunków:

          Jeżeli zrobisz literówkę, błąd gramatyczny – jesteś ag.entem.
          Jeżeli wyrażasz pewność – jesteś ag.entem.
          Jeżeli wyrażasz pesymizm – jesteś ag.entem.
          Jeżeli użyjesz zwrotu, który Peryskop uzna za nieodpowiedni – jesteś ag.entem.
          Jeżeli zacząłeś komentować na blogu później niż Peryskop – jesteś ag.entem.
          Jeżeli twój nick nie podszedł do gustu Peryskopa – jesteś ag.entem.

          Bo przecież ani moje kryteria oceny, ani analizy nie są tak prymitywne.

          I przecież nie wykrywam tu ag.entów ale ajentów !

          Ponadto nikogo nie wsadzałem na OTO za same błędy, ani za samego nicka, ani za to że ktoś niedawno do nas dołączył, ani za posiadanie własnych poglądów…

          Natomiast muląca spełnia jednocześnie kilka z powyższych kryteriów i z nawiązką – wobec patologicznego wręcz tupetu i skłonności do zaczepek oraz oszczerstw.

          Więc niech się nie dziwi, że wraz z kolekcją nicków-mycków oraz z całym bagażem „dorobku” jest na OTO od czerwca 2012 – gdy oszczerczo zarzuciła mi jakobym „każdą tu wyzywał od idiotek”, a następnie nie przedstawiła żadnego cytatu na potwierdzenie zarzutów. W tamtym ataku liczyła na wywołanie poparcia wśród innych pań, ale na zasadzkę dała się tylko Milena (M.i.485 czy jakoś tak) z Canady w Mississauga Ontario.

          Muląca się dziwi, że Admin trzyma ja na uwięzi. Może wypłukała sobie z pamięci wszystkie świństwa, których się dopuściła tu i gościnnie u kef.ira, łącznie z szantażami wytoczenia procesów jeśli nie będzie miała zapewnionej tu prawem kaduka anonimowości w insynuacjach i oszczerstwach.

          A do jej perwersyjnie narcystycznych nicków oprócz „myśl.ącej”, „lo.rda” pasuje też „glo.bal ne.ws”, bo taki nicek autorytarnie narzuca posłuch skoro niby nadaje i „światowe” i „wiadomości”, a w dodatku pod nazwą w języku angielskim, wobec którego u wielu Polaków i Polek pojawia się poczucie niższości i zakompleksienia.

          Une są bardzo sprytne, aż za sprytne !

          I właśnie to ich gubi 😀 😀

        • Peryskop

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          13 lutego 2015 at 05:00

          Jak to KTO ?
          Pery.

          I mówię jeszcze to:

          A jedną z prostszych definicji debilizmu jest stan, w którym choremu nic się z niczym nie kojarzy.

          Na tej podstawie można zauważyć, że wskazuje na debilizm przypisywanie mi jakobym kwalifikował Czytel^ników jako a.g.e.n.t.ów po spełnieniu jednego z warunków:

          Jeżeli zrobisz literówkę, błąd gramatyczny – jesteś …

          ==

          więcej po moderacji
          jeśli można to post uzupełniony z 13 lutego 2015 at 05:00

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203316

      • szuwaxpl

        Pery – ponownie ósemka z 8+4+5=17=1+7=8 😀

        Dlaczego chciałbyś się pozbyć Pana Józefa – tyle razy niecnie informowałeś admina o drobiazgach!
        Zacznij grać czysto a się zmieni sytuacja!!!

        • Peryskop

          Coś się szujaxowi znowu poyebao i aranżuje autoholokaust we dwójkę.

          A przecież nie chcę się pozbywać Jose’go, bo choć pluje oszczerstwami to jednak jak zauważyła Ania dla kontrastu” jest tu niezbędny jako żywy przykład katolibaństwa zakłamanego na AMEN.

          Takie 10 lutego 2015 at 20:00 podałem uzasadnienie dlaczego Jose, szujax, mg/lv/gn jesteście tu nam potrzebne:

          Cycero mądrze twierdził, że zdrady wewnętrznej żaden naród nie przetrwa.

