Rewizja Sanepidu u Jana Taratajcio. Powodem m.in. sprzedaż MMS i boraksu.

Najpierw przyszli po komunistów, ale się nie odezwałem, bo nie byłem komunistą.
Potem przyszli po socjaldemokratów i nie odezwałem się, bo nie byłem socjaldemokratą.
Potem przyszli po związkowców, i znów nie protestowałem, bo nie należałem do związków zawodowych.
Potem przyszła kolej na Żydów, i znowu nie protestowałem, bo nie byłem Żydem.
Wreszcie przyszli po mnie, i nie było już nikogo, kto wstawiłby się za mną.

Martin Niemöller

taratajcio-twarzPrzed chwilą zadzwonił do mnie Jan Taratajcio z informacją, że ma w swoim miejscu pracy rewizję Sanepidu i policji. Nastąpiła ona po „donosie”, chodzi głównie o boraks i chloryn sodu (z którego można zrobić MMS). Jan zaleca poczekać na ekspertyzę Sanepidu, ale wszyscy wiemy po co jest ta instytucja i komu służy.
Zauważmy, że Sanepid nic nie zrobił gdy druga co do wielkości na świecie firma farmaceutyczna Baxter próbowała wymordować miliony ludzi skażoną wirusem ptasiej grypy szczepionkę na świńską grypę 72 kg zabójczego materiału szczepionkowego było rozesłane do różnych krajów – tylko laborant w Czechach go sprawdził na fretkach i z trwogą stwierdził, że fretki pozdychały. Tak by się stało z milionami zaszczepionych osób. Gdzie był wtedy Sanepid?
Czy teraz Sanepid sprawdza co wstrzykują małym dzieciom?! Szczególnie, że od nowego roku pewne szczepionki, które prawdopodobnie powodują sterylność u dziewczynek (Gardasil) będą wstrzykiwane przymusowo!!

Można podejrzewać, że jest to kolejny etap nagonki na tzw. medycynę alternatywną i bioenergoterapeutów. W dalszym biegu można się obawiać, że celem będzie technologia Keshe, która stanowi największe zagrożenie dla mafii medycznej i nie tylko. Zatem apeluję o poparcie dla Jana i nagłośnienie tego co się dzieje w tym kraju.

Czy przypadkiem atak na Jana Taratajcio nie jest testem na społeczeństwie jak zareaguje na zamknięcie czy też zablokowanie jednego z czołowych krytyków ludobójstwa szczepionkowego?
Czu następną osobą, u której odbędzie się rewizja będę ja? A może Justyna Socha, co do której atak sądowy się nie udał, gdyż miała wielkie poparcie społeczne i sprawa zabójczych szczepionek została tylko jeszcze bardziej nagłośniona.
 
Jeśli ktokolwiek sądzi, że atakiem na Jana Taratajcio zamknie się nam gęby, to się grubo myli. Ja nie zamierzam siedzieć cicho – zamykajcie mnie, zobaczymy jak to się przełoży na „powodzenie” waszej agendy ludobójstwa szczepionkowego i innych „lekarstw”, które masowo zabijają Polaków i inne narody!

Rewizja rewizją, Sanepid ma do tego prawo, ale przecież wszyscy doskonale wiemy, i są na to tysiące przykładów, jak w prosty sposób można wyleczyć wiele chorób z malarią włącznie za pomocą MMS. Polecam obejrzeć film pt. „Cudowny Suplement Mineralny MMS – Uganda 2012”, w którym jak na dłoni pokazane jest ludobójcze działanie mafii. W spisku bierze udział również Czerwony Krzyż, który utajnił wyniki badań!

Cudowny Suplement Mineralny MMS – Uganda 2012

bezp. link: https://www.youtube.com/watch?v=Gw0j35ISyqQ

Uwaga: Zastraszają moją 87-letnią matkę! Przed chwilą podniosła słuchawkę telefonu domowego, który jest zarejestrowany na mnie. Męski głos zapytał „Pani Jadwiga Podlecka? Czy nadal pani chodzi w czerwonym żakieciku?”. Moja matka nie dała mu szans dłużej zastraszać i się rozłączyła. Numer figuruje na liście „nękających” i jest „zestawiany” – czyli nie można na niego oddzwonić – jest to numer 225486599. Nie sądzę by to było przypadkowe…

177 komentarzy Rewizja Sanepidu u Jana Taratajcio. Powodem m.in. sprzedaż MMS i boraksu.

  • busia

    jak to ?,przeciez msm kupilam w ubieglym tygodniu w Uk oficjalnie w sklepie ,sprzedaja tez online ,wszedzie dostepny

    • Vismaya

      To był atak na Pana Taratajcio czy zwykła kontrola sanepidu?

      • Admin

        A jak sądzisz? Donos był i jak tylko puściłem ten materiał, to anonimowe telefony do domu i na moją komórkę. Jeden mama odebrała, nie powinna była.

      • Zuzia

        Popadacie w paranoję – jeżeli u Taratajcie była kontrola sanepidu z powodu boraksu i innych suplementów, to ja się nie dziwię,ponieważ ustawowo w Polsce należy mieć uprawnienia do zajmowania się suplementacją. I nie ma się tu co doszukiwać teorii spiskowych i nękania Pana Jana tylko takie są wymogi w Polsce. Jak Pan Jan chce oprócz zapperów sprzedawać suplementy,musi mieć na to dokument, certyfikat, dyplom odpowiedniej uczelni ewentualnie ukończenia odpowiednich kursów, czy studiów podyplomowych uprawniających do zajmowania się tymi specyfikami.

        Co do MMS popieram Vismayę, wiem bardzo dużo o chlorze, bo jestem jedna z osób która bardzo poważnie zatruła się chlorem. Jest o wiele więcej skuteczniejszych i bardziej holistycznych metod na młócenie bakterii niż chemia, chyba że ktoś woli byc zoombi. Nawet 3 krople dziennie niszczą w sposób niezauważalny komórki organiczne, zupełnie tak jak fluor. Tak więc zycze powodzenia.

        • greg2014

          Ale Taratajcio nie sprzedaje supli.

          Boraks ani MMS to nie suplementy!
          Boraks można kupić w worku jak ktoś chce, z resztą
          świetny do prania i do czyszczenia terakoty np.:
          http://wtwoimdomu.com/?121,boraks-25-kg

          A sól w tonach, a jest bardziej toksyczna od boraksu.

        • Admin

          Sprawa nalotu Sanepidu z policją na pewno nie jest czysta.

        • greg2014

          Nawet 3 krople dziennie niszczą w sposób niezauważalny komórki organiczne,==

          Poczytaj może trochę na ten temat zamiast konfabulować, z resztą tu akurat zauważalnie:
          http://www.health-science-spirit.com/MMS.html

          Ten się akurat zna bo jest biochemikiem.

        • greg2014

          Logika się kłania poza tym, jeżeli substancja jest stosowana dla uzdatniania wody pitnej (!) to chyba jest dopuszczona
          do konsumpcji ?!

        • Admin

          Wszystkie produkty były dopuszczone do obrotu i były zakupione z obrotu!
          Jedyne zastrzeżenie było co do boraksu, że w przesyłkach była kartka jak go zażywać, tzn. rozpuszczać 1/4 łyżeczki w litrze wody i pić to codziennie. Ale z drugiej strony nigdzie nie jest udowodnione, że w takich ilościach boraks jest toksyczny! Co więcej, jest mniej toksyczny niż sól kuchenna, która jest przecież sprzedawana jako środek spożywczy.
          Tak więc jedyne co wyjdzie z tej inspekcji to żenada.
          A co do MMS nigdzie nie było napisane, że do użytku wewnętrznego, tak więc mogą się pocałować w d.

          Z tego co Zuzia piszesz, o MMS, to ja już nie powinienem żyć, bo wypiłem przez ostatnie 3 lata co najmniej 50 ml chlorynu sodu 25%. I to nieraz w dawce 10 kropli naraz. Jedynym skutkiem ubocznym było to, że momentalnie przechodziło mi przeziębienie, grypa czy ból zęba. Tak, w ciągu kilku godzin jest po „chorobie”, a ból zęba ustępuje po 30 minutach. I mam zamiar mówić o tym PUBLICZNIE. Poprze mnie zapewne dziesiątki tysięcy osób, które nie tylko z takich chorób wychodzą.

        • greg2014

          wiem bardzo dużo o chlorze, bo jestem jedna z osób która bardzo poważnie zatruła się chlorem.==

          To się podziel i wytłumacz różnicę pomiędzy chlorynem sodu (NaClO2), dwutlenkiem chloru (ClO2) a chlorem.
          Może jeszcze odrobinę o MMS-2 podchlorynie wapnia..

        • Admin

          To nie powinno się chlorować basenów! Przecież niejeden sobie łyknął takiej wody, nie mówiąc o wchłanianiu przez skórę. Gdzie jest Sanepid?!

        • Zuzia

          Każda substancja podawana jako dodatek żywieniowy to suplement, nawet jeżeli jest to chemia. Chlor jest dodawany do wody i jak nie jest to szkodliwe to sobie ja pija nieodchlorowana i fluoryzowaną. Każdy biochemik wie, że najlepsze do wspomagania organizmu są substancje naturalne, a nie chemiczne.

          Po za tym jestem przeciwniczką chloru i fluoru pod każdą postacią, nie jestem przeciwniczka boraksu i jodu. Zawsze bowiem należy wiedzieć co jest konieczne w organizmie do jego prawidłowego funkcjonowania, a zarówno chlor i fluor są szkodliwe – nawet po 3 krople dziennie. Też jestem po róznych naukach medycznych i chemicznych, wiem co mówię.

        • Zuzia

          Sanepid dopuszcza chlorowanie wody w basenach, bo to jest szkodliwe, a zarazem najtańsze. Ja swój basen dezynfekuję emami.A na ogólnie dostępne pływalnie nie chodzę, bo mimo chloru zawsze coś przywlokłam.Trzeba wiedzieć o strukturach mutagennych w naszym organizmie zachodzących pod wpływem chociażby chloru.

        • Zuzia

          Poza tym wychodzi na jaw kompletny brak podstawowej wiedzy chociażby o soli, ale tutaj jest pole do popisu wykorzystujac np google. Każda substancja zarówno może uleczyć albo zabić w zależności od dawki. Z powodu nieumiejętnego stosowania ziół te najcenniejsze są w Polsce zakazane jak np. wrotycz. A wystarczyłoby poczytać jakim doskonałym specyfikiem sa substancje czynne zawarte we wrotyczu.

        • P

          @Zuzia
          ==ustawowo w Polsce należy mieć uprawnienia do zajmowania się suplementacją. I nie ma się tu co doszukiwać teorii spiskowych i nękania Pana Jana tylko takie są wymogi w Polsce. Jak Pan Jan chce oprócz zapperów sprzedawać suplementy,musi mieć na to dokument, certyfikat, dyplom odpowiedniej uczelni ewentualnie ukończenia odpowiednich kursów, czy studiów podyplomowych uprawniających do zajmowania się tymi specyfikami.==

          Nie trzeba mieć żadnych specjalnych uprawnień, ani do sprzedaży, ani do tworzenia własnych produktów. Suplementy to nie leki, więc formalności są wręcz minimalne.
          Jeśli chcesz tylko sprzedawać czyjeś produkty, rejestrujesz działalność (nawet jako jednoosobowa firma) i w gisie/sanepidzie robisz zgłoszenie. Musisz mieć odpowiednie pomieszczenie, które gis/sanepid będzie chciał zobaczyć. Ale jeśli prowadzisz sprzedaż wysyłkową bez magazynowania, nie musisz mieć nawet magazynu.

          Jeśli natomiast zechcesz wprowadzić własny suplement na rynek (zamawiasz u wytwórcy produkt i tworzysz własną markę => jak np. Visanto J. Zięby), robisz tylko elektroniczne zgłoszenie w GIS. Ważne są 3 rzeczy: aby w podanym składzie nie było substancji niedozwolonych, aby dawkowanie było zgodne z prawem, i aby „claimy” były właściwe (suplement to nie lek więc nie wolno używać formułek typu „leczy”, „poprawia” itp). Samych produktów NIKT NIE BADA. Dlatego w rzeczywistości w suplementach firm-krzaków może nawet nie być substancji aktywnej, albo mogą być inne substancje nie wymienione i zanieczyszczenia….
          Tak to wygląda…

        • P

          Dodam tylko, że sprzedaż czy wprowadzanie do obrotu niezgłoszonych produktów, niesie za sobą poważne konsekwencje prawne.

          Wszystkie te „cudowne” suplementy reklamowane dzień w dzień na głównej stronie Interii czy WP, to przekręt. Reklamowany jest tylko „artykuł”, który przekierowuje do formularza zamówienia. Tam nie ma nawet regulaminu sklepu (to już jest przestępstwo), zamówienia składa się nie wiadomo u kogo i gdzie, po kilkukrotnym przekierowaniu z jednej strony na inną. Produkty reklamowane i sprzedawane w ten sposób nie istnieją w rejestrze GIS.

          Trwają prace legislacyjne, aby sama rejestracja była trudniejsza i nie była darmowa.

        • Zuzia

          @P – i tu się mylisz – nie można sprzedawać ŻADNYCH SUPLEMENTÓW BEZ ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW, i tu nie mówimy o rejestracji firmy i zgłoszeni do Sanepidu !

        • greg2014

          Każdy biochemik wie, że najlepsze do wspomagania organizmu są substancje naturalne, a nie chemiczne.==

          Tamten biochemik również to wie, i wie, że czasami są sytuacje, kiedy trzeba organizm wspomóc nagle i wtedy organizmowi dostarczyć nadtlenku wodoru, dwutlenku chloru,
          które z resztą sam wytwarza, czasami w niedostatecznej ilości.
          W miodzie też jest nadtlenek wodoru np.

