Wyjątkowe zdrowie Amiszów

VN:F [1.9.17_1161]
Ocena artykułu
Rating: 5.6/6 (36 votes cast)

Krótki wpis na temat zdrowia Amiszów, na pozór mało istotny, ale daje argumenty zwolennikom naturalnej żywności i naturalnych sposobów leczenia. Amisze unikają nowoczesnej medycyny, żyją tak jak „Pan Bóg przykazał”, co budzi wściekłość u tyranów NWO. Działanie przeciwko Amiszom przybiera już formę przemocy sądowo - policyjnej. Nasyłane są na nich kontrole FDA (agencja rządowa administrująca żywność i leki), a sprzedający zdrowe produkty skazywani przez sądy na wysokie kary pieniężne. Najgorszym przestępstwem Amiszów jest sprzedaż świeżego mleka (!) - jak w przypadku Dana Allgyera, od którego przez lata tysiące ludzi spoza stanu Pensylwania, gdzie mieszka Allgyer, kupowało produkty mleczne. Amisze nie podporządkowują się żadnym oficjalnym instytucjom, uważając, i słusznie, że ich prawa ustanowione zostały przez Boga i żaden sąd czy policja nie może zabronić im sprzedaży ich własnych produktów. W przypadku Allgyera, federalni gangsterzy chcą go wykończyć wysokimi opłatami za inspekcje i obarczenie kosztami za wydatki agentów FDA Jedna inspekcja kosztuje ok. 10,000 dolarów.

Jak to się ma do nas, Polaków? A tak, że to co się dzieje w USA niedługo przyjdzie do Polski. Amisze, jak i polscy rolnicy, nie mają miejsca w nowym świecie przygotowywanym przez światową masonerię o nazwie NWO.
W 1992 roku 196 państw podpisało program na XXI wiek, umowę o nazwie Agenda 21, która de facto zatwierdza plany depopulacji. Agenda 21 nie może być zrealizowana bez dratycznej redukcji ludności globu. Wszystko się to odbywa pod płaszczykiem ochrony przyrody - zakłada się jednak redukcję do zera ludności poza wydzielonymi samowystarczalnymi ośrodkami miejskimi (sustainable development). Tak więc rolnictwo indywidualne ma zostać zniszczone, a 196 krajów podpisało taką umowę 20 lat temu! Czy ktoś was o tym informował w telewizji lub gazetach?
Agenda 21 to około 5,000 bitych stron dokumentów, na których opisuje się wszystko czego zaczynamy być świadkami.
Żywność genetycznie modyfikowana, zabójcze szczepionki, promocja homoseksualizmu, niszczenie rodziny, smugi chemiczne, fluor, aspartam, system uśmiercania w szpitalach, likwidacja przemysłu i energetyki, globalne „ocieplenie” - jak sądzicie, skąd to się wzięło? Dlaczego wszystkie kraje to realizują?

Wyjątkowe zdrowie Amiszów

prof. Maria Dorota Majewska (z e-maila)

Amerykańscy Amisze są grupą społeczną (oryginalnie wywodzącą się z emigrantów holenderskich), która żyje na farmach zgodnie z naturą i na ogół nie stosuje współczesnej medycyny alopatycznej. Korzystają głównie z medycyny naturalnej i ostrej (pogotowie, chirurgia, rzadko antybiotyki), lecz nie z „medycyny prewencyjnej”. Wiadomo, że bardzo rzadko szczepią oni swoje dzieci. Wcześniej wykazano, że w wśród Amiszów praktycznie nie ma przypadków autyzmu (podkr. M.P.)(http://www.ageofautism.com/2012/05/dan-olmsted-the-amish-all-over-again.html), a umieralność ich niemowląt nie różni się od umieralności innych niemowląt białych Amerykanów żyjących w danej okolicy. Natomiast wystandaryzowana pod względem wieku umieralność Amiszów w 1960 r. była o 19% niższa od średniej w USA.

Ostatnie doniesienia naukowe podają, że dzieci Amiszów mają również znacznie mniej niż inne rozmaitych alergii i rzadziej cierpią na astmę. Wśród 6-12 latków Amiszów tylko 7,2 % wykazywało sensytyzację i reakcje alergiczne, podczas gdy w USA wg. narodowego sondażu (National Health and Nutrition Examination Survey) ok. 54,3 % populacji cierpi na jakieś formy sensytyzacji i alergii. Dla porównania ok. 25% szwajcarskich dzieci żyjących na farmach miało różne alergie, oraz ok 44.2 dzieci miejskich. Amisze znacznie rzadziej chorują też na choroby nowotworowe.

Wyjątkowo dobry stan zdrowia Amiszów (którzy cechują się dużą rozrodczością) zadziwia, bowiem wiadomo, że mają oni wiele wad genetycznych spowodowanych rozmnażaniem się wewnątrz zamkniętej populacji. Wiele wskazuje, że mniejsza zachorowalność Amiszów na chroniczne choroby, które są epidemiami wśród współczesnych dzieci i dorosłych większości krajów, wynika nie tylko ze zdrowych wiejskich warunków życia, ale i z racjonalnej strategii medycznej. Najczęściej nie uznają oni medycyny prewencyjnej (czyli „leczenia” zdrowych na zapas czy wszelki wypadek), a jedynie medycynę ostrą – czyli leczą się, gdy zachorują, lub ulegną wypadkom. W ten sposób prawdopodobnie unikają chorób i zgonów jatrogennych, bowiem badania wykazały, że w USA ok. 200 000 osób umiera rocznie z powodów błędów lekarskich, zatruć lekami, po szczepieniach, w wyniku zakażeń szpitalnych itp.

Patologicznie zmedykalizowany świat ”cywilizowany”, w którym mamy coraz więcej chorób chronicznych rozpoczynających się już w dzieciństwie alergie, astma, cukrzyca, nowotwory, choroby neurologiczne, autyzm, etc.) powoli zaczyna doceniać wartości życia zgodnego z naturą.

Na podst. Perinatal, infant, and child death rates among the Old Order Amish

Wyjątkowe zdrowie Amiszów, 5.6 out of 6 based on 36 ratings

78 thoughts on “Wyjątkowe zdrowie Amiszów

  1. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.4/6 (8 votes cast)

    Dzięki za uwypuklenie cech zdrowotnych tej ciekawej próbki izolowanej jaką stanowią Amisze. Z uwagi na zachowanie relatywnie obiektywnych warunków i sporej populacji, tego typu analizy są przytłaczającymi ciosami dla „nowoczesnej medycyny i farmakologii”.

    A dochodzą jeszcze korzyści kardiologiczne.

    Zatem są i próby naginania faktów pod poprawnościową doktrynę, jak ta z 2008 roku, jakoby to bardziej pomagały geny niż zdrowy, aktywny fizycznie styl zycia w środowisku Amiszów:

    Amish gene ‘limits heart disease’
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7778364.stm

    Przekaz jest taki: Amisze mają lepsze geny, a wam całej reszcie pozostają statyny !