          Ale historia wykazuje, że mając rację mądry Cycero paradoksalnie – MYLIŁ SIĘ.

          Zdrady wewnętrznej nie przetrzyma naród słaby, wydelikacony, niezahartowany.

          Bowiem tak jak dla odporności każdego z nas na rozmaite choroby niezbędne są wewnętrzne bakcyle – tak okazuje się teraz, że dla odporności na zagrożenia dla Narodu niezbędne są ajentury jak te grasujące w PL i na Monitorze Polskim !

          Nie ma innej, łatwiejszej drogi do przetrwania Narodu osadzonego przez los na styku dwóch przeciwstawnych cywilizacji. [dla jasności zmodyf. by Pery]

          Ale idąc dalej – za nauką GNM – bakcyle pełnią w organizmie rolę ozdrowieńczą
          Dlatego i ja jestem spokojny, że jesteście i zdradzacie nas jak umiecie 😀 😀 😀

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-8/#comment-202897

          A tu podałem nie kolejne 844-te bardzo poważne ostrzeżenie, a tylko analizę sytuacji:

          ALE UWAGA !

          Bo przy okazji namolnego ataku na porąbanego muzyka katoliban parzystokopytny ze świentym dupochronem ujawnił swoją odrazę wobec p. Jerzego Jachnika !

          Czyżby dlatego, bo założonemu przez pana J.J. Stowarzyszeniu Przeciw Bezprawiu udało się nagłośnić wiele afer sądowo-prokuratorskich i przez to wywrzeć presję na ograniczenie bezprawia w Polsce ?

          W takim razie: dlaczego Józefowi Bizoniowi z Boguchwały k/ Rzeszowa, blisko Wołynia – tak zależy aby wciąż trwał kryzys w polskim wymiarze sprawiedliwości ?

          Dlaczego ?

          DLACZEGO ?

          D L A C Z E G O ?

          W J.A.K.I.M C.E.L.U ?

          Żeby uszły na sucho przekręty i/lub przestępstwa kolesiów katolibańskich ?

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-202937

          Chyba jasne, że Jose przeholował OSTRO.

          Chyba też jasne, że Jose stosuje pomówienia wiązane.

          Chyba również jasne dlaczego Jose dostał 845-te ostrzeżenie.

          Chyba już także jasne czemu Jose został odstrzelony puk-puk w Gojówce.

          Chyba teraz jasne dlaczego Jose siedzi na OTONI (OTO Nadzorowany Intensywnie).

          Aby NIE uszły na sucho przekręty i przestępstwa jego kolesiów katolibańskich

        • szuwaxpl

          Właśnie się zastanawiałem jaką Muzą się pożegnać, ale Perypetiusz I nie pozostawił wątpliwości!!!

          http://youtu.be/1mxaA-bJ35s

          Lightowe tłumaczenie:

          ZUZIA Q

          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q, skarbie kocham Cię, Zuziu Q

          lubię sposób, w jaki chodzisz
          lubię sposób, w jaki mówisz
          lubię sposób, w jaki chodzisz, lubię sposób, w jaki mówisz, Zuziu Q

          mówisz, że będziesz szczera
          mówisz, że będziesz szczera
          mówisz, że będziesz szczera, skarbie kocham Cię, Zuziu Q

          mówisz, że będziesz moja
          mówisz, że będziesz moja
          mówisz, że będziesz moja, skarbie, już zawsze, Zuziu Q

          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q, skarbie kocham Cię, Zuziu Q

          lubię sposób, w jaki chodzisz
          lubię sposób, w jaki mówisz
          lubię sposób, w jaki chodzisz, lubię sposób, w jaki mówisz, Zuziu Q

          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q
          Och, Zuziu Q, skarbie kocham Cię, Zuziu Q

        • Peryskop

          Z braku zakładki, kolejki, owcy, wilka i obiadu:

          szuwaxpl 11 lutego 2015 at 15:38

          Jeśli to nie jest tajemnicą, to pewnie wiele osób by chciało poznać te niecne osobistości, z którymi GB przebywa?

          ==

          Peryskop 11 lutego 2015 at 16:12

          A czy jest tajemnicą stosunek bratanka do stryja kręcącego przez lata KRRiT i teraz TVP ?