        • greg2014

          Z powodu nieumiejętnego stosowania ziół te najcenniejsze są w Polsce zakazane jak np. wrotycz.==

          A któż to w Polsce zakazał wrotyczu?
          Były jakieś przypadki śmiertelne?
          Wrotycz można kupić swobodnie, kg za 30 zł.
          Jest zakaz odgórny jewro-pejski, a wrotycz można
          sobie pozbierać, i mieć wiedzę że jest toksyczny
          przy nieumiejętnym stosowaniu.

          -”Są zioła trujące, one również służą człowiekowi – boligłówka (szczwół; łac.- Conium L.), bieluń (Datura L), ale robi się z nich nalewki na wódce i pije kroplami. Są zioła trochę toksyczne, takie jak glistnik (jaskółcze ziele), wrotycz, piołun gorzki. Można je zaparzać tylko jedną łyżeczkę do herbaty na dwie szklanki wrzącej wody.”

        • greg2014

          Poza tym wychodzi na jaw kompletny brak podstawowej wiedzy chociażby o soli,==

          Fakt, ludzie mylą czysty chlorek sodu z solami kopalnymi lub morskimi, a to są różne substancje.

        • P

          @Zuzia: Wierz mi, nie mylę się. A tu masz szczegółowe instrukcje: http://suplementy.gis.gov.pl/
          Cytuję fragmenty dotyczące Suplementów Diety (pomijam ŚSSP i ŚSW).

          II. WPROWADZANIE DO OBROTU ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO, SUPLEMENTÓW DIETY ORAZ ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH WZBOGACANYCH

          Podmiot działający na rynku spożywczym, który wprowadza lub ma zamiar wprowadzić po raz pierwszy do obrotu:

          (…)
          suplementy diety;
          (…)
          JEST OBOWIĄZANY POWIADOMIĆ O TYM GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO.

          Zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia:
          powiadomienia, o których mowa powyżej dokonuje się w formie dokumentu elektronicznego powstałego przez wprowadzenie danych do elektronicznego formularza powiadomienia (… za pośrednictwem strony internetowej Głównego Inspektoratu Sanitarnego suplementy.gis.gov.pl )

          Szczegółowe wymagania odnośnie informacji, które należy zamieścić w powiadomieniu określa art. 29 ust. 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia,

          Jeżeli środek spożywczy, o którym mowa w art.29 ust. 1, znajduje się w obrocie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, w powiadomieniu należy ponadto wskazać właściwy organ tego państwa, który został powiadomiony o wprowadzeniu środka spożywczego do obrotu lub zezwolił na wprowadzenie środka spożywczego do obrotu w tym państwie, załączając równocześnie kopię uprzedniego powiadomienia lub zezwolenia.

          W powiadomieniu należy wskazać:

          nazwę produktu,
          postać produktu, w jakiej jest on wprowadzany do obrotu;
          wzór oznakowania w języku polskim;
          kwalifikację/rodzaj środka spożywczego przyjętą przez podmiot działający na rynku spożywczym;
          skład jakościowy obejmujący dane dotyczące składników zawartych w produkcie, w tym substancji czynnych;
          skład ilościowy składników;
          imię i nazwisko albo nazwę, i adres podmiotu powiadamiającego o pierwszym wprowadzeniu do obrotu oraz numer NIP, jeżeli taki numer podmiot powiadamiający posiada.


          I tyle
          —-

          Po otrzymaniu powiadomienia, o którym mowa w art. 29 ust. 1, Główny Inspektor Sanitarny może [ALE NIE MUSI] przeprowadzić postępowanie mające na celu wyjaśnienie, czy produkt objęty powiadomieniem, ze względu na jego skład, właściwości poszczególnych składników oraz przeznaczenie:
          (…)
          b/ suplement diety lub środek spożywczy, do którego dodano witaminy, składniki mineralne lub inne substancje wykazujące efekt odżywczy lub inny fizjologiczny spełnia warunki określone w przepisach wydanych – odpowiednio – na podstawie art. 27 ust. 6 i 7 (rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie składu oraz oznakowania suplementów diety z dnia 9 października 2007r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 196, poz. 1425 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu (We) Nr 1925/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 grudnia 2006 r. w sprawie dodawania do żywności witamin i składników mineralnych oraz niektórych innych substancji (Dz. U. L 404 z 30.12.2006, str. 26) ;

        • greg2014

          Dzięki @P.
          Rzetelne uzasadnienie. Nic dodać.

        • Ciekawyyy

          Co choćby z malarią pani Zuzio przeciwniczko chloru pod każdą postacią ?
          Lepsze te medykamenty http://www.ucmmit.gdynia.pl/images/template-content/leki.jpg w tabeli ich lekkostrawność dla organizmu http://www.ucmmit.gdynia.pl/index.php/czym-jest-malaria
          konkretnie lepiej raz zażyć MMS jak bambuski na filmiku ze wstępniaka Monitora Polskiego https://www.youtube.com/watch?v=Gw0j35ISyqQ ewentualnie przy nawrocie ponownym zakażeniu się powtórka, czy też szpikować się ,,lekkostrawną” przecież również chemiczną papką leków ?

          Co pani powie (o czym skrótowo wspomniałem ) na to iż pewien nieszczęsny nieubezpieczony kloszard na pogotowiu otrzymał gratis szczepionkę przeciw tężcowi a w dwa dni po tym jego ręka wyglądem przypominała obrazki gangreny coś w tym stylu http://www.jultrasoundmed.org/content/23/11/1531/F1/graphic-1.large.jpg
          Nie obwiniam tu służby zdrowia proceduralnie zrobili co mogli lecz pan kloszard na skutek okoliczności mało ręki nie stracił, cała była ciemno sina jak u trupa i po zaledwie kilkunastokrotnych MMS-owych okładach rany czyli źródła miejsca zakażenia po trzech dniach mógł już nią władać choć jeszcze nie całkowicie i to za sprawą MMS-sa.

        • Vismaya

          cyt, „A co do MMS nigdzie nie było napisane, że do użytku wewnętrznego, tak więc mogą się pocałować w d.”

          No własnie rzetelne podanie ludziom informacji …. 😉

          nie jest napisane …

          więc mogą się d. pocałować!

          I to się nazywa rzetelne podejście do naszego zdrowia, do drugiego człowieka.

          Z 17 lat temu moja family doktor (którą bardzo lubię, czeszka)stwierdziła, że nie zaszkodzi kiedy wezmę antybiotyk, który nota bene w ogóle był mi niepotrzebny (bo to były moje symptomy Kundalini) nie winię ją za to bo w tamtym czasie obie byłyśmy ciemne w temacie. Wzięłam 1 kapsułkę o 10 wieczór a o 2-giej w nocy zaczął się horror, jedna z najgorszych nocy w moim życiu, najgorszemu wrogowi nie życzę aby przeżył coś takiego …. sama prosiłam Boga o śmierć i umrzeć nie mogłam …. ale chyba tylko przytomność umysłu mojego syna, który natychmiast sięgnął po ulotkę uratowała mi to życie.
          Tam było napisane jakie mogą być skutki uboczne tego antybiotyku …. u mnie wystąpiły wszystkie ….

          kiedy już stanęłam na nogi po wielkiej akcji – emergency, etc … odwiedziłam moją panią doktor z jednym wielkim pytaniem:
          dlaczego przetestowała na mnie broń biologiczną?
          Tłumaczyła się, że zdarza się to tylko w bardzo rzadkich przypadkach, 1 na kilka tysięcy …. i zdarzyło się to własnie mnie, tej, która w życiu nie miała na nic alergii … ani innych sensacji po lekarstwach. To był mój ostatni antybiotyk jaki przyjęłam w życiu, a mojej pani doktor powiedziałam, że ja jeśli miałabym tą świadomość, że zaszkodzę czymś choćby jednej osobie, nigdy w życiu bym takiego specyfiku NIKOMU nie poleciła … bo zżarło by mnie moje sumienie, że kogoś zabiłam…. pewnie sama bym się unicestwiła …

          a tu tak wszystko idzie easy ….
          niech nas pocałują w d….
          uuu panowie, daleko tak nie zajedziecie.
          No comment!!!

        • Vismaya

          Zuzia,
          DZIĘKUJĘ!
          Nie wiem kim jesteś …
          ale wiem na pewno, że masz głowę na właściwym miejscu!!!

        • P

          Jeszcze małe uzupełnienie w temacie co wolno/a co nie wolno umieszczać na etykietach, na przykładzie srebra koloidalnego, które jakiś czas temu zabroniono stosowania srebra koloidalnego wewnętrznie.

          Wycofano zgodę i teraz można tylko zewnętrznie.
          Ale każdy kto zamawia srebro, zamawia go do picia.
          Producent jednak musi przygotować etykietę lub/i kartonik zgodnie z prawem, którą w dodatku musi dołączyć do zgłoszenia (teksty). Może napisać tylko i wyłącznie „do użytku zewnętrznego”.

          Żeby ten wymóg obejść, do kartonika wkłada karteczkę gdzie w mniej lub bardziej zawoalowany sposób jest napisane „to jest produkt do użytku zewnętrznego, ale my to stosujemy 3x dziennie po 1 łyżeczce przed lub/po posiłku)… To jest oczywiście nielegalne, ale inaczej nie można… Jeśli klient dostanie srebro bez takiej karteczce, będzie próbował zwrócić towar, bo nie uwierzy w słowne czy telefoniczne zapewnienia sprzedawcy…

        • Zuzia

          Jeżeli już Panowie tak się poaadorowaliscie starymi przepisami, bo sprzed 10 lat, proponuje zapoznac się z najnowszymi ustawami i rozporządzeniami RM. Dołaczam przy tym na koncu opis chloru sporządzony przez dr.H. Różańskiego naszego największego i najlepszego biochemika i farmaceuty, jak również podaję link do artykułu Vismayi nad którym bardzo rzetelnie popracowała.Wklejam równiez link do art. MP zamieszonego na tej stronie, bowiem z wrotyczem mamy taka sama sytuację jak ze serebrem koloidalnym co jest wynikiem wprowadzenia Codexu Alimentaris w Polsce, po cichutku, by wyprzec produkty naturalne, sprawdzone,a dostępne bez żadnych problemów chociazby w Czechach czyli rzut beretem. I nie wklejam tych informacji dla Was Panowie, lecz dla czytelników, których wprowadzacie w bład swoimi wypowiedziami.Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie oczekuję odpowiedzi, bo mnie żadne Wasze argumenty nie przekonają.
          Zaczynamy:
          ” Zielarz fitoterapeuta może sprzedawac pewne leki i suplementy ziołowe zgodnie z regulacjami prawnymi: Placówki obrotu pozaaptecznego prowadzą sprzedaż leków wydawanych bez recepty. Zaliczają się do nich: sklepy zielarsko-medyczne, sklepy specjalistyczne zaopatrzenia medycznego oraz sklepy ogólnodostępne, czyli np. sklepy spożywcze, kioski ruchu, stacje benzynowe, które są zakładane na zasadach określonych ustawą o działalności gospodarczej.

          Sklepy zielarsko-medyczne, jako jedyne wśród placówek obrotu pozaaptecznego, muszą być prowadzone przez farmaceutę lub technika farmaceutycznego – absolwenta kursu II stopnia z zakresu towaroznawstwa zielarskiego.

          Z uwagi na bezpieczeństwo pacjenta przy stosowaniu produktów leczniczych do sprzedaży zostały dopuszczone jedynie leki, które spełniają ściśle określone kryteria – są to m.in. produkty lecznicze roślinne, których skład zawiera substancje czynne dopuszczone do obrotu w Polsce w lekach wydawanych w aptekach bez recepty przez okres co najmniej 5 lat.

          Uregulowane to jest w następujących rozporządzeniach: Dz.U. 2010 nr 204 poz. 1353 Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 października 2010 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być dopuszczone do obrotu w placówkach obrotu pozaaptecznego oraz punktach aptecznych.

          Dz.U. 2009 nr 21 poz. 118 Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2009 r. w sprawie kwalifikacji osób wydających produkty lecznicze w placówkach obrotu pozaaptecznego, a także wymogów, jakim powinien odpowiadać lokal i wyposażenie tych placówek oraz punktów aptecznych.

          Dz.U. 2008 nr 45 poz. 271 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 27 lutego 2008 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Prawo farmaceutyczne.

          W ramach kursu Zielarz-fitoterapeuta PWSZ w Krośnie uczestnik osiąga też wymogi kwalifikacyjne osób wydających produkty lecznicze w placówkach obrotu pozaaptecznego (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2009 roku)

          § 1. W sklepach zielarsko-medycznych osoby wydające produkty lecznicze muszą posiadać:
          1) tytuł zawodowy:
          a) magistra farmacji, lekarza, pielęgniarki,
          b) technika farmaceutycznego lub równorzędne
          kwalifikacje lub
          2) co najmniej wykształcenie średnie i wiedzę z zakresu:
          a) farmakologii,
          b) farmakognozji,
          c) anatomii i fizjologii człowieka,
          d) dietetyki i fizjologii żywienia,
          e) towaroznawstwa zielarskiego,
          f) rodzajów, sposobu znakowania opakowań, znaczenia instrukcji używania lub ulotki informacyjnej,
          g) zasad prawidłowego przechowywania i obrotu produktami leczniczymi oraz postępowania
          w przypadku reklamacji i wstrzymania lub wycofania z obrotu,
          h) udzielania pierwszej pomocy
          — nabytą w ramach kursu z zakresu towaroznawstwa zielarskiego”
          http://rozanski.li/3624/kurs-zielarz-fitoterapeuta-kod-zawodu-323012-organizowany-przez-polskie-towarzystwo-zielarzy-i-fitoterapeutow-oraz-panstwowa-wyzsza-szkole-zawodowa-w-krosnie-informacje-dodatkowe-terminarz-zjazdo/

          Tu macie rozporządzenia z 2010 roku, nalezy pobrac w PDF 1352 i 1353 poz 20
          http://www.prawo.egospodarka.pl/akty/dziennik-ustaw/2010/204/1352

          http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_czy_mms_nas_leczy_czy_kaleczy.html

          Preparaty Chloru”
          ” Preparaty chloru

          Preparaty chloru stosowane są do odkażania ran od około 1822 roku. Chlor jest gazem żółtawo-zielonym, bardzo aktywnym chemicznie i silnie trującym dla wszystkich organizmów. Do dezynfekcji stosowane są związki chloru: chloracid, chloramina, podchloryn sodu, podchloryn wapnia, kwas podchlorawy, kwas nadchlorowy, chlorheksydyna, chloroxylenol i chalazon = kwas 4-dichlorosulfamoilo-benzoesowy.