    Tymczasem statyny okazały się kolejną pułapką
    http://www.msnbc.msn.com/id/33949973/ns/health-heart_health/t/popular-cholesterol-drug-may-hurt-not-help/

    A tu historia cholesterolowej fobii:

    Inflacja, jaja i groźny cholesterol
    http://nowadebata.pl/2011/06/26/inflacja-jaja-i-grozny-cholesterol/

    Nauka w komisjach, czyli polityczne korzenie hipotezy tłuszczowo-cholesterolowej
    http://nowadebata.pl/2011/03/06/nauka-w-komisjach-czyli-polityczne-korzenie-hipotezy-tluszczowo-cholesterolowej

    Tajemnica się wydała i już nawet GW popuszcza prawdę o jajach:

    Jedzcie jaja! Na śniadanie, na obiad, na kolację
    http://wyborcza.pl/1,75476,11493479,Jedzcie_jaja__Na_sniadanie__na_obiad__na_kolacje.html#ixzz1uZCkKHSA

    A w konkluzji reflakesja obyczajowa, bo w społecznościach Amiszów dopuszczalna jest poligamia. Czy ten fakt ma przełożenie na zdrowszy, aktywniejszy fizycznie styl ich zycia ?

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

      :) :) : )”Czy ten fakt ma przełożenie na zdrowszy, aktywniejszy fizycznie styl ich zycia ?”…..nadal szukasz odpowiedzi na to pytanie?
      sądzę,że odpowiedz jest bardziej skomplikowana bo trzeba jej szukac w innym miejscu…

      tak na marginesie;
      czy tylko Amisze -faceci „uprawiają” poligamie czy Amisz -kobiety też ?
      Może ktoś odpowiedzieć na to pytanie? Nie chce mi się szukać…….z góry dziękuję?

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (5 votes cast)

      Ładnie to tak wpuszczć ludzi w maliny ? przypisując poligamię Mormonów Amiszom……

  2. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.8/6 (4 votes cast)

    reflakesja obyczajowa - to brzmi dość zachęcająco :-D

    Prawda Tamara ?

    Aska się odnalazla, a co z Tolą ?

    Nie wiem co na to także Mi, Sully, AQQ, Pola, Roma, Maran, Felicyta, DTG, BB, Junixy, Ditka, Lena, Ania i Rabarbarek, że w związkach poligamicznych panuje lepsze zdrowie ?

    • VN:F [1.9.17_1161]
      Rating: 5.2/6 (6 votes cast)

      To żeś dał z tymi Amiszami w Utah, gdzie mieszka kot w butah. Mormoni są chyba zaprzeczeniem Amiszów w społeczności protestanckiej w USA. Ale można się w tym wszystkim pogubić.
      Z drugiej strony obie te grupy to moim zdaniem oszołomstwo. Życie zgodne z naturą było realne w średniowieczu, gdy na Ziemi żyło kilkaset milionów ludzi - chyba że ją zdepopulujemy?

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

        zdepopulują za nas… spokojnie…

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

      @Peryskopie
      zatęskniłam, aby odpowiedzieć cokolwiek w tym temacie, bo ostatnio obowiązki nie pozwalają na aktywność na tym blogu.

      Proszę o drobną, ale ważną korektę, Amisze nie wywodzą się z Holandii,a ze Szwajcarii! W większości posługują się odmianą języka niemieckiego zwaną Dutch.
      Miałam to szczęście zwiedzać ich farmy z niemiecką rodziną, u której gościłam.

      Powiem tyle, ich życie to też komercja jakich mało. Widziałam ich dorożki parkujące pod McDonalds i oczywiście konsumowali, aż im się uszy trzęsły… Zapraszają do siebie turystów, niby z łaski, niby niegościnni, ale chyba mają z tego frajdę. Ich muzeum wsi, za które każą sobie płacić wygląda mniej więcej tak jak gospodarstwo mojej ś.p babci.

      Jeśli chodzi o styl życia to już wolę Szwajcarię(banki i ekonomię oczywiście w tym wątku pominę). W końcu samolotami latamy i korzystamy z elektryczności, to gdzie nam do ortodoksyjnych Amiszów ….

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

        Junixy, w więc poprzez kiksy ściągnąłem Cię tu dziś na MP :-D

        Dzięki za wytłumaczenie „Dutch”, bo to jest mylące i wiki błędnie podaje holenderskie korzonki Amiszów.

        A przy okazji - z uwagi na specyfikę holenderskiej wymowy Anglicy mają swoje określenie na coś bardzo bardzo niezrozumiałego: „Double Dutch”

        Pozdrawiam :-)

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 5.4/6 (8 votes cast)

      chodzi ci o zwiazki poligamiczne ? co za pytanie, prosze cie …
      dlaczego nas pytasz? w koncu to tam rodzaj meski trzyma „lapa” za kazda d**e twarda reka.
      Jak pod jego dachem to jego, wlacznie z kozami i innymi smuklymi 4 nogami.
      Zapewniam cie ze kobieta tam jest zniewolona i sama nie poddala by sie takiemu traktowaniu.
      Amisz jak wspomnialam trzyma swoja duza gruba lape na swoich d*ch czy to zona siostra czy corka.

      Jezeli to ma byc zdrowe to ja dziekuje dostal by „kose” w pierwsza noc zapewniam ci.

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

        to dla @Peryskopa, zle wszedl komentarz na jego pytanie

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

      „zachęcająco” ??? ….Czyżbyś znowu wybierał sie do Holandii? :) :) :)

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

      A naprawdę panuje lepsze? Trochę mogą być kłopoty z immunologią, no moze w jakimś 3-kącie jeszcze jakoś się trzyma, ale wieksza ilosć to juz róznie moze być…
      A poza tym to chyba jednak wstecznictwo cywilizacyjne i trudno pogodzić relacje osobowe - jak miedzy pojedynczymi partnerami dochodzi do konfliktów, to co dopiero np. 2 czy wiecej kobiet?

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

      Jak to co Peryskop…tylko chłop mógłł to wymyślić, dla własnej wygody ;-) A tak na poważnie, aż tak bardzo się ta tematyką nie interesuję, ale instytucja małżeństwa i monogamia jako taka jest na tym świecie dośc krótko, Jezus zaczął ją popularyzować, przez m. in swoją religię. Więc nie wiem jak to do konca z nami jest…czy lepiej mono czy może bardziej otwarcie ;-)

  3. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.6/6 (8 votes cast)

    Ten Świat schodzi na psy jeszcze nam zostalo 3-4 lat’a bedzie CHIP RFID w Polsce i mamy przesrane….

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 5.3/6 (7 votes cast)

      diono, a Ty miałeś się skoncetrować na nauce zamiast wpadać w pesymizm.

      Potraktujmy obecną sytuację jako wielką chutzpę : ten kto się wystraszy, przestanie dbać o siebie i swoich bliskich, kto stanie się bierny i straci nadzieję - ten zasłuży na karę. I właściwie sam ją sobie ściągnie na głowę.

      Nie dajmy się na to nabrać !