          Czy gdzieś kiedyś Grzesiu B. odciął się od linii (bez?)partyjnej swego stryja ?

          Skąd pochodzi nazwa klubu Ronina ?

          Nie od POroniona Lenina ?

          http://www.monitor-polski.pl/grzegorz-braun-zapowiada-holocaust-polakow/comment-page-11/#comment-203040

          ==

          Uwaga: powyżej to nie są bynajmniej pytania retoryczne.

        • szuwaxpl

          Pierwsze skojarzenie z osobami niecnymi miałem – dla mnie to Bohaterowie!
          Panowie: Leszek Żebrowski, Tadeusz Płużański (GB)

          http://youtu.be/OIvT0WDlhXA

          Ale chyba nikt nawet nie śmie o Nich pomyśleć???

        • szuwaxpl

          Jest takie przysłowie: z kim przystajesz – takim się stajesz!
          Więc lepiej milczeć niż źle coś napisać!

        • Peryskop

          Jose’mu na uspoko ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

          ~~ śni Jose, że buja się na hamaku pod palmą na plaży Kiribati…

          ~~ dochodzi go łagodny szum fal utworzonych z kropel czystych jak łza…

          ~~ w tych rajskich okolicznościach przyrody zaczyna się Nowy Dzień dla globu…

          !!! I nagle z tranzystora bateryjnego rozchodzi się po Kiribati z SUPERBASSEM

          https://www.youtube.com/watch?v=1oLtZncTFcc

        • szuwaxpl

          Pisałem już o moim bracie, który jest dzieckiem TVN i GW, pytam co mam z nim zrobić, nie da się na żaden temat porozmawiać,
          ciocia maja warszawianka to samo – jak mam się odciąć, milczę i GB też milczy, bo przyzwoitość nie pozwala inaczej, wszak rodziny się nie wybiera!

          Klub Ronina jest dla wszystkich a nazwa nie wzięła się od Lenina na pewno (sam nie wiem)

          To chyba już wszystkie pytania?

        • Peryskop

          szujax Kurski ?

        • szuwaxpl

          Jacek – nie, ten to na flagowym pływa i jak śmieje się mój znajomy kapitan, ludzie w maszynie mają zaolejone poglądy i tego się trzymam 😉

        • Peryskop
          dawaj dowody na to moje plucie oszczerstwami?
          Bo inaczej to ty na takiego wyjdziesz.
          Dowodem takim nie jest też stwierdzenie Admina bez podania na to dowodu (bo ośmieliłem się ruszyć poczynania J. Jachnika z promujące majdanowca P. Kukiza).
          Stwierdzenie Admina jest jedynie dowodem na to, że zniżył się poziomem do pułkownika Peryskopa.

        • Peryskop

          Dawaj ?

          W takiej prostackiej formie niech się Józef B. zwraca do dziwek podkarpackich.

          Dowody na oszczerstwa katolibana z Boguchwały ?

          Wystarczy przejrzeć wpisy Józefa B. na Monitorze Polskim od wieczora 11.11.2012.

          A także jego anonse na Sursum Corda oszczercze wobec Marka P., Rafała G. i mnie.

          Ponadto przez Józefa B. oczerniana była Aśka@sprawdzam oraz m.in. ALFA i Santa.

          Są również pomówienia na stronach Gojówki, za które Józefa B. stamtąd wykopano.

          BOWIEM WSZYSTKO CO LUDZKIE MA SWOJE OKRESY, A NASTĘPNIE WSZYSTKO MA SWÓJ KRES !

          Na Jerzym Jachniku wyszlamował się Józef B. do dna, ukazując swoje katolibaństo.

        • Aa – to tak cie pułkowniku Peryskopie wyszkolili?

          Wystarczy przejrzeć akta, a potem wyrok – z góry ustalony.
          W uzasadnieniu zaś wyroku „sądu” wpisujemy; sąd przejrzał akta.

          Nie wiedziałem, że Ekscelencja pułkownik Peryskop dba o formę i jest tak bardzo czuły na jej tle.

          No i nie wiem jaka by była reakcja podkarpackich dziwek, gdyby Jego Magnificencja Ekscelencja pułkownik Peryskop zwrócił się do nich we właściwej formie.