          Chlor był i nadal jest stosowany do produkcji bomb chemicznych. Chlorowe bomby chemiczne zabijają nie tylko wszystkie organizmy, ale także niszczą całkowicie sprzęt wojskowy, zwłaszcza metalowy.

          Przedstawicielem tej grupy substancji odkażających jest wapno chlorowane – calcium hypochlorosum (calcaria chlorata). Jest to mieszanina podchlorynu wapnia, wodorotlenku wapnia i chlorku wapnia.

          Pod wpływem wody (lub wilgotnego powietrza) i kwasów uwalnia kwas podchlorawy HClO o silnych właściwościach bakterio-, wiruso-, grzybo- i pierwotniakobójczych. Kwas podchlorawy jest nietrwały i uwalnia chlor. Podczas rozkładu kwasu podchlorawego uwalniany jest także tlen, także o właściwościach przeciwbakteryjnych Wapno chlorowane to trucizna protoplazmatyczna uszkadzająca (zabijająca) wszystkie żywe komórki. Przy kontakcie ze skórą powoduje oparzenia (działanie żrące). Chlor łączy się z grupami aminowymi aminokwasów i białek, wywołuje destabilizację białek. Wapno chlorowane ma postać białego lub szarawego proszku i charakterystycznym zapachu. Wodne roztwory wapna chlorowanego działają wybielająco. Od dawna używane jest do dezynfekcji ubikacji, podłóg, ścian, ścieków, dołów kloacznych, śmietników, urządzeń emaliowanych. Wykorzystywane są roztwory 20% w wodzie lub w stanie sypkim (doły kloaczne, ścieki, skażona gleba, śmieci).

          Nie nadaje się do odkażania materiałów tekstylnych, skórzanych (odbarwia) i przedmiotów metalowych (powoduje korozję).

          Podchloryn wapnia i podchloryn sodu (natrium hypochlorosum) wchodzi w skład wielu środków piorących i czyszczących do zastosowania w gospodarstwie domowym (np. ACE, Blux, Clorox – płyny). Związki te pod wpływem kwasów i dwutlenku węgla uwalniają chlor. Podchloryn sodu w połączeniu z NaOH tworzy silnie odkażający i żrący związek –alkaliczny roztwór podchlorynu sodu – antyforminę. Antyformina stosowana jest w stomatologii do przepłukiwania kanałów zębowych.

          0,5% roztwór natrium hypochlorosum znany był pod nazwą płynu Dakina (zwłaszcza na początku XX wieku, w czasie I wojny światowej). Stosowano go do odkażania ran. Wszystkie związki chloru w obecności dużej ilości wydzieliny ropnej i surowiczej (np. z ran) tracą bardzo na sile bakteriobójczej. Lotność i nietrwałość tych związków czyni je także krótkotrwałymi związkami odkażającymi. Ponadto antyseptyczne preparaty chloru niszczą sprzęt medyczny, osłabiają nici chirurgiczne, drażnią i uśmiercają (nekrotyzują) tkanki. Dlatego w czasie wojen powoli traciły one swoje znaczenie jako środki antyseptyczne do ran, a ich zastosowanie stopniowo ograniczano do dezynfekowania przedmiotów i otoczenia człowieka. W ten sposób stracił na znaczeniu niegdyś osławiony płyn Dakina.

          Rozcieńczona woda chlorowa (1:2 lub 1:3) jest nadal stosowana w biologii do szybkiej sterylizacji materiału tkankowego i nasion przeznaczonych do hodowli in vitro. Takie kąpiele trwają jednak bardzo krótko, aby uniknąć zabicia komórek.

          Chloramina B – toluolosulfonochloramid sodu (Annogen, chloraminum, chloramin, benzenosulfochloramid sodu, natrium toluolosulfonochloramid) – biały lub żółtawy proszek krystaliczny o zapachu chloru rozpuszczalny w 3 częsciach wody. Zawiera 25% chloru. Działa odkażająco, antyseptycznie, odwaniająco (niweluje inne zapachy). Dawniej był stosowany do przepłukiwania jamy ustnej i gardła, pochwy, ran, jam ciała po oczyszczeniu z wydzieliny ropnej – roztwór 0,25%; obecnie do dezynfekcji sprzętu medycznego – 0,5-1%, do odkażania urządzeń sanitarnych – 2-5%, do odkażania rąk – 1 łyżka proszku na 1 litr wody. Do płukania jam ciała po opróżnieniu z ropy – 0,1% roztwór; roztwory 0,02-0,1% stosowane były także do przepłukiwania zakażonego pęcherza moczowego.

          Halazon (Pantocid, pantocidum, aseptamide, aseptamid) – kwas 4-dichlorosulfamoilo-benzoesowy (kwas para-dwuchlorosulfamidobenzoesowy) – pod wpływem wody rozkłada się do kwasu podchlorawego. Obecnie nie używany. Stosowany do dezynfekcji (uzdatnienia) wody w ilości 6 mg na 1 l (wodę można pić po 30 minutach). Niszczy bakterie, wirusy, grzyby i pierwotniaki. W większych stężeniach do dezynfekcji sprzętu i pomieszczeń. Jest łatwo rozpuszczalnych w wodzie alkalicznej. Wartościowy w warunkach polowych i wojennych.

          Chloroksylenol (chloroxylenolum, chloroxylenol) czyli 4-chloro-3,5-dimetylofenol niszczy w szczególności paciorkowce. Nie drażni skóry i błon śluzowych. Używany do dezynfekcji skóry (np. rąk – roztwory 1-5%) i błon śluzowych (np. narządów płciowych – roztwory 3%), ran (roztwory 5%), ponadto sprzętu, wydzielin i wydalin (roztwory 20%).

          Znany jest pod nazwami handlowymi: Desson (ICN) – płyn; Sterovag (Sec-Farm) – globulki dopochwowe – na noc 1 globulka do pochwy przy upławach, nadżerkach, stanach zapalnych i zakażeniach.

          Chlorheksydyna (chlorhexidine, chlorhexidinum) – środek bakteriobójczy i bakteriostatyczny szczególnie przydatny do zwalczania bakterii gram-dodatnich. Nie drażni skóry i błon śluzowych. Ma duże znaczenie w antyseptyce współczesnej. Używana jest do odkażania przewodów słuchowych, jamy nosowej, skóry (roztwory 0,5% w alkoholu; 1% roztwór wodny), jamy ustnej i gardła (0,1% roztwory), narządów płciowych (1% roztwory), pęcherza moczowego, ran, sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, ponadto w stomatologii. Wchodzi w skład niektórych past do zębów, zalecanych przy stanach zapalnych dziąseł i nieprzyjemnej woni z ust (np. Elgydium – firmy Pierre Fabre Sante).

          Znana pod nazwami:

          o Abacil (Polfa Łódź) – płyn 5%;

          o Aflosept (Aflopa) – płyn do mycia rąk;

          o Chlorhexamed (Blend-a-Med.) – płyn 0,1% (do jamy ustnej);

          o Chlorhexidinum (Polpharma, Polfa Łódź) – płyn 0,05%, płyn 20%;

          o Sebidin (GlaxoWellcome) – tabl. do ssania;

          o Uroflex (Braun-Medical) – płyn do płukania pęcherza moczowego;

          o Clorhexitylle (Hoechst Marion Roussel) – gaza nasączona parafiną i chlorheksydyną;

          o Nostril Boehringer Ingelheim) – aerozol do nosa;

          o Vita-Merfen (Novartis) – maść na rany z dodatkiem witaminy A;

          o Disteryl (Polfa Łódź) – płyn 1,5%;

          o Cervitec (Vivadent Schaan) – płyn odkażający, chroniący przed próchnicą;

          o Lemocin (Novartis) – płyn do płukania gardła;

          o Hibitane (Zeneca) – 1% krem ginekologiczny; płyn 5%;

          o Hibisol (Zeneca) – płyn alkoholowy z chlorheksydyną do dezynfekowania rąk (podobnie preparat Hibiscrub – płyn 4%);

          o Chlorohex (Geistlich) – roztwór 0,4% w alkoholu, 1,46% emulsja; żel do mycia-odkażania rąk.

          Preparaty chloru nie leczą zmian trądzikowych. Przewlekłe stosowanie preparatów chlorowych przy skórze trądzikowej, a także narażenie zawodowe na preparaty chlorowe – powoduje rozwinięcie trądziku chlorowego – niezwykle opornego na leczenie.

          Trądzik zwykły u młodzieży pod wpływem silnie chlorowanej wody (np. pitnej, do mycia, na basenach) łatwo przechodzi w trądzik przewlekły z cechami trądziku chlorowego. Wówczas leczenie antybiotykami oczywiście nie przynosi poprawy. Trądzik chlorowy i przewlekły z cechami chlorowego przypomina trądzik fluorowy, rozwijający się pod wpływem nadmiernego i przewlekłego używania fluorowanych past do zębów, fluorowanej wody i doustnych preparatów z fluorem. Taki trądzik również nie poddaje się leczeniu izotretinoiną, sulfonamidami i antybiotykami.”
          http://www.luskiewnik.eu/antisepticum.htm

          https://www.monitor-polski.pl/ziolo-zakazane-wrotycz-tanacetum-vulgare/comment-page-1/

        • Vismaya

          To już chyba moja karma…
          zawsze ktoś mnie próbuję przenicowywać na swoje …
          kiedy puszczaliśmy pierwsze materiały na temat chemtrails, kupę lat temu (2007-8 ?), dostawałam wiele obraźliwych komentarzy, prywatnych e-maili … które dosłownie brzmiały: tłumoku dokształć się, to żadne smugi chemiczne, to są smugi kondensacyjne …i dostawałam linki do brakującej mi wiedzy – smugi kondensacyjne samolotów ….
          to samo z Kundalini, czakrami ….
          no i tak ten tłumok musi się bez przerwy z czegoś dokształcać …. ech ta moja karma … 😉

    • Vismaya

      W Kanadzie też są ogólnie dostępne dla wszystkich, bez recepty, bez znajomości, sprawdzone, z certyfikatem … i tanie.

    • dd

      msm to calkiem co innego od mms

        • Vismaya

          Ale jak by nie patrzył na MMS, to prawda jest taka, że potrafi uleczyć ale potrafi i uszkodzić organizm … są takie leki, nawet naturalne: leczą i zabijają.
          Toteż zanim zaczniecie cokolwiek używać dobrze to rozpoznajcie … a nie łapu capu, bo w necie napisano, że dobre i to już wystarczy … nie można uleczać siebie a tym bardziej innych na słowo honoru… tu wchodzi w rachubę nie tylko zdrowie ale i życie. Nawet pestki moreli, przecie naturalne, stosowane na łapu capu potrafią zrobić kuku, szczególnie u dzieci … i zamiast odwrócić raka można nimi człowieka zabić. Nie wolno bawić się ludzkim życiem.

          Podobnie MMS używane niewłaściwie, przedawkowane, bez potrzeby, uszkodzi nasze tkanki, ponieważ posiada w sobie związek chloru, który zakłóca nasz układ immunologiczny, pracę mózgu.
          Zanim go zażyjesz zapoznaj się i z tą stroną medalu … bo możesz nabawić się większych problemów niż masz.

          Istnieją inne bezpieczne ziołowe ekstrakty, np wyciąg z kurkumy, olejek oregano, ekstrakt z liści oliwek, które nie są toksyczne i nie wyczerpują organizmu.

        • Admin

          Uszkodzisz i wodą. I co, masz nie pić?
          MMS rozkłada się na coś co jest naturalnym składnikiem organizmu!
          KONIECZNA LEKTURA:
          http://kazik1.republika.pl/Inne/MMS-Lek_XXI_w.pdf

        • Vismaya

          Jednym słowem, nikt inny tylko Marek zmusił mnie do akcji …
          dam na swojej stronie artykuł o szkodliwości MMS … nie miałam tego w planie, nie jest to złośliwe, tylko rzetelna informacja, bo widzę, że podajecie tylko pół prawdy …. skoro kazałeś mi się doszkolić, podrzuciłeś mi nawet materiał ze swojej półki, więc to zrobiłam i siedzę już kupę godzin i studiuję, wyszukałam kupę materiałów i znalazłam dużooo więcej niż oczekiwałam … z różnych półek, stawiających MMS niezbyt dobrym świetle … i sorry, ale nie będzie to dobra reklama dla was lecz uważam, że trzeba podać ludziom rzetelne informacje. I dziękuję, że mi podrzuciłeś dobry i potrzebny temat.

        • Admin

          A wstawiaj sobie. Moja cała rodzina to bierze i nie chorujemy. Może byś tak wstawiła o szkodliwości soli kuchennej? Też jest trucizną.
          https://zdrowie-online.blogspot.com/2014/05/ukryta-trucizna-sol-kuchenna.html
          I co, mamy nie solić?!

        • lincz

          Rzetelne są opinie tych , którzy brali zgodnie z zaleceniem. MMS to recepta na wiele dolegliwości z uwagi na spektrum działania w organizmie. Mam osobiste, pozytywne doświadczenie a stawiającym pierwsze kroki zachęcam do konsultacji z obeznanym w temacie.

  • Bon Ton

    Boraks w UK też można kupić bez problemów….

    • Teresa

      Nikt nie używa bez odpowiedniej wiedzy na ten temat, więc po co Vismaya robi jakiś wywód, link daje do siarki? Sanepid powinien zająć się skutkami poszczepiennymi. Innymi tzw. lekami, a nie mieszać się
      tam, gdzie ludzie nie chcą. Nagonka jest na wszystkich, którzy pomagają ludziom w samoleczeniu, czyli na pana Taratajcio, na dr Jerzego Jaśkowskiego, na dr Jerzego Ziębę i gdzie tylko nos wściubią.
      Wredna polska donosicielska natura. Nie pomagać a szkodzić. Wielkie farmacje wpłynęły na nasz rząd w sprawie przymusowych szczepień i innych szkodliwych medykamentów. Jesteśmy po Pana stronie, Panie Taratajcio. Głowa do góry!