      Do odważnych i rozsądnych świat należy :-D

      Ziemia nie jest płaska i nigdy nie będzie - dzięki Polakowi urodzonemu w Toruniu :-D :-D

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

        I na pracy nad charakterem oraz kondycją, bo trzeba będzie walczyć być mmoże w NSZ czyli narodowych siłach zbrojnych - podziemnym wojsku…

  4. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    Wybranym laboratoryjnym myszom podano specjalnie opracowane geny produkujące insulinę. Następnie geny te zostały zdalnie aktywowane za pomocą fal radiowych. Może to oznaczać zupełnie nowy obszar dla procedur medycznych, w których będziemy mogli przełączać geny na żądanie.
    http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/naukowcy_przelaczaja,p727498624
    http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/nbic_zabawa_w_boga_obraz,p1220355957

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

      to kolejny „dowód” na to, że na rasie ludzkiej prowadzone są Doświadczenia … a prosty lud myśli, że
      medycyna ma za zadanie ich wyleczyć… ehh… podstępne to siły… może by takie geny
      jako adjuwant dodać do szczepionki i potem sobie aktywować/ przełączać… żeby wyleczyć np. ze strasznej
      grypy… albo kataru… świetne prawda? .. nie trzeba będzie chodzić do doktorów… będzie można jeszcze więcej pracować .. aby zapłacić podatki i kupić lepsze zabawki .. hehehe…

  5. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

    Amisze ok.Widziałem jedną produkcje hojliłódzką ośmieszającą ich w komendii.

    Z innej beczki z dziegciem drobny przykład cyngla mafii globalistów/masonów jak dba o swoich ludzi,
    jak ktoś jest swojakiem to korona mu z głowy nie spadnie..

    http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/378345,katastrofa-costa-concordii-kapitanowi-francesco-schettino-grozi-wieloletnie-wiezienie.html
    http://wyborcza.pl/1,75477,11008409,Kapitan_Schettino___tchorz_czy_ofiara_nagonki_.html
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kapitan-schettino-byl-konsultantem-komedii-o-rejsi,1,5130895,wiadomosc.html
    http://eonmark.nowyekran.pl/post/48235,znakow-ciag-dalszy

    Ogólnie festiwal tego typu komedii mamy wszędzie, swojak robi swoje i kopa w góre albo chociaż na emeryturę do ciepłych krajów,czy odprawe..
    Mafia dba o swojaków jak się zużyją znajduje dla nich nisze..To lepsze niż order.

    Lalkarze czy to komuchów czy innych organizacji przestępczych(np.finansowych)mają ten sam pomysł na flagowych wałkarzy.
    Jest robota ,jest nagroda,a nasi krzywdy nie dadzą sobie zrobić.

    Chyba największym problemem obecnie dla ludzkości jest walka z mafią światową za którą stoją rządy i,rządowe służby specjalne i światowa finansjera.
    Puszka z pandorą.

    Bezkarność białych i mundurowych kołnierzyków..Bezkarność nie bez powodu..
    Bezkarność budująca solidarność,silną strukturę i zaufanie do mafii.
    Jak tego nie ruszymy nic się nie zmieni.Ośmiornica rulez.

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

      Mi Amiszy kojarzą się tylko z jednym filmem „Witness”…..świetna obsada i gra aktorów , a szczególnie mądrego chłopca Samuela….no a Harrison Ford……..I like him

  6. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.8/6 (4 votes cast)

    Monitor twój putinek przeszedł na satanizm patrz na fotki zamieszczoną w linku:

    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/05/14/klan-putina-jedna-z-najbogatszych-rodzin-na-swiecie/#comments

    http://euro-med.dk/bil/billederabdullah-satan-sign.jpg

    http://www.google.pl/imgres?q=putin+satan&start=272&um=1&hl=pl&client=firefox-a&hs=UZY&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1366&bih=609&tbm=isch&tbnid=2Nm5oCfNK99saM:&imgrefurl=http://chinaconfidential.blogspot.com/2012_02_01_archive.html&docid=0si7SZIU2U4j2M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-QXAGL0VetNs/T0uwCLH8dpI/AAAAAAAANBs/15KKkmBZI6Y/s400/Putin_and_Kissinger%25252B.jpg&w=350&h=328&ei=4A2yT-_CH8T74QTMorEK&zoom=1&iact=hc&vpx=108&vpy=229&dur=1184&hovh=217&hovw=232&tx=156&ty=85&sig=112258189379414633686&page=11&tbnh=129&tbnw=127&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:272,i:5

    http://www.google.pl/imgres?q=putin+satan&start=192&um=1&hl=pl&client=firefox-a&hs=4tD&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1366&bih=609&tbm=isch&tbnid=tabaHJnAhc1ytM:&imgrefurl=http://snippits-and-slappits.blogspot.com/2011/05/satanic-cult-that-rules-world.html&docid=WJie6vrZnM6hZM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-kymmMaIJF10/TdHcoDAy7cI/AAAAAAAAt1o/33LIM4Ihs0g/s1600/Putin3oLLW9K3anu8qg.jpg&w=500&h=334&ei=2Q2yT47JJ6WA4gTG0vmmCQ&zoom=1

    • VN:F [1.9.17_1161]
      Rating: 3.0/6 (7 votes cast)

      Idiotyczne. Każdemu można zrobić takie zdjęcie, jak się pstryka 10 klatek na sekundę. I znowu ci sponsorzy żydowskich imprez - Lidove Noviny. Nie możesz znaleźć innego źródła, tylko czyski odpowiednik wyborczej? Powiedz mi dlaczego niemal każdy tówj argument opiera się o publikacje w stopsyjonizmowi? I dlaczego nic nie piszesz o Romney’u, Obamie, Kissingerze, Rotszyldach, Rockefellerach, CFR, rządzie światowym, itd. Putin to małe piwko przy nich, co ona ma na sumieniu - kilkaset trupów? Tamci mają średnio po kilka milionów każdy!

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (8 votes cast)

        Tak się zastanawiam,czy agende 21 jeszcze bardziej nie powinno się wyciągać na świecznik niż już to robi Monitor.
        Skoro są to zapisy typu codex alimentarius,i podpisały je zbrodnicze elity 196 krajów to oznacza,że jesteśmy skazani na oddolny ruch przeciwko tym zapisom i ich wykonawcom niby wybieranym przez nas w demokratycznych wyborach i niby dla naszego dobra.

        Warto by było zebrać czołowych przeciwników i zacząć budować wokół nich ogólnoświatowy ruch antyfaszystowski.Nie ma się co oszukiwać,skoro agenda 21 jest tak mocna to trzeba powołać miedzynarodowy sprzeciw odnośnie jej działań a wykonawców rozkazów osądzić wg antynazistowskich przepisów.

        Na dzień dobry nieźle wyczyściła by się scena polityczna z koniunkturalnych zdrajców i kryptonazistów,gdyby taki ruch doprowadził do łapanki na polityków tuszujących i wprowadzających bocznymi drzwiami depopulacje do własnych krajów.