        • Peryskop

          szujax 12 lutego 2015 at 01:42
          bo przyzwoitość nie pozwala inaczej, wszak rodziny się nie wybiera!

          To ograny już i skompromitowany argument dzieci i krewniaków znanych czynowników, dzięki którym oraz ich koneksjom – te dzieci i krewniacy porobili rozmaite kariery niewytłumaczalne okolicznościami obiektywnymi.

          …Klub Ronina jest dla wszystkich a nazwa nie wzięła się od Lenina na pewno (sam nie wiem)

          Jeśli sam nie wiesz, to się nie wypowiadaj – zwłaszcza w trybie „na pewno”.

          Bo wychodzisz na rympałka, jakzawsze.

          Roboczo wystarcza domniemanie, że nazwa klubu wywodzi się od Poronina pod Zakopanem, gdzie mieszkał Włodzimierz Iljicz Lenin zanim od banksterów dostał finansowe środki na wybuchnięcie wielkiej rewolucji w carskiej Rosji.

          POśród POlityków wszelkiej maści na szczury tego typu rebusy, szarady, kalambury, anagramy, metagramy, homonimy, czy palindromy są ulubionymi środkami symbolicznego wyrazu, służąc jednocześnie do maskowania mrocznych organizacji i ich działań.

        • Peryskop

          To niech Jose sam się zwróci do podkarpackich dziwek we właściwej formie i niech sobie sprawdzi, czy dadzą mu czy nie.

          Nas tu nie interesują przygody obyczajowe Jose’go.

        • szuwaxpl

          Pery – tak, to i ja mogę strzelać co do ‚clubu’ A ty tak ślepakami ‚widzi mi się’

          http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C5%8Dnin jakoś bliżej mnie do tego, ale to oczywiście zależy od punktu widzenia.

          Co do rodziny – to pisałem osobiście, że może tak być, bo znam to z autopsji.

        • Peryskop

          http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C5%8Dnin

          …Rōnin określa w dzisiejszej Japonii potocznie ludzi bez pracy oraz tych, którzy nie zdali egzaminu wstępnego na uniwersytet lub do innej szkoły wyższej i są jak „fala kierowana wiatrem”…

          Bliżej ?

          To do Japonii szujaxowi bliżej niż do rodzimego poRonina ?

        • szuwaxpl

          Perypetiusz I – jesteś namolny:

          Rōnin (jap. 浪人?) – w dosłownym tłumaczeniu słowo rōnin oznacza człowieka-falę, który, tak jak ona, toczy się tam, dokąd wieje wiatr (dokąd powiedzie go los).

        • sprawdzam

          … czyli człowieka bezwolnego, sterowanego

        • szuwaxpl

          Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc od­wiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le po­myślne wiat­ry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. MT

        • szuwaxpl

          Ten cytat chyba jest piękniejszy?

          Czas jest jak wiatr, a my jak fale.
          Algernon Charles Swinburne

        • Peryskop

          Dzięki Aśka za podsumowanie dociekań czym w istocie jest według nazwy klub Ronina.

          Z pomocą szujaxa udało się ustalić, że to miejsce dla człowieka bezwolnego, sterowanego.

          Dzięki szujax za materiały źródłowe 😀

          Przy każdej okazji warto rozpowszechniać tę nowo odkrytą wiedzę, żeby ludzie oglądający dyskusje w Klubie Ronina mieli świadomość jak są postrzegani przez inicjatorów tej akcji info₪dezinfo.

  • sprawdzam

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sejm-zignorowal-najbiedniejszych/mdk8p
    dzisiaj 13:28 10.02.2015
    Sejm zignorował najbiedniejszych
    Ryszard Kalisz polityk, poseł na Sejm RP
    Obserwuj

    Mi­nio­ny ty­dzień przy­niósł w Sej­mie dwa bar­dzo istot­ne gło­so­wa­nia. Media sku­pi­ły się na konwencji o prze­ciw­dzia­ła­niu prze­mo­cy wobec ko­biet i prze­mo­cy do­mo­wej, na ra­ty­fi­ka­cję któ­rej zgodę szczę­śli­wie prze­gło­so­wa­li po­sło­wie. Szko­da, że wiek­szość sej­mo­wa nie po­chy­li­ła się z tro­ską nad spra­wą zwięk­sze­nia kwoty wol­nej od po­dat­ku. Ta nadal po­zo­sta­nie na po­zio­mie nieco ponad 3000 zło­tych. Tracą naj­bied­niej­si, a Pol­ska znaj­du­je się w eu­ro­pej­skim ogo­nie.