      • Admin

        Dobre pytanie. Jak Janka wsadzą to Vismaya będzie tłumaczyła to, że tak być powinno?

        • Vismaya

          Ani Janka nie wsadzą do więzienia ani ciebie mo-nitor, chociaż widzę mocno tego pragniecie, chyba bardziej niż podróży w kosmos …
          to że na tym blogu ludzie mają zbyt często problem z rzeczywistością to też dla nikogo nie jest już tajemnicą …
          toteż nie szukajcie ofiary własnej głupoty … w Vismayi…
          to następna paranoja mo-ni-tora, „żydowska hasbara”… i nie wiem czemu ci tak na tym zależy aby mnie pogrążyć?
          Dała link do siarki bo jak widać z wpisów ludzie pewnych rzeczy nie odróżniają i łykają wszystko jak kaczki, co im się tylko przykaże i nie patrzą na konsekwencje.
          Zanim was zaszczepią to się sami potrujecie…..

        • Vismaya

          Vismaya
          Twój komentarz czeka na moderację
          28 grudnia 2016 at 20:55
          Ciekawyyy, ja tak dla dobrej sprawy też często ludziom radzę jak mają ciężka opryszczkę na ustach,

      • Vismaya

        Droga Tereso, na necie jeszcze nie było śladu po mo-ni-torze, dr. Jaśkowskim, panu Janku ..
        ale Vismaya już była …
        i zgadnij co robiła?
        Od roku 2005 ostrzegam ludzi co w trawie piszczy i jak się przed tym bronić.
        Teraz ukamieniować Vismaye, bo co niektórym wchodzi w paradę …
        może mnie mo-ni-tor banować, zresztą robi to regularnie …
        woli swoich klakierów.

        • Waldemar Resiak

          Gdzieś tam czytałem, że MMS jest niebezpieczny. Tyle tylko, że tam pisano o tym, aby go w ogóle nie stosować, bo nie pomaga, lecz tylko szkodzi…
          Więc jak to jest w końcu z tym MMS’em? Może napisz coś więcej na ten temat?
          Ludzie pod tym tematem o którym piszę wyżej wypowiadali się, że to bzdury i stosują MMS i żadnych efektów ubocznych (poza tymi standardowymi podawanymi wszędzie jak zmęczenie, wymioty) tylko same pozytywne efekty. Jedni piszą, że użyli i im pomogło, inni że cały czas stosują i to całymi rodzinami i nic się złego nie dzieje… Znikają choroby, dolegliwości różnorakie, bóle chroniczne, przeziębienie znika w kilka godzin, grypa to samo…więc jak to jest w końcu, bo już mnie to męczy. Z każdej strony inna wersja, inne wypowiedzi…kto ma rację? Uzasadnij proszę swoje podejrzenia, swoją rację, bo chyba coś więcej możesz napisać niż to, że źle stosowany może zaszkodzić (z resztą co w takim wypadku nie może?).

        • greg2014

          Vismaya ma rację o tyle, że ludzie mylą MMS z MSM (DMSO), dla
          niezorientowanych może być to niebezpieczne faktycznie.
          ZArówno jeden i drugi może mieć i ma pozytywny wpływ na organizm.
          Pisze o tych środkach dr Walter Last, jeden z najlepszych
          fachowców medycyny ortomolekularnej:

          ==MSM I DMSO – ORGANICZNA SIARKA JAKO WSZECHSTRONNY UZDRAWIACZ==
          http://biomus.eu/msm-i-dmso-organiczna-siarka-jako-wszechstronny-uzdrawiacz/

          ==MMS- niezwykły suplement – cz.I, II:

          http://rs.maszyna.pl/~boberov/Kippin2/Leczenie/mms3.pdf

          Holistyczny sposób na raka:
          https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=19&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj_1eGVxZbRAhWSYFAKHcdwAWM4ChAWCFwwCA&url=https%3A%2F%2Fwww.alezielonysklep.pl%2Fimages%2Ffiles%2FNEX%2FNEXUS16.pdf&usg=AFQjCNFi40M52FqLmYk2qLq9gKPw5n9WNg

        • Vismaya

          Waldemar Resiak,
          sam znajdź info na ten temat, jest ich pod dostatkiem,
          nie chcę tutaj więcej nic zamieszczać aby mi znowu Marek nie zarzucił, że chcę kogoś wsadzić do więzienia czy coś w tym stylu … znowu się dowiem, że czyham na ich życie.

          A tak nawiasem mówiąc, jak się jakieś produkty sprzedaje, to sprzedawcy obowiązkiem jest umieszczenie info na temat skutków ubocznych na towarzyszącej ulotce.
          Taka ulotka powinna zawierać wszystko, i info powinna być rzetelnie podana.

        • Admin

          Ja byłem w necie od marca 2003 roku. Gdzie była wtedy Vismaya?

        • Vismaya

          Pracowała w szpitalu z chorymi …
          i wcale nie znaczy, że jak ty się trujesz i całą swoją rodzinę to wolno ci truć i innych …

          i nie myśl sobie, że trafiłeś na głupią panienkę, której podetkniesz pod nos wybrany przez ciebie link jaki ci pasuje a ja już muszę go łyknąć, mnie kaszanką nie nakarmisz, mam trochę bardziej wyrafinowane podniebienie i jestem za stary lis na to aby mnie na suchy chleb złapać … i lubię sama szukać, i dokształcam się trochę u lepszych fachowców jakim ty jesteś, szczególnie w temacie uzdrawiania.

        • Vismaya

          Aha, zbanował mnie Marek … ha, ha, ha, tchórz…

        • Ciekawyyy

          Ostrzegał już 500 lat temu
          http://www.mysli.com.pl/uploads/cites/text/90/652.jpg
          lecz przy obecnym tempie reklamowania wręcz wszystkiego trudno się dziwić iż ktoś myli MMS czyli chloryn sodu n.p. z wysyłaniem MMS-em foci i podobnie przedawkuje ilość.

        • Ciekawyyy

          Pani Vismayu MMS chlorynem sodu rozpuszczonym zgodnie z cytrynowymi wskazówkami wyleczyłem :
          u 3 osób ciężką w objawach grypę gdzie odczuwalna/widoczna poprawa nastapiła dosłownie w parę godzin po podaniu zaś u 2 innych MMS znacząco nie przyniósł poprawy lecz nie zaszkodził im w żaden sposób nawet nie mieli rozwolnienia tym bardziej wymiotów.
          U mej suni wyleczyłem uwaga – ropomacicze – była już w stanie wręcz agonii.
          Pewnemu kloszardowi uratowałem rękę, ciężkie zakażenie w zasadzie już gangrena nie pozostawiała złudzeń co do najprawdopodobniejszej amputacji jaka by go czekała już co najwyżej dwa dni czasu.
          Nie znam nie studiowałem ewentualnych negatywnych skutków ubocznych stosowania MMS chlorynu sodu lecz widząc że skutecznie ,,wygonił” z organizmu bakterie zgorzeli czy innego ropomacicza czy jak z filmiku malarii to niby mam twierdzić że to środek wyłącznie szkodliwy dla zdrowia bo tak oficjalnie pierdolą panie z Sanepidu i kanalie specjalizujące się w masowej produkcji śmiercionośnych szczepionek ?

        • greg2014

          Rational-pedia, wiki-pedia i inne media-pedia, to nadal
          ichnie pedia-media.

        • greg2014

          Po zażyciu H2O2 również wytwarza się w żołądku dwutlenek chloru.
          MMS jest mocniejszy.

        • Vismaya

          CIEKAWYYY,
          ty się tak nie wysilaj i do mnie nawet się nie odzywaj, twój autorytet w moich oczach spadł do zera ….

        • Ciekawyyy

          To była moja odpowiedź na propagandową notę pani odnośnika.
          Nigdy nie odczuwałem potrzeby być autorytetem dla kogokolwiek nawet dla pani Vismayu, lecz skoro spadł on do zera to pragnę podkreślić iż opisane przeze mnie przypadki uleczenia MMS-em (chloryn sodu) są prawdziwe, nie mam tendencji do koloryzowania ani żadnego interesu by promować ten środek a nade wszystko niecnych intencji i z pełną odpowiedzialnością twierdzę że w skrótowo opisanych przypadkach okazał się skuteczny jak chyba żaden inny znany medykament.

        • Admin

          Kurna, każdy komu o tym powiedziałem mi dziękuje, trzeba być idiotą lub agentem mafii by temu zaprzeczać. Nie bierze się 10 kropel, tylko 2-3 krople, ale dość często, co 1,5 do 2 godzin i każde przeziębienie, grypa czy nawet zapalenie płuc ustępuje w ciągu dnia, góra dwóch. Nie mówiąc o bólu zębów (po pół godzinie zaczyna przechodzić i zęby się już nie psują!), raku i wielu innych chorobach.

        • Vismaya

          Ciekawyyy, ja tak dla dobrej sprawy też często ludziom radzę jak mają ciężka opryszczkę na ustach, aby potraktowali ją kropelką chlorini, którą myje się sedesy … skutek gwarantowany, z reguły zabiegu nie trzeba powtarzać ….
          ale ja byłam w swoim życiu świadkiem ciężkich zatruć chlorem i wiem czym to pachnie .. uwierz mi nie chciałbyś tego widzieć a tym bardziej przeżyć.

          Ja nie igram ze zdrowiem i życiem człowieka. Dmucham 10x na zimne. I z pewnikiem za to zostanę tutaj zbanowana … bo podważam autorytety …
          a ty lekarzu lecz się czym chcesz … twoje ciało mnie nie boli …

          chorób to ja się nie lękam…
          ale głupoty człowieka… to i owszem!

        • Admin

          Vismaya, codziennie wpieprzacie w Kanadzie i USA dziesiątki takich „kropel” dziennie. Puryfikacja wody, dezynfekcja mięsa i wiele wiele innych zastosowań. http://www.discovermms.com/home_uses.php

        • Peryskop

          V.i,s.m,a.y^a, podzielam Twoje uwagi.

          Tylko analfabeci i/lub desperaci faszerują się chlorem.

          NieCiekawyyyMajsterstick już dawno się tu zdekonspirował.

          Zajebusia androny pisze o usuwaniu zapperem tajemniczych zarazków „złapanych w Indiach”. Ani ja, ani nikt spośród moich znajomych i krewnych nie miał takich dolegliwości, a szwendałem się nie tylko po Indiach, ale i po Pakistanie, Wietnamie i Chinach.

          Za napędzanie strachu i lokowanie szemranych produktów powinny być sankcje znacznie bardziej dokuczliwe niż telefony i kontrole u dezinformatorów, naciągaczy i propagatorów keszebzdur.

          ===

          Ł.a.j,z^a pisze z sensem. Dać mu wódki 🙂

        • Vismaya

          no widzisz mo-ni-tor mamy wedle ciebie zdrowe jedzenie, MMS już nam nie potrzebne …. 🙂

          a ty i pan Janek jesteście najlepszą reklamą tego waszego zdrowego życia. Sorry … reklama mówi sama za siebie.

          Tak chciałoby się unicestwić gada, bo za dużo gada
          i psuje biznes…. art. już prawie gotowy…
          lada moment wejdzie online,
          kto mądry niech otwiera uszy i oczy …
          a kto głupi niech się top w ciemności.

        • Ciekawyyy

          Idiotyczne skróty myślowe ,,faszerowanie się chlorem” ciężkie ,,zatrucie chlorem” etc… a na każde 10 kg masy ciała przygotowuje się kropelkę chlorynu sodu 28% i na każdą tegoż dodaje 5 kropelek cytryny lub kwasku cytrynowego, po trzech minutach tą miksturę rozcieńcza się wodą osobiście dobieram jej ilość w zależności od przeznaczenia czy zewnętrznie do okładów czy tez do spożycia/wypicia.
          Tyleż to dozuje się tego śmiertelnie niebezpiecznego chloru a przecież rozcieńczonego.
          Podkreślam iż proporcje jakie podałem stosuje rzadko i jedynie w konkretnych przypadkach (nie jestem analfabetą i nie faszeruje się chlorem panie Peryskopie) wyłącznie osobiście lub za zgodą pełna świadomością i wiedza osób uprzedzonych przed podaniem im MMS-a.

          Lepiej być mądrym w stylu pani Vismayi by na swym ezoterycznym koglu-moglu nabazgrolić masłem maślanym o niczym konkretnym chroniąc rzekomo śmiertelnie zagrożonych MMS-em i chorować sobie na malarię, paradontozę, ciężką w objawach grypę, dać się mengelom naszpikować antybiotykami przy ciężkim zakażeniu/zgorzeli a przy braku efektów amputować sobie daną kończynę lub dumnie skonać z wpisem końcowym sepsa oraz na wiele innych poważnych schorzeń którym skutecznie zapobiegać może MMS.

          Na tym kończę bo mnie jeszcze panie z Sanepidu odwiedzą.

        • Vismaya

          A gdzieś ty się ciekawyyy w tym jelenim grodzie aż tak ciężkich chorób nabawił?
          Obca mi jest malaria, nawet jej nie spotkałam w swojej długiej pracy, paradentoza, a nawet ciężka grypa …
          co zrobiliście ze swoimi układami immunologicznymi?
          Co przedawkowaliście?
          Bo trudno to zwalić tylko na nieszczęsne szczepionki …
          też byłam szczepiona, …
          szkoda mi was chłopy, bo niby jeszcze w sile wieku a takie już z was żywe trupy.
          Ja starsza od was a żadnego z was bym nie chciała…
          po to aby takiemu tylko parzyć ziółka i podawać MMS?