        Trzeba by ustalić konkretne nazwiska odpowiedzialne za działalność tej nazistowskiej kampanii eugenicznej w Polsce a potem zająć się stroną prawną jak ich uderzyć od strony skorumpowanej prowokatury czy innych instrumentów nacisku jeszcze nie całkiem zerodowanego od fartuszkowej hucpy parlamentarnej.

        Najlepiej by było dogadać się z podobnymi organizacjami w Europie i rozpocząć co tu dużo mówić krucjatę prawną i nie tylko przeciwko zdrajcom ludzkości.
        Trzeba zacząć tworzyć sieć przeciwko pajęczynie i ubić wreszcie pająka.

        Ludzie powinni się opowiedzieć na tych co są za depopulacją (a znam sporo takich o ile ich nie dotyczy) i tych przeciwko.Przynajmniej można by sie wtedy wzajemnie uczciwie zdepopulować.
        Tak czy siak plan by wypalił na nieco uczciwszych warunkach.

        Jest to super czytelny trend globalny na który jest mnóstwo dowodów.
        Ludzie powinni być w pełni świadomi jak wiele osób na stanowiskach zaufania publicznego dopuszcza się zdrady względem innych jednostek ludzkich których prawo do życia niczym nie różni się od tego samego prawa u zawziętych i/lub wyrachowanych depopulatorów.

        Trzeba sobie jasno powiedzieć ,że obecny kryzys jest bardzo mocno związany z działalnością depopulatorów.

        http://www.prisonplanet.pl/ekonomia/quotnaukowcyquot_zadaja,p1895631468
        „Naukowcy” żądają pernamentnej recesji by zatrzymać zagrożenie globalnego ocieplenia.
        Same przypadki.
        A wg szczurołapa szczurki bez kasy i stabilizacji słabo się rozmnażają..

        Ktoś ma w planach pozbawić miliardy ludzi na ziemi prawa do godnego życia i są „ludzie” którzy podobnie jak Niemcy i kolaboranci w 3Rzeszy wprowadzają te plany w życie pod pretekstem wykonywania rozkazów czy wręcz prawa międzynarodowego..

        Ktosie już zaczęli to robić.Na to jak wiemy też są dowody.
        Żeby kiedyś ludziom żyło się lepiej jak wiemy skądinąd.
        Swojakom.

        Ktosie mają imiona nazwiska instytucje powiązania poparcie fundusze -cały łańcuszek zależności w cyfrowym świecie do namierzenia.
        Tylko trzeba by wreszcie się tym zająć.
        Follow the money i qui bono i czujemy się jak traper na prerii.
        Trzeba by zmienić zasady gry i kierunek nagonki.
        Skoro niewidoczny wróg nie jest tak całkiem nie widoczny nie jest też tak bezkarny jak mu się zdaje.Wraz z realizacją planu kamuflaż jest coraz mniej skuteczny.A motywy coraz jaśniejsze.

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

        Nie wiem co ty masz do stopsyjonizmowi oni są w mojej ocenie o wiele bardziej wiarygodni niż twój blog bo nie piszą o fulfordach itp wynalazkach. A o Romney’u, Obamie, Kissingerze, Rotszyldach, Rockefellerach, CFR nie piszę na razie bo ty piszesz jakbym się nie zgadzał z tym co piszesz to pewnie bym coś dopisał tak jak to ma miejsce przy putinie. putin jest bardzo ważny dla polski bo graniczymy z rosją.

  7. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.3/6 (3 votes cast)

    Widze ze wielki cenzor nie dopuszcza moich wpisow.

  8. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 3.5/6 (2 votes cast)

    nie będzie żadnych chipów

  9. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.8/6 (4 votes cast)

    Ron Paul wycofał się z prawyborów.

    http://www.polskatimes.pl/artykul/575125,usa-kongresmen-ron-paul-wycofuje-sie-z-prezydenckich,id,t.html?cookie=1

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (8 votes cast)

      System amerykanskich pra-wyborow i wyborow jest tak celowo skonstruowany , zeby przecietny zjadacz chleba nie mial pojecia o co w nim chodzi. Nawet sami Amerykanie nie bardzo wiedza kto , kogo , i kiedy wybiera. Wygrywa jeden , a inny dostaje nominacje.

      Prowadzi to czesto do nieporozumien . A informacja podana w linku wyzej nie tylko jest niekompletna , ale wrecz selektywno-dezinformujaca.

      Ron Paul nie tylko nie wycofal sie z kampanii , a wlasnie ja rozpoczyna. Do tej pory jezdzil ze swoja kampania po Stanach , bo zalezalo mu na upublicznieniu swojego programu i uswiadomieniu jak najwiekszej liczby Amerykanow w jakim Martixie zyja. Przy okazji zdobywal glosy delegatow i tzw ” glosy ludu” czyli poular votes.

      Uznal obecnie , ze nalezy skupic sie na glosach delegatow , a do tego nie potrzebne sa kosztowne [ czasowo i finansowo] wojaze.

      IDD , to jego haslo na dzis czyli It’s the Delagates Dummy. To wlasnie objasnil swojemu przeciwnikowi Romney’owi. W swiat poszly inne wiesci. A najchetniej jego przeciwnicy , wyslaliby Go na wycieczke dookola swiata i jeszcze oplacili bilet.

      Polarne glosy nie sa zadnemu kandydatowi potrzebne do szczescia , a swiadcza jedynie o popularnosci kandydata . Tak wiec Ron Paul walczy dalej.

      Jesli nie wygra nominacji , moze startowac jako niezalezny . Takie Jego prawo.

      http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=30852

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

        chodzi o slowo ” popular” votes, tylko komputer zjada mi czasem literki. Przepraszam.

  10. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Chojna-Duch-o-wystapieniu-Grecji-ze-strefy-euro,wid,14487015,wiadomosc.html
    Wyjście Grecji ze strefy euro jest przesądzone; wydaje się, że tę decyzję zaakceptowały już rynki i przywódcy polityczni - oceniła członek RPP Elżbieta Chojna-Duch. Podkreśliła też, że nie można na razie przewidzieć wszystkich konsekwencji tej operacji.
    - Wydaje się, że rynki to zaakceptowały, przywódcy polityczni również. Technicznie i logistycznie przygotowanie (wyjścia Grecji ze strefy euro) trwa - powiedziała we wtorek dziennikarzom Chojna-Duch, która uczestniczy w Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

    Warto podkreślić ostatnie zdanie, że przygotowania wyjścia Grecji ze strefy Euro faktycznie trwają.