    Nie mam problemu z chwaleniem projektów różnych partii politycznych. Inicjatywa, którą złożył w Sejmie Twój Ruch była pomysłem bardzo dobrym. Niestety, po raz kolejny okazało się, że polskiemu Sejmowi zdominowanemu przez Platformę Obywatelską i Polskie Stronnictwo Ludowe, brakuje umiejętności dyskutowania ponad podziałami. Inicjatywa była bardzo prosta – zakładała zwiększenie kwoty wolnego od podatku do poziomu 6253 złotych, czyli kwoty zbieżnej z minimum egzystencji. Także powiązanie kwoty wolnej od podatku ze zmieniającym się minimum egzystencji było bardzo słuszną inicjatywą. Niestety – sejmowa machina, złożona w dużej części z posłów, którzy głosują tak, jak nakazują im instrukcje z góry, bezmyślnie odrzuciła projekt.

    Dlaczego minimum egzystencji i dlaczego popieram ten pomysł? Zgadzam się z ustawodawcami, że niemoralne jest pobieranie podatku od kwoty, która ma służyć zaspokojeniu tylko i wyłącznie podstawowych potrzeb egzystencyjnych obywateli. Rządzący chyba rzadko konstultują się z ekspertami, zajmującymi się polską polityką społeczna. Nie wiedzą, że wprowadzanie ludzi w coraz głębsze stany ubóstwa i narażanie ich na patologie społeczne poza tym, że jest niemoralne, najzwyczajniej w świecie się nie opłaca! Koszty wyciągania ludzi z patologii i problemów, takich jak używki czy łamanie prawa, do którego posuwają się, aby zapewnić sobie byt, są niejednokrotnie dużo wyższe, niż zwolnienie ich z podatków na tę śmiesznie niską, uwłaczającą ich godności kwotę!

    W takich momentach człowiekowi najzwyczajniej w świecie robi się przykro. Wystarczy rozejrzeć się wokół, aby zauważyć rosnącą bezradność i frustrację, szczególnie w najbiedniejszych grupach społecznych. Skoro w Sejmie nie jesteśmy od tego, aby pochylać się nad ich losami, bo tak rozumiem wynik głosowania, to od czego jesteśmy?! Czemu w momencie, gdy mamy szansę zbliżyć nieco nasze przepisy jednym głosowaniem do norm europejskich, pochylić się nad losem najbiedniejszych i zwolnić ich z upokarzającego obowiązku odprowadzania podatków od kwot niższych niż minimum egzystencji, to zwyczajnie się od nich w polskim Sejmie odwracamy?

    Liczę na to, że te pytania zadadzą sobie w szczególności wszyscy Ci, którzy po otrzymaniu porannych instrukcji głosowania, nie zastanawiali się, jak wielką krzywdę robią najuboższym, swoją decyzją.
    Źródło: Autorzy Onet

  • monitorpolski

    Właśnie wróciłem z wyjazdu służbowego. Ale tu bur…del!