        • Ciekawyyy

          ((((A gdzieś ty się ciekawyyy w tym jelenim grodzie aż tak ciężkich chorób nabawił?
          Obca mi jest malaria, nawet jej nie spotkałam w swojej długiej pracy, paradentoza, a nawet ciężka grypa …))))

          Osobiście zażywałem MMS-a tylko 2 razy w trakcie grypy ze średnim skutkiem zaś malarie definitywnie MMS-em zaleczył mój brat marynarz (nie mieszka w Jelenim Grodzie) a prześladowała go nawrotami, wydał mnóstwo kasy na leczenie w Instytucie Chorób Tropikalnych i faszerował sie zamiast chlorem to chininą przez parę lat z rzędu zaś paradontoza wcale nie jest taka nieznana wystarczy poczytać blogi stomatologów co do grypy to chyba wręcz każda może okazać się bardzo ciężka późniejszymi powikłaniami jeszcze parę postów i zrozumie że mieszka pani na sterylnym tym wolnym od chorób z drobnoustrojów Marsie.

          (((( co zrobiliście ze swoimi układami immunologicznymi? Co przedawkowaliście?
          Bo trudno to zwalić tylko na nieszczęsne szczepionki …też byłam szczepiona, …))))

          Niestety my Jeleniogrodzianie mieszkamy na jednak chorobotwórczej Ziemi 🙂 a tych młodszych szczepią od dekady wybitnie toksycznym wręcz śmiercionośnym syfem i choć również byłem szczepiony to w okresie tkzw Socjalizmu który stronił od nowości zarazy produktów korporacji farmaceutycznych.

        • Kuna

          Zastanawia skąd ten atak na Vismaye?
          Że podała więcej szczegółów i informacji?

        • greg2014

          Nie ma ataku, raczej ciekawa dyskusja.
          Są tanie, powszechnie dostępne środki, które doraźnie
          potrafią ratować zdrowie i życie, a których oficjalnie
          się nie stosuje z wielu względów, jakich wiemy.

          „Gram profilaktyki jest więcej wart niż kilogram leczenia”.
          ZApomnieliśmy o ziołach, dobrej wodzie, dobrym jedzeniu,
          o tym mówi Vismaya.

          ”Filozofią” medycyny jest wczesne wykrywanie chorób,
          i mamy to co mamy.

      • łajza

        (((Wredna polska donosicielska natura.)))

        Tereso, albo jesteś anty Polska, albo prezentujesz szczyt głupoty!

        Jak w 39r. Niemcy napadły Polskę, od razu w pierwszej kolejności wyłapali i wymordowali polską elitę, polską inteligencję, każdego aktywnego patriotę.

        Nie robili obław, nie szukali tych ludzi, mieli gotowe listy z nazwiskami i adresami, według których po prostu przyjeżdżali pod konkretny adres i wywlekali ludzi z domu, w przypadku oporu mordowali Polaków na miejscu wraz z całą rodziną.

        Jak myślisz, skąd mieli listy najlepszych Polaków?

        • łajza

          Grzesiu skomentuj ten koment, który wkleiłeś, bo nie wiem o co Ci chodzi;

          W Rosji w czasie „odwilży” powstawały olbrzymie majątki w ciągu kilku miesięcy, ale równie szybko upadały.

          W Polsce przy okazji ustawy Wilczka mającej umożliwić komunistycznym żydkom rozwijanie „interesu”, „biznesu”, (na tym polegało uwłaszczenie żydowskiego okupanta), wielu Polaków, również rozwinęło tzw. „działalność gospodarczą” (z tym, że od zera, bez uwłaszczenia), mimo olbrzymiej, nierównej, bo uwłaszczeniowej konkurencji;

          i co

          – jak się żydki zorientowały, że nie wytrzymają (pomimo olbrzymiej przewagi) z polską przedsiębiorczością, to zaczęły się represje w szalonym tempie ograniczające tzw. „wolność gospodarczą”, koncesje, zezwolenia , pozwolenia itd.itp., kto je otrzymywał oczywiście swoi, czyli: komunistyczne żydki;
          Polacy oczywiście ich nie dostawali, chyba, że po tzw. „drodze przez mękę”, a kogo te represje nie zniechęciły, to wykańczają banki, sądy i tzw.organy kontrolne, właśnie do tego, tj. do wykańczania polskich przedsiębiorców powołane. Tu przykładów chyba nie muszę podawać.

          To był i jest „Układ zamknięty”

          ale jest cała grupa ludzi, która przystosowała się do represji. W większości do niej należą małe cwaniaczki tzw.szmalcownicy, które doskonale umiały lawirować głównie za pomocą łapówek, czyli korupcji, między przepisami żydowskiego okupanta, ale większe przedsięwzięcia, żydowski okupant wykańczał, niszczył, za pomocą żydowskich urzędów i żydowskich banków, czyli żydowskiej struktury okupacyjnego państwa.

          Czy PRL przyniósł inwestycje?

          Tak, żydki, żeby mieli SIĘ na czym uwłaszczyć pozwolili, gojom zapracowywać się na śmierć, pamiętne 200, 300% normy, 16godz. dzień pracy; rzeczywiście kupowano całe technologie (linie produkcyjne) całkiem dobrych wyrobów, po to aby było co okradać i niszczyć.

          To jest to co się określa w „Apokalipsie” jako satanistyczny okres dobrobytu przed wielkim uciskiem.

          To se ne vrati. Jak powiedział Hawranek.

        • łajza

          Ten koment powyżej, jest do wpisu Grzesia poniżej:

          greg2014
          28 grudnia 2016 at 11:00

          Jeden z komentarzy z filmu:

        • greg2014

          To jest z jeden z komentarzy pod tym filmem, który wstawiłeś:

          https://www.youtube.com/watch?v=UDtKD8LO1Xk#t=177

        • greg2014

          Nie wiem w którym temacie to było, wystawiłem ten komentarz, bo charakterystyczny i dosadny.

        • Peryskop

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          28 grudnia 2016 at 23:59

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          28 grudnia 2016 at 23:57

          ..i,,s..m,a.y^a, podzielam Twoje uwagi.

          Tylko analfabeci i/lub desperaci faszerują się chlorem.

          NieCi,ek.awy,y^yMajsterstick już dawno się tu zdekonspirował.

          Zajebusia androny pisze o ….

          Ł,aj.z.a – ….

        • Vismaya

          Pery… spoko, masz jeszcze 1 oko, 1 ucho, i 1 zęba …
          i póki co to się nie dam …. 🙂

      • łajza

        łajza
        Twój komentarz czeka na moderację
        28 grudnia 2016 at 07:33 · Odpowiedz

        (((Wredna polska donosicielska natura.)))

        Tereso, albo jesteś anty Polska, albo prezentujesz szczyt głupoty!

        • łajza

          żydki w „polin” mogą wszystko bo:

          Najpierw przyszli po komunistów, ale się nie odezwałem,bo nie byłem komunistą.
          Potem przyszli po socjaldemokratów i nie odezwałem się,bo nie byłem socjaldemokratą.
          Potem przyszli po związkowców, i znów nie protestowałem, bo nie należałem do związków zawodowych.

          Wreszcie przyszli po mnie, i nie było już nikogo, kto wstawiłby się za mną.

          Już żyd Żabotyński, podobnie jak wcześniej żyd Teodor Herzl i żyd Leo Pinsker

          Postulował jednak doprowadzenie warunków życia autochtonów do niemożności egzystencji na tym terenie, co oznaczało po prostu czystkę etniczną.

          Była to kontynuacja nacjonalistycznej ideologii, którą zapoczątkował Theodor Herzl w 1895 r., gdy pisał: „To my powinniśmy zmusić tych mieszkańców, aby opuścili swoją ojczyznę […] poprzez pozbawienie ich pracy”. Te postulaty w programie Żabotyńskiego nie były wymysłem jednego ekstremisty, lecz wynikały z very essence głównego nurtu syjonizmu. Taki typ działań polegający na próbach zmuszenia do emigracji ludności tubylczej, poprzez odebranie im środków do życia oraz szeroko pojętego zaplecza socjalnego, zmuszając do egzystencji na granicy ubóstwa, nie był czymś nowym w historii.

          https://palestyna.wordpress.com/?s=%C5%BCydowski+terroryzm

          a tu mamy obraz żydowskiej okupacji Polski:
          https://www.youtube.com/watch?v=UDtKD8LO1Xk#t=177

        • greg2014

          Jeden z komentarzy z filmu:

          -”Piotr Knapczyk1 miesiąc temu
          W 1993 roku miałem firmę którą wraz z kolegom zbudowaliśmy dosłownie z niczego. Po silniki i drobne maszyny jeździliśmy pociągami i autobusami. Nie mieliśmy czasami na fajki. Zaczęła się współpraca z podobnymi firemkami które produkowały różności na rynek rosyjski. Systematyczny odbiór towarów, płatność gotówką, niebotyczne ilości i ciągle mało. Zawsze gotówka, uśmiech, serdeczność. Firma (z niczego) rozwinęła się i przynosiła duże zyski. Zaczęliśmy zatrudniać ludzi bo nie mogliśmy sami przerobić tych zamówień. Ciężko było wtedy znaleźć człowieka do pracy gdyż w moim rejonie wszyscy klepali coś do Rosji. W szopkach, garażach, piwnicach, żyrandole, deski do prasowania, suszarki, wózki dziecięce, bagażowe, kwietniki, mydło i powidło! Nadszedł akces do UE a wraz z nim Balcerowicz. UE naciskała na uszczelnienie granic z Rosją, cła, wołczery i inne niedogodności. Zazdrościła nam tego rynku, tej słowiańskiej współpracy, tego bogacenia się tego szczęścia z roboty od rana do wieczora ale za konkretną kasę.
          Zabrali nam to! Zniszczyli i to dosłownie pociągnięciem pióra Balcerowicza. I wszystko to padło dosłownie z dnia na dzień!! Zaczęły się zaległości w ZUS, komornicy, nerwy, zawały, samobójstwa i kupa innego gówna!!!! Po co Balcerowicz i inna żydowska agentura typu Nowak i inne blade huje pojechali teraz na UKRAINĘ? Ukraińcy gdyby byli mądrzy to by ich od razu zajebali. A tak czeka ich to co nas. ROSJO I KOMUNO I REŻIMIE I PZPR WRÓĆ!!!!!

        • Peryskop

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          29 grudnia 2016 at 14:10

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          28 grudnia 2016 at 23:59

          Peryskop
          Twój komentarz czeka na moderację
          28 grudnia 2016 at 23:57

          ….

          Ł.a.j,z^a pisze z sensem. Dać mu wódki 🙂

    • Tadeusz

      no nie koniecznie w UK bez problemu…tak bylo niestety. Teraz najczesciej jest w ofercie oszukanczo brzmiacy Borax Substitute – ktory nie jest czystym boraxem. Teraz utrudniaja dostep do czystego boraksu. Kupowalem m.in. w duzej firmie Intralabs bez problemu, a teraz wymagaja okazania dowodu ze potrzebuje do firmy- inaczej nie sprzedadza dla prywatnego klienta.

  • kierownik.karuzeli

    Janek i Marek trzymajcie się i nie dawajcie bandziorom pretekstu.

  • Mafia łatwo nie odpuści krociowych zysków farmaceutycznych. Gdzie wchodzi w grę fortuna, tam i zbrodnia wchodzi w grę. A pretorianów mają wiadomo gdzie.

  • kk7qq

    W Niemczech borax mozna zakupic w aptekach bio wysylkowych .
    Pytajac w aptekach ogolnych aptekarze reaguja wrecz histerycznie 😉 pytalam w sumie dla jaj bo wiedzialam ze w Niemczech jest zakazany . Aptekarze przestrzegaja przed wielkim niebezpieczenstwem ,wiadomo ze wszystko w wysokich dawkach moze byc trucizna .
    np. We Francji zakupuje na wage bez problemu , dwukrotnie zapytano mnie do czego bede uzywala .
    Zakupilam tez tam w postaci globulek co jest tam stosowane prawdopodobnie dosyc popularne dla niemowlat na afty.

    • greg2014

      U nas też:

      -”Środki antyseptyczne i odkażające stosowane w medycynie

      Środki antyseptyczne stosowane w leczeniu i w profilaktyce chorób skórnych oraz błon śluzowych
      Środki antyseptyczne dawne i współczesne
      Dzieje antyseptyki
      ——-

      Przegląd literatury i badania własne

      Dr Henryk Różański
      http://www.luskiewnik.eu/antisepticum.htm

      Z linku: AFTY
      Czteroboran sodu Na2B4O7 (natrium tetraboricum, synonim: natrium diboricum seu natrium biboricum, boraks, borax) jest to krystaliczna, biała substancja rozpuszczalna w wodzie (25 cz.) i w glicerynie (1,5 cz.) – (słynny boraks w glicerynie, czyli Aftin = Aphtin).
      Jest to słaby związek antyseptyczny, hamujący rozwój grzybów pleśniowych i niektórych bakterii.
      Działa również ściągająco i przeciwzapalnie. Wchodzi w skład proszków złożonych (do roztworów i zasypek), mikstur, maści 4-20%.