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

      Dla nas to OK, bedą tanie wakacje w Grecji, a i Grecy powinni wzorem Islandii zrobić porządek u siebie…
      mozemy tylko pośrednio dostać rykoszetem, jak polecą jakies banki na zachodzie i zacznie się zamieszanie finansowe, to się zawsze jakos odbija na gospodarce.
      No i gorzej, jak któryś z tych banków jest właścicielem jakiegoś „naszego” banku…

  11. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

    brawo dla amiszow !!! ja sam zyje bardzo skromnie i jestmi z tym dobrzeee…

  12. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.3/6 (6 votes cast)

    Niestety to dziś norma że walczy się z ludźmi niezależnymi od NWO, ale już niedługo to potrwa bo wkrótce przyjdzie TEN który zacznie egzekwować prawa ciemiężonych i pokrzywdzonych. Dla wszystkich którzy tracą lub już stracili nadzieję na to że jakikolwiek rząd na świecie pomoże uratować ten rozpadający się system światowy, który stanął według zasady: „Kościół niszczy wiarę, Media niszczą informacje, Politycy niszczą wolność, Szkoły niszczą widzę, Sądy niszczą sprawiedliwość, Lekarze niszczą zdrowie”, chcę przekazać krótką dobrą nowinę! To się wszystko wkrótce skończy, ale … nie poprzez kontrolowane rewolucje i kolejne wybierane przez lud bezradne rządy światowe, wkrótce nastanie najsprawiedliwszy rząd na ziemi, Królestwo Boże, które usunie z tej ziemi ludzi samolubnych, chciwych, wyniosłych, pysznych, bluźniących, nieposłusznych, niewdzięcznych, niegodziwych, bez serca, bezlitosnych, miotający oszczerstwa, bez uczuć ludzkich, zdrajców, zuchwałych i kłamców. Musi nastąpić oczyszczenie jej ziemi z ludzi niesprawiedliwych i złych w oczach Stwórcy tej planety i wszechświata i oddania ziemi wraz ze zwierzętami i przyrodą pod panowanie ludzi odpowiedzialnych za środowisko i za innych bliźnich. „Bóg doprowadzi do ruiny tych, którzy rujnują ziemię” (Objawienie 11:18). Ludzie zobaczcie w co szerzą ateiści wpiszcie w google hasło: „Wiara w magiczną kropeczkę”. Trzymajcie się bo nadchodzą ciężkie czasy, ogromna niesprawiedliwość już panoszy się po ziemi, zatrucie środowiska na niespotykaną skalę, masowy pomór zwierząt w rożnych zakątkach ziemi, rożne wywoływane katastrofy i choroby ludzkości z tym związane i ucisk wszystkich tych stworzeń które oddają pokłon Stwórcy a nigdy nie pokłonią się doktrynom lucyferańskim i samemu 666, ucisk jakiego nie było i już nigdy nie będzie ale potem już będzie tylko pięknie na wieczność. Amen.

    ;)

  13. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (7 votes cast)

    A może po prostu ta ich wyjątkowa odporność, niezapadanie na choroby wynika z tego, że Amisze chodzą boso na co dzień, dzieci także, nawet w chłodne deszczowe dni…Zimny chów od małego, skromne warunki życiowe plus jedzenie bez konserwantów ( o ile nie grzeszą w McDonalds ;-) to i na medykamenty nie ma popytu. A reszta to już sekret naszej ludzkiej natury. Widocznie człowiekowi do życia naprawdę niewiele potrzeba.
    Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że nad ich niebem nie ma chemtrails ….

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (9 votes cast)

      Z pewnością tak jest. Naturalny tryb życia jest najzdrowszy.
      Ale i nie będąc Mormonem czy Amiszem ( ich sposób zycia to jednak ogromne ograniczenie dla człowieka) mozna osiągnąć też podobny efekt zdrowotny. Starczy wprowadzić sobie reżim dietetyczno- higieniczny. A poza tym od czasu do czasu i telewizja i kino i internet a nawet fajna impreza nie zaszkodzi.
      Co mam na myśli pisząc reżim dietetyczno-higieniczny ?
      To są przecież rzeczy ogólnie znane;
      - naturalne, swieże , nieprzetworzone jedzenie ( mrożonki i puszki won)
      - ubranie z naturalnych tkanin i dzianin.
      - buty skórzane, bawełniane skarpetki
      - naturalne kosmetyki i farmaceutyki
      - działania prozdrowotne ( sauna, rower, marsze, bieganie, siłownia itp) systematycznie , a nie raz do roku na urlopie.
      - życzliwość i asertywność w relacjach miedzyludzkich ( ups, najgorzej z tym w pracy, czasem trzeba pracę zmienić, żeby nie zwariować !) Zła sytuacja emocjonalna( ciągły stres) bardzo zwala odporność !!!

      Czyli mozna mieć swobode i wolność zieznaną tym Amiszom czy Mormonom w zakresie korzystania ze zdobyczy cywilizacji, a żyć sobie uważnie i zdrowo !

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 3.5/6 (2 votes cast)

        :-D :-D :-D

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

        Aniu, to wszystko brzmi bardzo rozsądnie, ale….jest Ale, bo :
        Nieprzetworzone jedzenie, zdrowe i ekologiczne - kosztuje
        naturalna skóra też tania nie jest
        kosmetyki naturalne są drogie, zwykla farba 15 zł., ekologiczna 55 - rożnica jest
        sauna, siłownia- to też kosztuje
        więc wniosek z tego taki, że trzeba mieć kasę żeby zdrowo żyć! A powiedz o tym takiemu co zarabia 1500zł. i ma rodzinę na utrzymaniu, czy mają losować który z rodziny będzie zył i ubierał się zdrowo?
        Aczkolwiek założenia Twoje sa słuszne.

  14. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

    A ja oglądałem dzisiaj ciekawą debatę o emeryturach:

    http://www.youtube.com/watch?v=axFVuusmtzo

  15. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

    PAN BOG DAL MU OSTRZEZENIE TEJ KUKIELCE!!!!!!!!!!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Samolot-trafiony-piorunem-Na-pokladzie-prezydent-Francji,wid,14488505,wiadomosc.html?ticaid=1e744&_ticrsn=5

  16. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

    BUTY! http://maciejka.nowyekran.pl/post/62245,najgorszy-wynalazek-swiata

  17. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.4/6 (8 votes cast)

    „Piorunująca” kadencja to moze być:
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/samolot-hollandea-trafiony-piorunem-w-drodze-do-be,1,5131904,wiadomosc.html

  18. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.6/6 (13 votes cast)

    Tusk wyprowadza wojsko na ulice. Boją się fali protestów. Nie dość, że wiek emerytalny podnieśli to po nowym roku energia elektryczna podrożeje o 40 %. W związku z tym podrożeją towary i usługi, ludzie tym samym zubożeją jeszcze bardziej.
    „polaczki” zaczynają „szemrać”, coraz więcej osób zaczyna otwierać oczy i już nie zwraca uwagi na reżymową propagandę w mediach unych i to się unym nie podoba.
    Będzie powtórka „Gdańsk’70″ i „13 grudnia”?

    W czerwcu Żandarmeria Wojskowa będzie mieć uprawnienia jak policja
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/w-czerwcu-zandarmeria-wojskowa-bedzie-miec-uprawni,1,5131945,wiadomosc.html

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 5.0/6 (5 votes cast)

      Należy sprawdzić, czy zarządzenie Prezesa Rady Ministrów jest zgodne z ustawą o żandarmerii wojskowej. Żaden akt prawny niższego rzędu nie może być sprzeczny z ustawą, zawężać lub rozszerzać zakresu spraw ustalonych w ustawie. Jeżeli Tusk wydał akt niezgodny z ustawą, to wszyscy zatrzymani, wylegitymowani lub ukarani w jakikolwiek sposób przez ŻW mogą odwołać się do sądu i wygrają.