  • kamienikupa

    Monitor twierdzisz że Brauna mogli podstawić aby odebrać trochę głosów Ruchu Narodowemu, Korwinowi i PiS? W sumie w świecie reżyserów i filmów tylko pedały i judasze tam są najczęściej spotykane, więc wszystko możliwe. Prawdziwy Polak w tym kraju jest teraz prześladowany przez lobby gejowskie i kasty, klany syjonistów, komunistów wszelkiej maści nazistów i agentów SB. Czyli nic się nie zmieniło w tym kraju głupców, gdzie banda koszernych manipuluje opinią społeczną i zaszczuwa ludzi rodaków na siebie. Specjalnie wszedłem na pewien portal i napisałem kilka utworów piosenek i wykonawców, oczywiście parchate radio przed chwilą puściło mi dokładnie te piosenki po kolei, aby tak dopiec psychologicznie, żeby mi uświadomić iż wiedzą gdzie w sieci wchodzę co czytam i pisze. Jak widzicie metody komunistów i zbrodniarzy USrAela to norma w tym wolnym kraju zwany Wolna-Polska…
    Najgorsze męnty zboczeńców dostali się do władzy i stosują tę faszystowską metodę zemsty na Polakach, mimo że to nie ich kraj, nie ich język, nie ich kultura, nie ich nazwiska. Jak w ludzkim Ciele zwalcza się pasożyta który niszczy organizm od środka? W Ewangelia esseńczyków Jezus to opisał. Nakazał nie jeść nic choremu przez kilka dni. Potem postawił ciepłe smaczne mleko przy ciele udręczonego chorego, a gdy potwór tasiemiec wyszedł z ciała biedaka do pachnącej miski z mlekiem, Jezus wziął dwa kamienie w ręce i rozgniótł temu potworowi łeb. Tak chory organizm biednego człowieka skalany pasożytem przez tyle lat, został wyleczony z udręki, bólu i cierpienia.

    • monitorpolski

      Szczerze, najbardziej nie podobają mi się niektórzy ludzie, z którym GB przebywa, bo to wiele mówi.

      • Panie Marku.
        – a dlaczego nie zebrał Pan materiału na temat działalności majdanowca Kukiza (a tego trochę jest)
        i nie opublikował go Pan jako artykuł wstępny do dyskusji?
        Bez tego to czysta manipulacja.

        • Peryskop

          Parzystokopotne Jose już zapomniało, że pod majdan wrzucało także Aśkę@sprawdzam i mnie.

          I to bez zbierania materiału na ten temat, posługując się tylko oszczerstwem.

          Bo „bez tego to czysta manipulacja”.

      • szuwaxpl

        Jeśli to nie jest tajemnicą, to pewnie wiele osób by chciało poznać te niecne osobistości, z którymi GB przebywa?

        • Peryskop

          A czy jest tajemnicą stosunek bratanka do stryja kręcącego przez lata KRRiT i teraz TVP ?

          Czy gdzieś kiedyś Grzesiu B. odciął się od linii (bez?)partyjnej swego stryja ?

          Skąd pochodzi nazwa klubu Ronina ?

          Nie od POroniona Lenina ?

    • Monitor tak twierdzi, aby zejść z Kukiza.
      Istotnym pytaniem jest kto podstawił majdanowca Kukiza?
      Kukiz w jednym z wywiadów mówi, że przyszli do niego i mu start wytłumaczyli.

  • Peryskop

    Po likwidacji zakładki z najnowszymi postami proponuję krok dalej:
    zmienić tło bloga na czarne.

    Np przez szacunek dla węgla i pod pretekstem wyrażenia solidarności ze strajkującymi górnikami.

    W ten sposób zwiększy się czytelność bloga i wyrazistość opinii, a jednocześnie zniknie trollska działalność – w tym wszelkie sprzeczki, oszołomstwa, wyzwiska, oszczerstwa.

    OTO próbka nowej szaty graficznej:

    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████
    ██████████████████████████████████████

  • Freeman

    http://www.tvp.info/18627717/zla-diagnoza-przyczyna-smierci-13latki http://www.fakt.pl/lodz/18-miesieczny-macius-zmarl-w-domu-nie-zostal-przyjety-do-lekarza,artykuly,523503.html przeciez holokaust Polakow jest faktem wiec jak mozna go zapowiadac i po co te przysiegi lekarzy jak odprawia cie w drzwiach szpitala lub co gorsza przywiaza do lozka i beda patrzec jak umierasz nic dziwnego ze slonce fiksuje wszystko jest ze soba powiazane ludzie sami spowoduja swoja zaglade…

  • micek

    Braun nierzetelny poltyk ,masonska marionetka ? To doscctypowo polskie zacietrzewienie i oszolomstwo ! Przypomina mi to komunistyczna wscieklizne insynuacji i obelg ! Zyczylbym sobie zeby ten pisatiel mial choc 25 % odawgi Brauna i jego inteligencji !