      Wskazania: pleśniawki (afty), bolesne nadżerki w jamie ustnej i na narządach płciowych, zapalenie powiek lub spojówek, do płukania gardła i jamy nosowej.
      Mikstura – preparat handlowy pod nazwą Aphtin (Cefarm, Prolab) – do pędzlowania; ponadto proszek Gargarin (Cefarm) do rozpuszczania w wodzie i płukania jamy ustnej oraz gardła przy stanach zapalnych (1 łyżeczka proszku na 100 ml wody przegotowanej).==

      I to LEGALNIE, więcej w linku 😉

    • greg2014

      I na stany zapalne boraks skuteczny:
      (…)
      Oto kolejny post, tym razem o grzybicy palców: „Zamoczył stopy, a następnie wziął garść [boraksu] i wcierał go w całe stopy. Powiedział, że swędzenie ustało natychmiast! Był oszołomiony. Kilka tygodni później, zapytałem go, co z jego grzybicą. Odpowiedział: «Hurra! Nie wraca! To coś całkowicie ją wyleczyło»”.
      Inne entuzjastyczne posty traktują o pleśniawkach pochwy. Boraks okazał się znacznie skuteczniejszy od innych środków zaradczych. Zwykle jedna duża kapsułka żelatynowa wypełniona boraksem lub kwasem borowym była wkładana przed snem przez kilka nocy… do dwóch tygodni. Alternatywnie, proszek miesza się z chłodnym, zestalonym olejem kokosowym i stosuje jako bolus lub czopek.
      Najnowsze badania nałukowe 12 potwierdzają te pozytywne obserwacje dotyczące pleśniawki pochwy. Kapsułka wypełniona kwasem borowym działała nawet w przypadkach lekoopornej odmiany drożdżaków (Candida) i przeciwko wszystkim testowanym bakteriom. Ze względu na większe
      rozcieńczenie, irygacja może nie być wystarczająco silna w przypadku bakterii i lekoopornych drożdżaków, ale powinna działać na normalne Candida. Za sprawą swojej zasadowości boraks był skuteczniejszy od kwasu borowego.
      Normalnie, drożdżaki (Candida) istnieją jako nieszkodliwe owalne komórki drożdży. Kiedy zostają poddane stresowi, zaczynają rozwijać się w łańcuchy wydłużonych pseudostrzępków i ostatecznie tworzą mocno inwazyjne długie, wąskie przypominające rurki włókna zwane strzępkami, które uszkadzają ściany jelita, wywołują stan zapalny i zespół nieszczelnego jelita. Pseudostrzępki i strzępki można dostrzec we krwi osób z rakiem i chorobami autoimmunologicznymi. Drożdżaki (Candida) mogą również tworzyć mocne warstwy w formie błony. Kwas borowy/boraks hamuje jej tworzenie i przekształcanie się komórek nieszkodliwych drożdży w inwazyjne strzępki. W innych artykułach wykazałem, że ten proces, inicjowany zazwyczaj przez antybiotyki, jest główną przyczyną większości naszych współczesnych chorób, co czyni z boraksu i kwasu borowego podstawowe środki ochrony zdrowia.
      We wnioskach przeglądu naukowego z roku 2011 stwierdzono, że „kwas borowy jest bezpieczną, alternatywną, ekonomiczną opcją dla kobiet z nawrotowymi i przewlekłymi objawami zapalenia pochwy w przypadkach, w których konwencjonalne leczenie jest nieskuteczne”.13 Skoro jest on lepszy od leków, to dlaczego nie wykorzystuje się go jako pierwszej opcji?
      (…)

      https://www.monitor-polski.pl/boraksowa-konspiracja/

  • kk7qq

    nawiazujac do MMS ….

    o ile jest to wiarygodne ? artykul niemiecki glosi ze :

    MEGA SKANDAL: Stwardnienie rozsiane (SM) nie jest zadna choroba !

    W angielskojezycznym fachowo tematycznym artykule wyjasniono ze prawdziwa przyczyna stwardnienia rozsianego (MS) jest zakazenie patogenami Borelli .
    Wymieniono fakt ze jest to znane od 1911 roku i zostalo wielokrotnie potwierdzone
    przez niezalezne badania na calym swiecie .jednak wyniki tych badan

    byly najwyrazniej systematycznie blokowane przez kompleks medyczno przemyslowy i zamiast tego badania przekierowano na inne kierunki gdzie do dzis nie odnaleziono zadnych konkretnych wynikow .
    Tak wiec -MS jest tylko objawem Lyme Borelliozy !
    W mozgu u kazdego pacjenta MS znaleziono mianowicie lyme kretki patogenow .

    Bardziej brutalne jest gdy okazuje sie ze :…istnieja bardzo twarde fakty ,wykazano ze że fibromyalgia (reumatyzm tkanek miekkich ) ,Parkinson,chroniczne zmeczenie (CFS) toczen,choroba Crohna, otepienie ,demencja (FTD), choroba Alzheimera i stwardnienie zanikowe boczne (ALS),jest rowniez wyzwalane przez te same kretki. … 14 z 16 pacjentow z choroba Alzheimera posiada zywe kretki Treponema w ich mozgach .

    Nawiazujac teraz do faktow wiadomo jest ze Borrelia zostaly opracowane przez nazistow jako Biokampfstoff, tak wiec aktualnie nabiera to zupelnie innych wymiarow …

    Ten szokujacy artykul jest wyjasnieniem dlaczego choroby neuro-zwyrodnieniowe rozprzestrzenily sie na przestrzeni 50 lat wywolujac epidemie to prawdziwy raj dla lekow modyfikujacych chorobe!

    MMS Jim Humble krople odnosza sukcesywne wyniki w leczeniu wielu chorob takze maja wspomoc w wyleczeniu z MS !

    http://www.mms-seminar.com/mega-skandal-multiple-sklerose-ms-ist-gar-keine-krankheit/

    ————
    Jedna z moich znajomych postanowila sprobowac mms w walce ze stwardnieniem rozsianym ,niestety ona zaczela od drastycznej dawki mimo ze sugerowalam zaczac od najmniejszej czyli jednej kropli. Tak wiec ona po zlym samopoczuciu i dolegliwosci zoladkowych odstawila …

    Nie mam prawa w sumie nikomu niczego sugerowac ale mysle z zazywane z rozwaga MMS jest nadzieja do wyleczenia, tym bardziej ze jest skuteczny w leczeniu malarii
    Zazywanie MMS w rownoczesnym polaczeniu ze zmianami zywienia i szczegolowym „uporzadkowaniem „psychiki byc moze moglby naprawde byc przelomowym !?

    • greg2014

      -”MEGA SKANDAL: Stwardnienie rozsiane (SM) nie jest zadna choroba !

      W angielskojezycznym fachowo tematycznym artykule wyjasniono ze prawdziwa przyczyna stwardnienia rozsianego (MS) jest zakazenie patogenami Borelli .==

      To broń biologiczna, tu jest fajny artykuł:

      http://www.arkadia-polania.pl/mikoplazma-i-choroby-neurologiczne.php

    • Peryskop

      SKANDAL GORSZY NIŻ MEGA !

      Stwardnienie rozsiane (SM), jak i pozostałe choroby neuro-degeneracyjne, jednak są chorobami, ale mają według GNM podłoże psychologiczne na tle konfliktu biologicznego o treści „paraliżujący strach”.

      A obecność drobnoustrojów w ustroju jest według dr Hamera skutkiem, a nie przyczyną.

  • Majestic

    Kochający dzieci i kwiatki , jakie to słodkie wymowne niewinne ! http://trybeus.neon24.pl/post/125239,prezydent-duda-powiernikiem-koncernow-szczepionkowych

    • kk7qq

      Nie ma co sie dziwic Majestic @ jesli on tak wydudal 🙁 :

      Chanuka 2016!!! – To już nie polska ziemia – to ziemia Polin …..według A. Dudy

      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/chanuka-2016-juz-polska-ziemia-ziemia-polin-wedlug-a-dudy-2016-12

      „Chciałbym, aby ten wyjątkowy piękny czas jednoczący mieszkańców naszego kraju, przypominał nam współczesnym o wspaniałym tysiącletnim dziedzictwie ziemi Polin”

      Według Dudy — to już nie polska ziemia – to od 1000 lat ziemia Polin !

      • Stanisław

        No rzesz urwa jego mać ! nic tylko walić po ryju za taki tekst tego co go napisał – dziękuję za odnośnik, roześlę go dalej by ci co jeszcze mają jakieś złudzenia otworzyli oczy na to co sterowany przez rubina duduś wyrabia na pierwszym stolcu ,w kraju jaki istnieje już tylko teoretycznie.

        • Ania

          A co się dziwisz !
          Czego spodziewać się po facecie ożenionym z 2 metrową chyba eskimoską z pustyni negew ?

        • morga

          Nie moge sie doczekac konca tej zydowskiej kadencji. Nawet nieszczesny Bul nie byl tak bezczelny. Mysle, ze nalezaloby wröcic do historycznej nazwy LECHIA, i zamknac mordy zaprzancom.

        • Majestic

          Stasiu moherowy kraj sam widzisz , goje zostaną do czyszczenia klozetów . tu 6 tys świętych na usługach , w wiekszosci ci z górnych pulek to OBCY ( rubin ) wiec nikomu to nie przeszkadza SAMI SWOI http://www.rodaknet.com/rp_wycislak_13.htm

        • Majestic

          spodziewaliście się coś innego https://www.youtube.com/watch?v=x9o9m08F5AE przecież tam niema ani jednego Słowianina to jak maja mówić wyrażać się ? dobrze że znają jeszcze polski !!, to goje przynajmniej wiedza jakie nakazy i zakazy będą .

        • łajza

          Coś się rusza; z komentarzy pod wywiadem
          http://porozmawiajmy.tv/konstytucja-1997-jest-nielegalna-jan-zbigniew-hrabia-potocki/comment-page-1/#comment-31840

          dociekliwy
          22 grudnia 2016 at 23:12
          Reply

          Wielce szanowny Panie Prezydencie, skoro był Pan łaskaw udzielić tutaj swego komentarza, podkreślając, że w pierwszej kolejności interesują Pana kwestie finansowe, jako prowadzące najkrótszą i najszybszą drogą do poprawy bytu całego narodu polskiego, to proszę o zajęcie stanowiska w kwestii zasadniczej, mianowicie:
          Czy zobowiązania zaciągnięte przez władze okupacyjne, a nikt dzisiaj nie kwestionuje faktu, że PRL był okupacją Polski, mogą w jakikolwiek sposób obciążać naród Polski!

          To tak jakby Hans Frank, czy B.Bierut zaciągnęli długi, które mieli by spłacać Polacy.

          W obecnych czasach często spotyka się zjawisko tzw. kradzieży tożsamości; w Polsce okupacyjny rząd, podawał się za rząd Polski, mamy więc do czynienia z klasyczną kradzieżą tożsamości narodowej.
          Żeby uwiarygodnić taki rząd, organizowano zwyczajne szopki wyborcze. Najlepszym dowodem był tzw.” sejm kontraktowy”, gdzie bez odrębnych wyborów, bez odrębnych ordynacji wyborczych „zagwarantowano” 1/3 (mandatów) dostępnych dla kandydatów tzw. niezależnych.

          Pytanie:
          Jak można w rzekomo wolnych wyborach, ZAGWARANTOWAĆ 1/3 mandatów!

          Odpowiedź:
          Po prostu do wyborów DOPUSZCZONO 1/3 tzw. kandydatów niezależnych.

          Pamiętam oficjalną (przed kamerą) wypowiedź Millera, że to był błąd i już się nie powtórzy. No i oczywiście nie powtórzył się.

          To jest cała tajemnica oszukiwania Polaków w szopkach wyborczych:

          NIE DOPUSZCZA SIĘ RDZENNYCH POLAKÓW DO WYBORÓW

          (chyba, że są to tzw. szabes goje 15%)

          Zamiast Polaków „kandydują” „polskojęzyczni ludzie o ZMIENIONYCH NAZWISKACH”!!!!!!!!
          https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/09/07/prawdziwe-nazwiska-elity-polskiej/
          Właśnie za pomocą tak prostego oszustwa
          „Dziś w Polsce jest 85 % rządzących to nie Polacy tylko ludzie o ZMIENIONYM NAZWISKU”
          Dodam, że w sądach, prokuraturach, administracji wszystkich szczebli, a nawet generalicji wojskowej jest podobnie.

          Wobec powyższego oczywistym jest, że nie jest to legalna reprezentacja narodu, a zwyczajna okupacja Polski.

          Należy dodać, że 2RP nigdy nie podpisała żadnego traktatu pokojowego (ani kapitulacji), dlatego jest w dalszym ciągu w stanie wojny z najeźdźcami, którzy „trzymają władzę” w Polsce;

          a rządzące elity żydowskie dosłownie: „przywieziono w 45r. na czołgach sowieckich (radzieckich) „;

          (O czym dość szeroko pisze i mówi dr. Ewa Kurek, niezależny historyk i badacz supremacji żydowskiej w Polsce. )

          a rzekoma „transformacja ustrojowa” to po prostu uwłaszczenie rządzącego żydostwa na narodzie i majątku Polski!

          z poważaniem: dociekliwy

          Ps.
          Z góry dziękuję za ustosunkowanie się do powyższych kwestii.