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

      nie po nowym roku tylko od 1 lipca:]

  19. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    http://marucha.wordpress.com/2012/05/15/szefowa-europejskiego-urzedu-ds-bezpieczenstwa-zywnosci-dyrektorem-organizacji-reprezentujacej-monsanto/
    Szefowa Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności dyrektorem organizacji reprezentującej Monsanto
    Posted by Marucha w dniu 2012-05-15 (wtorek)

    Przewodnicząca Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności, Diána Bánáti, została dyrektorem europejskiego oddziału International Life Sciences Institute – organizacji reprezentującej interesy koncernów biotechnologicznych (GMO), której członkami są m.in. firmy Monsanto i BASF.

    Węgierska profesor Diána Bánáti została w czwartek 10 maja powołana na stanowisko dyrektora generalnego europejskiego oddziału International Life Sciences Institute (ILSI) – niezwykle wpływowej organizacji reprezentującej interesy koncernów spożywczych i biotechnologicznych (GMO), której członkami są mi.in. firmy takie jak Monsanto i BASF.

    Nie byłoby w tym zapewne nic dziwnego, gdyby nie to, że jeszcze 8 maja pani profesor pełniła funkcję Przewodniczącej Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), agencji UE odpowiedzialnej mi.in. za ocenę bezpieczeństwa i wydawanie decyzji o dopuszczeniu na rynki europejskie upraw i żywności GMO.

    Jak podaje EFSA, “Na prośbę EFSA, 8 maja 2012 roku Diána Bánáti zrezygnowała ze stanowiska Przewodniczącej oraz członkini Zarządu EFSA, ze skutkiem natychmiastowym.”

    “Zdecydowała się ona na przyjęcie posady w International Life Sciences Institute (ILSI), co jest nie do pogodzenia z jej rolą członkini i Przewodniczącej Zarządu EFSA.”

    Parlament europejski zwrócił się do komisarzy ds. finansów o przeprowadzenie śledztwa w sprawie możliwych konfliktów interesów w EFSA, a w szczególności powiązań Diány Bánáti z przemysłem rolno-spożywczym.

    Ekolodzy domagają się cofnięcia wszystkich podjętych w ostatnich latach przez EFSA decyzji dopuszczających uprawy i żywność modyfikowaną i ponownego ich zbadania.

    International Life Sciences Institute (ILSI) jest organizacją finansowaną przez giganty przemysłu rolno-spożywczego, w tym kilka koncernów zaangażowanych w rozwój technologii GMO, takich jak Monsanto, Bayer i BASF. Zajmuje się wywieraniem nacisku na rządy i organizacje medyczne, tak by realizowały politykę zgodną z interesami jej korporacyjnych sponsorów.

    Nie jest to pierwszy skandal z powodu powiązań profesor Bánáti z ILSI. W 2010 roku wyszło na jaw, że pełniąc funkcję Przewodniczącej Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności , była jednocześnie członkiem zarządu ILSI, i ten fakt ukrywała.
    [...]
    więcej pod wskazanym linkiem

  20. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (6 votes cast)

    Grecka moneta o nominale 1 EURO. :)
    Sowa masońska jak wół. :)

    Innymi słowy - Grecja jest jest zapalnikiem zmian, które wyreżyserowali masoni.

    PS - „Teorie spiskowe” - to określenie mające na celu dyskredytację pewnych faktów i osób je propagujących. Osoby używające tego określenia, a właściwie pewna ich część w ostatnim czasie zaczyna się zastanawiać wobec pewnych kwestii widząc „dziwnie dziwną” zbieżność wyśmiewanych przez siebie „teorii spiskowych” z istniejącą rzeczywistością.
    Pocieszające, że choć mały ułamek lemingów zaczyna postrzegać świat bez niebieskiej pigułki z Matrixa. Niektórzy zdecydowali się wziąć czerwoną tabletkę by dokładniej zobaczyć świat i otaczającą rzeczywistość. Widać to po wypowiedziach wielu forach w necie. Coraz więcej takich wypowiedzi.
    To - co 2 lata temu dla wielu na forach było „teoriami spiskowymi” - dziś już nie jest.
    Pocieszające ale czy da radę przełamać szykowany plan ludobójstwa i totalnego zamordyzmu NWO?

    http://p4.sfora.pl/p4.sfora.pl/0e8517139fe85ef00a890b4e958638b7.jpg

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 6.0/6 (5 votes cast)

      Konarski, ” Grecja jest zapalnikiem zmian , ktore wyrezyserowali masoni” . Byc moze niedlugo bedziemy musieli w tym zdaniu dokonac drobnej poprawki . Bedzie brzmialo podobnie , tylko masonow w nim zabraknie. ” Grecja jest zapalnikiem zmian , ktore wyrezyserowala pazernosc i krotkowzrocznosc szalencow zwacych sie awangarda zjednoczonej Europy” .

      Gdzies ta awangarda, dzialajaca na zlecenie i zamowienie tych co stoja nad nimi, popelnila blad w obliczeniach i chciala okrasc Grekow nie tylko z posiadanego majatku , ale takze z tego , ktorego nie posiadaja. Pieniadze z bailoutu , ktore podarowano Grecji pod zastaw portow , wysp, historycznych zabytkow , rozeszly sie blyskawicznie do kieszeni bankierow , i to wcale nie w Grecji , a gdzies za granica. Grecy Acropolisu nie oddadza , pieniedzy na jakiekolwiek splaty nie ma, na wyplaty dla Grekow tez nie . Kanclerzowa zapowiedziala dzisiaj , ze chcialaby Grecje widziec w UE , ale Grecy musza wywiazac sie z danych obietnic.

      A jak sie wywiazac z obietnic , ktorych dotrzymac nie mozna ? wszyscy o tym wiedzieli od samego poczatku , a teraz udaja „Grekow” , ze rzad grecki ich oszukal.
      Kryzys rzadowy trwa , partie anty-bailotowe nie przystapily do koalicji z bailoutowymi i zapowiedziano nowe wybory w czerwcu.
      Grecy , ktorzy jeszcze maja jakies oszczednosci w bankach , stali dzisiaj w kolejkach , aby wyplacic swoje ” sowy masonskie” i tym samym ogolocic banki , ktore kolejnych ” sow” z bailotow juz nie dostana , wiec pewnie zaczna padac jedne po drugich. A Grecy wola swoje sowy trzymac w garsci lub w poduszce niz liczyc na procenty , ktorych moga nie doczekac. Przeciez moze sie okazac , ze sowy wraz z procentami wylecialy z banku do cieplejszych krajow i juz nie powroca.

      Na wzor Argentyny sprzed lat , Grecja zaczela wyplaty procentow tym , ktorzy przyjeli nowe warunki lokat . Reszta nie doczeka sie wyplat . Jesli Grecja oglosi upadek , wyjdzie z Eurozony i wroci do drachmy , miliardy euro beda musialy byc uznane za stracone.