          Odpowiedź legalnego Pana Prezydenta:
          :jan
          25 grudnia 2016 at 09:56
          Reply

          Szanowny Pan ma 100 % racje co do Sejmu kontraktowego i oszustwa jakie miało miejsce i nadal jest to praktykowany przez każdy Rząd który dochodzi do władzy. Żydzi zdominowali Naród Polski gdzie po mały dążą do jej zagarnięcia Rządy POLSKIE wyprzedają im to co tylko chcą a potem zrobią to co zrobili z Palestyną jeżeli Premier Izraela chwali Hitlera to o czymś to świadczy, wina jest samych POLAKÓW ponieważ należy aby każdy kandydat do Sejmu czy Senatu wylegitymował się pochodzeniem co najmniej do czwartego pokolenia gdyby społeczeństwo Polski znało by ich prawdziwe NAZWISKA to nigdy by nie doszli do władzy.Okupacja w Polsce trwa od 1945 r. non stop przez ZSRR a następnie przez zwichrowane oszukańcze Rządy Polski po dzień dzisiejszy a my Polacy jeszcze żydom płacimy miliardowe odszkodowania za II Wojnę Światową żaden Rząd nigdy nie powiedział prawdy tylko ogłupia Naród Polski i bezczelnie kłamią tak być nie może.Mając na uwadze to co się dzieje obecnie w Polsce jest przestępstwem Polska aktualnie stoi na krawędzi WOJNY DOMOWEJ bo żadna z PARTII antypolskich nie ma zamiaru odpuścić,stara koalicja PO – PSL mają obowiązki wobec innych Państw a obecny Rząd na własne życzenie zabrnął w ciemny zaułek gdzie z tego może nie wyjść. Dziś mówi się co raz częściej że będą wcześniejsze WYBORY i to jest bardzo możliwe tym bardziej że elektorat PIS zaczyna się kurczyć. Pomimo wielkiej próśb od Społeczeństwa polskiego abym stworzył nową Partie obecnie rozważam taką ewentualność w celu powołania Partii pod nazwą POLSKA PRAWDA II R.P. będzie to Partia dla prawdziwych POLAKÓW gdzie każdy kandydat chcący kandydować na Posła czy Senatora dobrowolnie udokumentuje prawdziwe pochodzenie. Pan pisząc bardzo trafnie stwierdził swoją opinię ja się z nią zgadzam.Jan Potocki „

        • łajza

          łajza
          Twój komentarz czeka na moderację
          27 grudnia 2016 at 22:20

          łajza
          Twój komentarz czeka na moderację
          27 grudnia 2016 at 22:29

          przecież tak nie ma sensu pisać

        • łajza

          komentarz z 22:20

          to na dokładkę zobaczcie jak szabes goje tytułują niejakiego groSSa: „amerykański historyk polskiego pochodzenia” – tylko pokażcie mi jakikolwiek dyplom tego żydka uprawniający go do podawania się za „historyka”

          http://wpolityce.pl/polityka/265269-skandaliczny-tekst-grossa-w-die-welt-to-ohydne-oblicze-polakow-pochodzi-jeszcze-z-czasow-nazistowskich-dla-mordowanych-zydow-tez-nie-mieli-wspolczucia

          chociaż patrząc na polskich szabes gojów, zwłaszcza tego zapalającego świece chanukowe w pałacu prezydenta można zacytować groSSa:„ohydne oblicze Polaków pochodzi jeszcze z czasów nazistowskich”

          wszak jak twierdzi jedyny legalny polski prezydent Jan Zbigniew hr. Potocki
          „Dziś w Polsce jest 85 % rządzących to nie Polacy tylko ludzie o podwójnym NAZWISKU tym prawdziwym RODOWYM a dążącym do wyniszczania Narodu Polski.
          czyli żydzi niemieckiego pochodzenia”

          15% to właśnie szbes goje
          https://duckduckgo.com/?q=szabes&t=ffcm&ia=videos&iax=1

          „Konstytucja 1997 jest nielegalna – Jan Zbigniew hrabia Potocki”

          http://porozmawiajmy.tv/konstytucja-1997-jest-nielegalna-jan-zbigniew-hrabia-potocki/comment-page-1/#comment-31840

          jan
          19 grudnia 2016 at 20:39
          Reply

          „Szanowni Państwo wiem że Naród został podzielony przez różne ugrupowania polityczne to jest bardzo złe dla Polski. Wiele bardzo dużo Społeczeństwa sugeruje abym stworzył nową Partię jest to jakiś pomysł ale jako Prezydent II R.P na razie nie myślę o powoływaniu nowej Partii. Naród Polski jest rozsądnym Narodem i wiem że jeżeli zostanę poproszony o powołanie takiej organizacji to nie wątpliwie to uczynię moja główna rola to nie tworzenie Partii a domagać się Reperacji za II Wojnę Światową oraz zwrot Majątku Narodowego Polski który został wywieziony przed okupantem z Polski w 1939 r. to jest obowiązek Prezydenta II R.P bo po to on został powołany przez Prezydenta J.N.Sokolnickiego a który jako pierwszy przekazał Prezydentowi L. Wałęsie Insygnia i Władzę ale pojawił się Pan R. Kaczorowski który przywiózł same tylko Insygnia bez prawa przekazania WŁADZY L.Wałęsie ponieważ nie był Prezydentem II R.P i nie miał takiej możliwości. Pan R. Kaczorowski w 2009 r. zaprosił mnie na Jasną Górę w Częstochowie i wyjawił straszną tajemnice i oszustwo jakiego dopuszczono się w Polsce tu nie wolno winić Prezydenta L. Wałęsy a tylko jego doradców którzy kazali mu uznać R.Kaczorowskiego za Prezydenta II R.P co było nie zgodne z prawdą sam L.Wałęsa to potwierdził w wywiadzie telewizyjnym.Moją rolą jest zachować ciągłość Konstytucyjną II R.P oraz jej Konstytucji i tak czynię.Dziś w Polsce jest 85 % rządzących to nie Polacy tylko ludzie o podwójnym NAZWISKU tym prawdziwym RODOWYM a dążącym do wyniszczania Narodu Polski. Władza w Polsce mnie nie interes€je chyba że Naród Polski tego będzie chciał a są setki spraw do tej pory nie wyjaśnione a HISTORIĘ PAŃSTWA POLSKIEGO się skutecznie zaciera tak być nie może i nie będzie nigdy. Zwracam się do Narodu POLSKIEGO o poszanowanie prawdy historycznej oraz walki o zwrot MAJĄTKU NARODOWEGO POLSKI abyście mnie popierali bo jest to jedyna szansa oddłużyć nasze społeczeństwo polskie. POZDRAWIAM WSZYSTKICH POLAKÓW TYCH KTÓRZY PRAGNĄ UWOLNIĆ POLSKĘ NASZĄ OJCZYZNĘ Z NIEWOLI WROGÓW PAŃSTWA POLSKIEGO. JAN ZBIGNIEW POTOCKI PREZYDENT II R.P .
          jan
          20 grudnia 2016 at 05:03
          Reply

          Pan Bogdan – ŚWIATOPEŁK – Zawacki jest jedynym ekspertem co do Konstytucji 1935 r. Konstytucja z 1935 r.mówi jednoznacznie o ciągłości Konstytucyjnej co daje Polsce PRAWO do Reperacji za II Wojnę Światowej jak również do zwrotu całego MAJĄTKU NARODOWEGO wywiezionego z Polski w 1939 r. a jest to niewyobrażalnie gigantyczny obliczony w bilionach $ amerykańskich. Rządzący boją się że wówczas Polska stanie się nie zależna finansowo od Państw które pożyczają pieniądze Polsce. Żaden Rząd nie zwrócił się do Niemiec o rozliczenia za II Wojnę Światową jedynie Pani E.Kopacz będąc Premierem Rządu,ubiegała się o 3 biliony zł PLN Kanclerz Niemiec Pani A.M. odmówiła z uwagi braku ciągłości Konstytucyjnej i słusznie ponieważ III R.P to nic innego jak PRL- bis ale II R.P jest spadkobiercą 100 % całego majątku Narodowego Polski i to jest dziś najważniejszym wydarzeniem gdzie środki te zmieniły by sytuację gospodarczo- polityczną Polski. Ale nadal wrogowie działają a by Polska była słaba bo takim Państwem łatwo się rządzi tak postępują wszystkie Rządy w Polsce bo są to osoby o podwójnym nazwisku gdy by Polacy wiedzieli i znali ich prawdziwe nazwiska nigdy by nie głosowali na ty osoby i dlatego mamy to co mamy a to niczego dobrego nie wróży,wojny polityczne mają za zadanie dawać pożywkę społeczeństwu aby mogli robić swoje i szkodzić Polsce a w szczególności Narodowi. „

        • łajza

          jeszcze jeden ciekawy koment:

          roman
          23 września 2016 at 09:05
          Reply

          Słucham wywiadów udzielonych przez Pana Prezydenta II R.P J.Potockiego od samego początku czytam Państwa komentarze gdzie zaczynam się zastanawiać do czego my dążymy i czego oczekujemy,na razie wygląda że wszyscy w większym lub mniejszym stopniu są za Panem Potockim i bardzo dobrze utarczki muszą być ale teraz czas zastanowić się co i jak należy zrobić aby ta zaszczytna idea za funkcjonowała.Tu i tam słyszy się że coś się dzieje zupełnie nowego bardzo pozytywnego dla Polski a czego nigdy nie było,w mojej pracy moje koleżanki jak i koledzy w małych grupkach zaczynają szeptać o sprawie a zwłaszcza co do legalności Pana Potockiego oraz jego nominacji na Prezydenta II R.P z roku 2009 a którą to otrzymał od Pana Prezydenta II R.P J. Nowina – Sokolnickiego i w tym miejscu należy zadać sobie samemu pytanie dlaczego sprawdzam.Sprawa ta niebawem trafi na Policję w celu przeprowadzenia wnikliwego dochodzenia bo tak to działa dziwię się że na razie jest cicho to mnie nie pokoi a wiem z doświadczenia i z wieloletniej praktyki to już wiecie kim jestem moi koledzy oraz koleżanki zapoznają się z dokumentacją internetową co do sprawy w naszych małych grupkach rozmawiamy o tej sprawie bardzo dyskretnie a wiem że pozostałe grupy czynią to samo.Sprawdzenie tych Dokumentów nie stanowi większego problemu z materiałów wynika że pod względem Prawa na razie nie zachodzą przesłanki do postawienia jakich kol wiek zarzutów Panu Potockiemu z żadnego art. kk,kpc jak i innych ale wszystko może się wydarzyć ? to głównie zależy od decyzji politycznej Rządu no i naszych zwierzchników jakie dostaną rozkazy.Z doświadczenia zawodowego wiem że można wszystko z preparować jak to często się zdarza a by kogoś skompromitować lub ośmieszyć tak to działa.Jeżeli chodzi o Pana Prezydenta II R.P Potockiego to takie proste nie będzie w trakcie naszych rozmów stwierdzono że dokumentacja nominacji jest zgodna z Prawem tym bardziej że nastąpiło to po za Polską a Anglia ma inne prawo a niżeli to które jest w innych Państwach Europy co oznacza tak na prawdę nie ma punktu zaczepienia i o tym dobrze wiedzą zarówno przełożeni jak i Rząd,powstaje pytanie na co czekają o tuż problem powstał bo nikt z władz Rządu nie zareagował na pierwszy tego wywiad co zostało zbagatelizowane ponieważ internet jest kontrolowany przez pewne instytucje ktoś na walił no i powstał duży problem i nie wiadomo co z tym zrobić ukryć się nie da sprawa nabrała już bardzo dużego rozmachu po zostało jedynie zacząć rozmawiać z Panem Prezydentem II R.P bo istotnie należy,samo milczenie z punktu naszego widzenia jest kolejnym błędem rządzących.My na pewno nie będziemy instrumentem żadnej władzy a by cokolwiek zmanipulować przeciwko legalności Potockiego prywatnie powiem że ja nie wiedziałem o wielu sprawach a zwłaszcza o innych dobrach poza złotem które opuściły Polskę w 1939 r.Nie uczynimy niczego co było by nie zgodne z Prawem lub naruszeniem Prawa w rozmowie z jednym zaufanym Prokuratorem gdzie delikatnie za czołem rozmawiać o tej sprawie ponieważ w naszym zawodzie nikt nikomu nie ufa byłem zaskoczony z jego opinii zaprosił mnie do kawiarenki jak się okazało ten temat był poruszany co będzie kiedy dostaniemy nakaz prowadzenia dochodzenia w sprawie okazało się że nasze spostrzeżenia pokrywają się z ich spostrzeżeniami co mnie ucieszyło.Spytałem czy jest twoim zdaniem jakaś luka prawna aby dochodzenie było na nie korzyść Potockiego odpowiedz była jednoznaczna że pod względem Prawa jest wszystko legalne zwłaszcza że Nominacja odbyła się na Ziemi WLK.BRYTANII a tamto prawo pozwala na wiele my natomiast mamy Prawo napoleońskie,a jak wiesz u nas może wydarzyć się wszystko znajdzie się Prokurator który przedstawi zarzuty jakie mu dadzą zadałem pytanie gdyby ta sprawa trafiła na Ciebie co byś zrobił odpowiedział że mam nadzieje że nie a gdy by musiał bym się zastanowić bo był by to koniec mojej pracy,na pewno bym odmówił to samo pytanie zostało mi zadane odpowiedziałem ja też bym odmówił a preparować dowodów na pewno nie będę czyli mamy jednakowe zdanie tak.Wiesz że Zbyszka wszyscy się boją ale co do tej sprawy to mam swoje zdanie i koniec.Nasze spotkanie trwało co najmniej 3 godz.Nasze instytucje ludzi wyżej stojących z tak zwanej kadry nie staniemy przeciwko Panu Prezydentowi II R.P Potockiemu bo ten Pan ma rację w tym co mówi i robi może w końcu zaistnieje prawdziwa Polska a Konstytucja z kwietnia 1935 r. jest obowiązkowa musi powrócić po małej modernizacji.Konkluzja moja do całej tej sprawy jest jedna dziś za błędy Wałęsy a zwłaszcza jego fałszywych doradców obecny Rząd ma olbrzymi problem i nie wie jak z tego wyjść nikt ale to nikt nigdy by nie przypuszczał że zaistnieje taka sprawa,Rząd musi uznać Pana Potockiego za Prezydenta II R.P gdzie nie ma innego wyjścia to samo powiedział Prokurator jeżeli Pan Potocki nie popełni błędu i obstawi się odpowiednimi Profesorami z dziedziny Prawa Międzynarodowego a jak czytam to ma jakąś kancelarię amerykańską która chce się podjąć tego Międzynarodowego PROCESU przy ścisłej współpracy z prawnikami z Polski Potocki prowadzi swoją politykę jak przystało na Wielkiego Dyplomatę Rząd nie zaryzykuje ponieważ Potocki w dodatku jest IX Wielkim Mistrzem Orderu Św Stanisława nie chcę myśleć co by osoby starszego pokolenia wierzące uczyniły by z obecnie panującymi ulice będą pełne demonstracji przez społeczeństwo Policja na pewno nie kiwnie palcem aby interweniować Rząd w prowadził Ustawę która dopuszcza wprowadzenie i interwencję innych Państw a to jest wojna domowa nasze służby staną po stronie Potockiego a przeciwko Rządowi Wojsko również będzie z nami morderstwo Gen.Petelickiego był błędem on miał rację brakło 60 dni. „

      • Majestic

        kk7qq no pomału to będzie całkiem oficjalne !

      • łajza

        to na dokładkę zobaczcie jak szabes goje tytułują niejakiego groSSa: „amerykański historyk polskiego pochodzenia” – tylko pokażcie mi jakikolwiek dyplom tego żydka uprawniający go do podawania się za „historyka”

        http://wpolityce.pl/polityka/265269-skandaliczny-tekst-grossa-w-die-welt-to-ohydne-oblicze-polakow-pochodzi-jeszcze-z-czasow-nazistowskich-dla-mordowanych-zydow-tez-nie-mieli-wspolczucia

        chociaż patrząc na polskich szabes gojów, zwłaszcza tego zapalającego świece chanukowe w pałacu prezydenta można zacytować groSSa:„ohydne oblicze Polaków pochodzi jeszcze z czasów nazistowskich”

        wszak jak twierdzi jedyny legalny polski prezydent Jan Zbigniew hr. Potocki
        „Dziś w Polsce jest 85 % rządzących to nie Polacy tylko ludzie o podwójnym NAZWISKU tym prawdziwym RODOWYM a dążącym do wyniszczania Narodu Polski.
        czyli żydzi niemieckiego pochodzenia”

        15% to właśnie szbes goje m.in.zapalający świece
        https://duckduckgo.com/?q=szabes&t=ffcm&ia=videos&iax=1

        „Konstytucja 1997 jest nielegalna – Jan Zbigniew hrabia Potocki”

        http://porozmawiajmy.tv/konstytucja-1997-jest-nielegalna-jan-zbigniew-hrabia-potocki/comment-page-1/#comment-31840

        jan
        19 grudnia 2016 at 20:39
        Reply

        „Szanowni Państwo wiem że Naród został podzielony przez różne ugrupowania polityczne to jest bardzo złe dla Polski. Wiele bardzo dużo Społeczeństwa sugeruje abym stworzył nową Partię jest to jakiś pomysł ale jako Prezydent II R.P na razie nie myślę o powoływaniu nowej Partii. Naród Polski jest rozsądnym Narodem i wiem że jeżeli zostanę poproszony o powołanie takiej organizacji to nie wątpliwie to uczynię moja główna rola to nie tworzenie Partii a domagać się Reperacji za II Wojnę Światową oraz zwrot Majątku Narodowego Polski który został wywieziony przed okupantem z Polski w 1939 r. to jest obowiązek Prezydenta II R.P bo po to on został powołany przez Prezydenta J.N.Sokolnickiego a który jako pierwszy przekazał Prezydentowi L. Wałęsie Insygnia i Władzę ale pojawił się Pan R. Kaczorowski który przywiózł same tylko Insygnia bez prawa przekazania WŁADZY L.Wałęsie ponieważ nie był Prezydentem II R.P i nie miał takiej możliwości. Pan R. Kaczorowski w 2009 r. zaprosił mnie na Jasną Górę w Częstochowie i wyjawił straszną tajemnice i oszustwo jakiego dopuszczono się w Polsce tu nie wolno winić Prezydenta L. Wałęsy a tylko jego doradców którzy kazali mu uznać R.Kaczorowskiego za Prezydenta II R.P co było nie zgodne z prawdą sam L.Wałęsa to potwierdził w wywiadzie telewizyjnym.Moją rolą jest zachować ciągłość Konstytucyjną II R.P oraz jej Konstytucji i tak czynię.Dziś w Polsce jest 85 % rządzących to nie Polacy tylko ludzie o podwójnym NAZWISKU tym prawdziwym RODOWYM a dążącym do wyniszczania Narodu Polski. Władza w Polsce mnie nie interes€je chyba że Naród Polski tego będzie chciał a są setki spraw do tej pory nie wyjaśnione a HISTORIĘ PAŃSTWA POLSKIEGO się skutecznie zaciera tak być nie może i nie będzie nigdy. Zwracam się do Narodu POLSKIEGO o poszanowanie prawdy historycznej oraz walki o zwrot MAJĄTKU NARODOWEGO POLSKI abyście mnie popierali bo jest to jedyna szansa oddłużyć nasze społeczeństwo polskie. POZDRAWIAM WSZYSTKICH POLAKÓW TYCH KTÓRZY PRAGNĄ UWOLNIĆ POLSKĘ NASZĄ OJCZYZNĘ Z NIEWOLI WROGÓW PAŃSTWA POLSKIEGO. JAN ZBIGNIEW POTOCKI PREZYDENT II R.P .
        jan
        20 grudnia 2016 at 05:03
        Reply

        Pan Bogdan – ŚWIATOPEŁK – Zawacki jest jedynym ekspertem co do Konstytucji 1935 r. Konstytucja z 1935 r.mówi jednoznacznie o ciągłości Konstytucyjnej co daje Polsce PRAWO do Reperacji za II Wojnę Światowej jak również do zwrotu całego MAJĄTKU NARODOWEGO wywiezionego z Polski w 1939 r. a jest to niewyobrażalnie gigantyczny obliczony w bilionach $ amerykańskich. Rządzący boją się że wówczas Polska stanie się nie zależna finansowo od Państw które pożyczają pieniądze Polsce. Żaden Rząd nie zwrócił się do Niemiec o rozliczenia za II Wojnę Światową jedynie Pani E.Kopacz będąc Premierem Rządu,ubiegała się o 3 biliony zł PLN Kanclerz Niemiec Pani A.M. odmówiła z uwagi braku ciągłości Konstytucyjnej i słusznie ponieważ III R.P to nic innego jak PRL- bis ale II R.P jest spadkobiercą 100 % całego majątku Narodowego Polski i to jest dziś najważniejszym wydarzeniem gdzie środki te zmieniły by sytuację gospodarczo- polityczną Polski. Ale nadal wrogowie działają a by Polska była słaba bo takim Państwem łatwo się rządzi tak postępują wszystkie Rządy w Polsce bo są to osoby o podwójnym nazwisku gdy by Polacy wiedzieli i znali ich prawdziwe nazwiska nigdy by nie głosowali na ty osoby i dlatego mamy to co mamy a to niczego dobrego nie wróży,wojny polityczne mają za zadanie dawać pożywkę społeczeństwu aby mogli robić swoje i szkodzić Polsce a w szczególności Narodowi. „

  • kk7qq

    Dranie boja sie skutecznosci MMS

    tu przypomne telefon dziennikarza do niemieckiego czerwonego krzyza z zapytaniem dlaczgo blokuja informacje o MMS ?!

    Informacje o tym ze MMS moze uratowac miliony ludzi na swiecie .

    https://www.youtube.com/watch?v=wV1FVIGTBRg

  • kk7qq

    dziekuje greg214 @ za interesujacy art.

    a Grodzka powinna jako ochotnczka sie zaszczepic 🙂

  • Neo

    Przecież MMS można kupić praktycznie wszędzie…

  • Stanisław

    W jaki sposób mogę pomóc ? To że nagłośnię sprawę to jedno, co dalej ? Nie może być że te sprzedajne urwy z sanepidy czy miejscowej psiarni na usługach USRAELSKIEJ mafii będą nękać prawych ludzi w imię swoich chorych zasad, czy macie jakieś zdjęcia tych psów i sprzedawczyków co nękają p. Jana ? Warto by te służalcze ryje zapamiętać i upublicznić, by wiedziały że ich czyny nie zostaną zapomniane i w końcu rozliczone.

  • miki

    Marek i Janek pozdrawiamy was serdecznie
    Jesteśmy z wami..

  • Karol

    MMS – co to jest?

  • Świętowit

    MOCNE: ksiądz mówi prawdę o islamskiej inwazji na Europę!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=YL-dGqSsM68

  • nemo

    Sądząc po opiniach na temat tego numeru w internecie, sporo ludzi musi być zamieszanych w antysystemową działalność, bowiem 99% tych opinii jest negatywna. Numer należy do firmy TopShop – to takie telezakupy. Być może szanowna Mama zamawiała tam czerwony żakiecik korzystając z numeru domowego telefonu zarejestrowanego na Pana i zapomniała o tym fakcie? Tudzież kupowała go w sklepie stacjonarnym powiązanym z TopShop i podała tam nr telefonu?

    A kontrola sanepidu to zapewne skutek donosu niezadowolonego klienta pana Jana. Ktoś nałykał się np. boraksu, źle się poczuł i naskarżył. I znając sanepid – zapewne się do czegoś przyczepią – ot, choćby że umywalka jest zbyt blisko włącznika światła (kiedyś miałem z nimi taki przypadek). Niewielka łapówka szybko załatwia sprawę. Każdy kto prowadził działalność gospodarczą wie jak ta „firma” działa i jakie są oczekiwania jej pracownic w terenie…

    No, chyba że to spisek, a ja jestem agentem mającym uśpić czujność. Zdaję się na Pańską przenikliwość i analityczność w ocenie sytuacji i wyborze prawidłowej opcji.

  • geno

    Keshe Foundation – UK Community and Info

    Gans is a superconductor. There are many things you can do with superconductors, one of them being levitation.

    https://www.youtube.com/watch?v=VyOtIsnG71U&feature=share

    • Majestic

      zapewne ma taki sam odnośnik ,do oscylacji plazmy , bo jak kiedyś wspominałem widziałem w ufo plazmowe pędniki i była to „sucha” plazma bez emisji .

  • nina

    —-WOLNOŚĆ jest w NAS !! STARCZY NAM ODWAGI ?? by się uwolnić ?.https://www.youtube.com/watch?v=qdCmSt4798g

  • bestyj

    https://www.nieznanynumer.pl/numer/225486599

    To są ludzie od telezakupów —- nie popadajcie w paranoje..

    • Admin

      Numer jest do wzięcia przez kogokolwiek

    • Stanisław

      z nieznanymi sobie numerami są dwie metody walki:

      1) Blokujemy wszystko co nie jest wpisane w książkę – trochę upierdliwe bo nikt obcy się nie dobije do naszego numeru.
      2) Odbieramy i udając że nie słyszy się osoby dzwoniącej, rozłączam a numer dodaję do czarnej listy – sms i połączenie leci w kosmos.

      ( warunek że telefon ma taką funkcje )

  • Stop NWO

    „Wzywam wszystkich mądrych ludzi do realnego działania

    Wzywam wszystkich mądrych ludzi, wiedźmy i wiedźminów, do podjęcia walki z farmacją i medycyną, ze szczepieniami, chemicznymi dodatkami do jedzenia oraz chemicznymi odpadami i opryskami …

    Wzywam do walki o lepsze, zdrowsze i bezpieczeństwo jutro dla naszych dzieci i wnuków …

    Ignorancja, jest najwyższym stopniem krótkowzroczności gatunku ludzkiego.

    Redukując zagrożenia, redukujecie ilość chorych i chorób o 97%.

    Wzywam mądrych ludzi do wyeliminowania smogu elektromagnetycznego oraz ludobójstwa eksperymentów naukowych zwanych medycyną i farmacją na rzecz cymantyki.”
    Całość:
    https://www.facebook.com/dydymskiwojciech/

  • DLA CZEGO NIKT NIE KRZYCZY NIE BRONI TYCH CO SA BEZBRONNI.. PRZECIEŻ W POLSCE TRWA TRAGEDIA DZIECI OKALECZANYCH A NAWET DOPROWADZANYCH DO ŚMIERCI PRZEZ TEN MUS SZCZEPIEŃ. MILCZENIE JEST PRZYZWOLENIEM… SPÓJRZ CZŁOWIEKU W OCZY MAŁEGO DZIECKA I SAM SOBIE ODPOWIEDZ CZY JEST O CO WALCZYĆ CZY POWIEDZIEĆ SORRY TO NIE MOJA SPRAWA.

    • Vismaya

      Nikt nie krzyczy … nikt nie broni???
      A gdzie ty żyjesz człowieku?

      I zamiast nawoływać innych, sam zakasuj rękawy i do roboty …
      a nie innym pokrzykujesz wiśta-wio!

  • Siepacz

    Mam pytanie na jakiej podstawie prawnej policja wjechała ? Pod jakim pretekstem weszedł Sanepid ? z tego co ja wiem Sanepid musi zapowiedzieć wizytacje. Jeśli nie było to prawne przeszukanie co wynika z powyższego tekstu. Oznacza to, że prawo zostało złamane przez urzędników. Fakt faktem MMS jest zakazany obecnie w Polsce. Dla tego proponuje pójść drogą producentów dopalaczy zmienić minimalnie skład nazwę i mamy mms dostępny legalnie nawet jak dodamy do składu bazylie. A tak na poważnie jestem dozgodnie wdzięczny panu Taratajko za Munczako. Do wszystkich apeuje nie pozwólmy na ten cichy holokaust skierowany przeciw nam. Resztę pozostawiam wam do dopowiedzenia.

  • czaro

    <b.We wnioskach przeglądu naukowego z roku 2011 stwierdzono, że „kwas borowy jest bezpieczną, alternatywną, ekonomiczną opcją dla kobiet z nawrotowymi i przewlekłymi objawami zapalenia pochwy w przypadkach, w których konwencjonalne leczenie jest nieskuteczne”. 13 Skoro jest on lepszy od leków, to dlaczego nie wykorzystuje się go jako pierwszej opcji?

    http://longevitas.pl/spisek-w-sprawie-boraksu/

  • denuo

    Czy cywilizacja łacińska jest zagrożona – Jacek Międlar i Stefan Oleszczuk (30)
    https://www.youtube.com/watch?v=O6bVohIlK0E

  • RealityMicha

    Szczury w agonii.
    System sypie się!
    Janek nie daj się satanistom!!

  • rav148

    Turkey’s Erdogan: ‚Confirmed evidence’ US-led coalition supports ISIS & other terrorists in Syria

    http://www.rt.com/news/371965-erdogan-us-coalition-isis/

    Coś mi sie wydaje, że chciał sie odegrać usrancom za tego ambasadora

  • Mira

    https://petycje.iozn.pl/hpv/index.php?action=info&kod=IO072B0IO99 – proszę, dla tych, co nie chcą milczeć.Szkoda, że petycja do p.Dudy…..

    • Tomisław

      dzięki za petycję, a jeśli chodzi o Dudę to przynajmniej sam się zdemaskował podpisując tę ustawę z tym swoim pieprzonym uśmieszkiem. Pozdr

  • Waldemar Resiak

    A do czego się stosuje ten borax? Co to konkretnie jest i jak działa?