      Dlaczego UE wszelkimi sposobami probuje zatrzymac klopotliwa Grecje w strefie? Mysle , ze dwa czynniki sa tu wazne. Pierwszy chodzi o precedens samego wyjscia i poteznego tapniecia na gieldach, bo kto bedzie inwestowal w niepewny biznes jakim stanie sie strefa Euro? A drugi czynnik , jeszcze wazniejszy , to strach przed ” islandyzacja” Grecji. Jesli w Grecji dojda do glosu sily madre i pokaza swiatu , ze wyjscie z UE moze zakonczyc sie sukcesem , inne kraje podaza za przykladem Grecji i podziekuja za mily pobyt w kolchozie.

      Zreszta wydaje sie , ze w tej chwili UE stoi przed poteznym kryzysem , ktory ma szanse zakonczyc byt tworu , ktory od chwili powstania skazany byl na porazke.

      Gdyby tak sie stalo , pokrzyzuje to z pewnoscia plany globalistom , ktorym rozpad Unii , ich ukochanego dziecka , nie pozwoli spokojnie spac.

      • VA:F [1.9.17_1161]
        Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

        UE nie stoi przed kryzysem, to pazerne banki stoją, bo napożyczaly bez miary i sensu…
        Oczywiście ludzie mogą miec kłopoty z dostaniem pieniedzy, jesli ktoryś zbankrutuje z powodu nieoddania pożyczek przez Grecję…
        Ale podobne kłopoty ma hiszpania i włochy, no i my, a i pewnie inne kraje…
        Pełno jest zadłużonych krajów poza UE, z wyjątkiem chin, ale te wtopiły kase w bony czy obligacje USA, ktorej mogą nie dostać…
        Rosja chyba też sie oddłużyła i ma małe albo zerowe długi…

        Moze nWO szykuje wielki globalny krach i globalny zamordyzm w wyniku zamieszek…

  21. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    o tym jak nas trują….
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Skazona-ziemia-w-rozszczelnionych-workach-Zagrozenie-dla-gdanszczan-n58259.html
    i jeszcze wybrana opinia czytelnika:

    Tymczasem prezes spalarni Krzysztof Pusz, były wicewojewoda Gdański i pomorski a także urzędnik w kancelarii prezydenta Lecha Wałęsy, nie widzi żadnego problemu.

    Wszystko jest zgodne z prawem. Na wszystko mam pozwolenia chwali się pokazując koncesję na przywiezienie z Ukrainy 14 tysięcy ton odpadów z HCB. Niektóre z warunków koncesji w sposób błyskawiczny - zaledwie w ciągu 11 dni - zalegalizowały ewidentne bezprawie.

    W momencie przywiezienia odpadów zakład mógł je przechowywać jedynie w metalowych kontenerach, w ilości niewiele przekraczającej pięć tysięcy ton. Tymczasem w styczniu, inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku wykryli leżące wbrew koncesji na hałdzie 12 tysięcy ton HCB i pestycydów. Zakładowi groziła wielomilionowa kara. Jednak zanim ją wymierzono, Pomorski Urząd Marszałkowski w ciągu 11 dni zmienił koncesję pozwalając na składowanie 13 tysięcy ton groźnych odpadów pod gołym niebem. Zamiast wcześniejszego wymogu przechowywania odpadów z HCB w metalowych pojemnikach, pozwolono na magazynowanie w wielkich workach a nawet luzem.

    Polska jest stroną dwóch międzynarodowych konwencji dotyczących groźnych chemikaliów. Sztokholmskiej i Bazylejskiej. W wytycznych do tej drugiej wyraźnie zapisano, że odpady z HCB powinny być przechowywane w zamkniętych pomieszczeniach, metalowych kontenerach lub szczelnych beczkach. Wytyczne te znajdują się na internetowej stronie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Roman Jaworski, zastępca Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, upiera się, że w Polsce one nie obowiązują. Ten sam Roman Jaworski i jego przełożony podpisali trzy decyzje pozwalające na sprowadzenie do Polski 14 tysięcy ton HCB. Spalenie takiej ilości groźnej substancji zajmie zakładowi w Gdańsku dwa lata.

  22. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

    Z mojej poczty,

    Witaj!
    Dzisiaj rozpoczęliśmy jedną z naszych najważniejszych akcji, pt.
    “P-o-r-n-o-land? Stań po stronie kobiet!”. Gorąco zachęcamy Cię
    do wzięcia w niej udziału!
    Stowarzyszenie Twoja Sprawa wysłało właśnie do premiera, posłów,
    senatorów, marszałków Sejmu i Senatu, prokuratorów, sędziów oraz
    do wielu liderów opinii książkę autorstwa amerykańskiej socjolog Gail
    Dines pt. „P-o-r-n-o-land. Jak skradziono naszą seksualność”. Praca
    Gail Dines – której STS jest patronem medialnym – ukazuje, jak przemysł
    pornograficzny niszczy i upadla wizerunek kobiety. Jest to książka
    szokująca! Niektóre badania pokazują, że znacząca część filmów
    p-0-r-n-0 jest zdominowana przez sceny pokazujące różnego typu formy
    brutalnych zachowań wobec kobiet! Naszą akcją chcemy rozpocząć
    proces zmiany pobłażliwego podejścia do p-o-r-n-o-grafii przez
    media, wielu liderów opinii i decydentów.
    W listach wysłanych wraz z książką poprosiliśmy o wyrażenie swojego
    stanowiska wobec informacji w niej zawartych, zwłaszcza w świetle
    zatrważających polskich badań, pokazujących rosnącą w zastraszającym
    tempie popularność ostrej p-o-r-n-o-grafii już nawet wśród 11-letnich dzieci!

    POTRZEBUJEMY TWOJEJ POMOCY!
    Wejdź na naszą stronę www i wyślij maila do wybranej grupy wpływowych
    osób w naszym kraju z prośbą o ustosunkowanie się do informacji
    zawartych w książce. Prosimy, powstrzymaj się od komentarzy
    politycznych!

    WSZELKIE INFORMACJE ZNAJDZIESZ TUTAJ. Całość nie zajmie Ci
    więcej niż 3 minuty!

    Obejrzyj film promujący naszą akcję i wyślij go do jak największej liczby osób.

    RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!
    Liczymy na Twoją pomoc!
    Pozdrawiamy,
    Stowarzyszenie Twoja Sprawa
    http://www.twojasprawa.org.pl/slide-view/pornoland-stan-po-stronie-kobiet/
    http://www.twojasprawa.org.pl/lista-odbiorcow-ksiazki-pornoland/

  23. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

    ciekawy film o „naszych lupkach”

  24. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

  25. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.8/6 (4 votes cast)

    W środę o godz. 12 w Lublinie na Majdanku odbędzie się pogrzeb Rycerza Chrystusa Króla pana Mariana który jest pierwszym męczennikiem Chrystusa Króla. Zapraszam wszystkich mieszkańców Lublina na pogrzeb. Pokażmy swoją obecnością że jesteśmy z prześladowanymi, że nie zgadzamy się na niszczenie naszej wiary obojętnie kto tego dokonuje.
    http://dzieckonmp.wordpress.com/2012/05/16/zaczelo-sie-niebotyczne-przesladowanie-katolikow/

    • VA:F [1.9.17_1161]
      Rating: 3.5/6 (2 votes cast)

      “My kochamy Pana Jezusa i chcemy, aby On nad nami królował” – ostatnie słowa zmarłego
      http://gloria.tv/?media=289738

  26. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

    Uwaga !!! Przeklejka z oneta, wyjątkowo o naszym zdrowiu :
    ~o co kaman: „Gdzie są pieniądze Gdzie są pieniądze ze składek emerytalnych? Trochę dużo czytania, ale to są fakty! Warto czasem myśleć samodzielnie. Rządowe statystyki mówią, że średnia pensja w Polsce to ok. 3600. To znaczy, że średnie składki emerytalne to 703,08 zł miesięcznie - procent składki emerytalnej do ZUS jest stały, określony ustawowo. Liczba pracujących na koniec II kw. 2011 to 16,163 mln. Możecie te dane sami zweryfikować przeglądając oficjalne strony rządowe, sięgając do oficjalnych statystyk GUS. Miłej zabawy. Ale co z tego wynika?? BARDZO WIELE, a właściwie BARDZO DUŻO. Dużo czego?? PIENIĘDZY, oczywiście. Pomnóżcie urzędową i oficjalną liczbę zatrudnionych i oficjalną i bardzo urzędową średnią składkę emerytalną do ZUS. Powinno Wam wyjść miesięcznie 11 375 519 400 zł, czyli ponad jedenaście miliardów trzysta siedemdziesiąt pięć milionów. To gigantyczne pieniądze, a jest to tylko składka emerytalna. Bawmy się dalej: pomnóżcie to razy 12 miesięcy, a wyjdzie na to, że w skali roku jest to 136 506 232 800 zł. Kończą się Wam okienka w kalkulatorze? Mnie też. Zatem powiem, że jest to słownie ponad 136 miliardów 506 milionów zł w roku. Mamy w Polsce około 5 mln emerytów, dokładnie - w marcu 2011 było ich 4,979 mln. To znowu wg. oficjalnych, rządowych i jedynie słusznych i poprawnych statystyk. Rencistów nie liczę, bo już na pewno nie zmieszczą mi się w kalkulatorze, a poza tym - na nich jest OSOBNA składka!!!. Wychodzi mi zatem na to, że rocznie jest to średnio 27301 zł na emeryta, czyli miesięczna emerytura średnio powinna wynosić 2275,00 zł. Tymczasem średnia emerytura - znowu wg rządowych, oficjalnych i jedynie słusznych i poprawnych statystyk wynosiła w tymże marcu 2011 zaledwie 1721,00 zł. Czyli o 554 mniej niż wynika ze składek wyliczonych na podstawie danych statystycznych rządu RP, GUS, ZUS, KRUS i każdy inny SRUS. Jak policzycie dalej, to wyjdzie Wam NADWYŻKA rzędu 32% w stosunku do wydatków na emerytury (czyli średnio ZUS jest na plusie około 2,5 miliarda zł miesięcznie, czyli 30 miliardów rocznie!!!). Tymczasem, rząd ubolewa, że budżet dopłaca ponoć do emerytur dziesiątki miliardów rocznie. Jesteście zdumieni?? To przeliczcie jeszcze raz. Też liczyłem, bo nie wierzyłem. Wniosek jest taki: ktoś z trójki: GUS, ZUS, Rząd RP łże. ŁŻE W BEZCZELNY SPOSÓB. Gorzej: dopuszczam możliwość, że łże więcej niż jeden, a nawet że łżą wszystkie wymienione instytucje. Taki jest mój wniosek. Ale jest też PYTANIE: co dzieje się z nadwyżką??? I takie są wnioski wynikające z oficjalnych danych statystycznych. Chyba, że Rostowski przesłał sfałszowane dane do GUS, wszak to, używając eufemizmu, mistrz kreatywnej księgowości. Załóżmy jednak, że dane oficjalne są prawdziwe, a więc wnioski zeń wynikające także. Proszę sobie wyobrazić, jaka gigantyczna nadwyżka powstanie przy wydłużeniu czasu pracy potrzebnego do osiągnięcia wieku emerytalnego. Oczywiście, pracy tej i tak nie ma, a bezrobocie zamiast maleć wciąż rośnie, co również potwierdzają dane oficjalne. Na co ma pojść taka nadwyżka?? Na zrzutkę na Greków?? Włochów?? By żyło im się jeszcze lepiej?? Gdzie jest kasa!!! Jeśli tak jak ja, jesteś przeciw kłamstwom rządzących, to proszę skopiuj to na inne fora, aby jak najwięcej osób mogło to przeczytać, zanim zostanie usunięte. Ludzie kiedy w końcu wyjdziemy na ulice i zaczniemy walczyć o swoje? pieniądze???”
    I co wy na to mości panie i panowie, co? Niezły smaczek, na śniedanie, lepsze to od kawy, bo choć mam wyje…e na emeryture gdyz wiem że jej nie dożyje to mnie pobudza lepiej niż kofeina, tak mnie nosi, lepiej chyba niź po takiej amfie. Zgodnie z wolą autora tekstu vel „o co kamana” wykonałem przysługę. Bo ichmość wpałd na niezłego tropa,(a mi w oko na wejściu)w którym rzecze o jawnym oszustwie obecnych władz. Sądzić będziona włądza dzisiejsza, do satrłszych dobrać sie bedzie można później, bo pouciakają nam te syjowsze.

  27. Pingback: Wyjątkowe zdrowie Amiszów « Dziennik gajowego Maruchy

  28. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

    Gdyby tak usiąść i podumać bacznie obserwując zachowania tubylców planety Ziemia, po krótkiej analizie zachowań jakiegokolwiek osobnika lub tudzież zwierzęcia dojść można do wniosku że jedyny film oparty na faktach rodem z Hoollywódy to „Man in Black”.
    Bo inaczej tego się wytłumaczyć nie da !

  29. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

    Znalezione nie kradzione - http://www.youtube.com/watch?v=25xcrE8wC2I

  30. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (11 votes cast)

    No to dales plame. Pytanie wiec nieaktualne. A jak ze zdrowiem u Mormonow nie wiadomo , bo ogromna ich czesc korzysta z dobrodziejstw cywilizacji. Sa tylko nieliczne grupy , ktore zyja w ukryciu w stanie Utah ze wzgledu wlasnie na zwiazki poligamiczne, ktore sa prawnie zabronione. Byc moze Pan Maz jest zadowolony , ze posiada stadko zon , ale czy zony sa zadowolone , trudno powiedziec. Zwlaszcza ta pierwsza . A jak u nich [ zon] ze zdrowiem psychicznym ? , jeszcze trudniej odpowiedziec.

    Natomiast Amisze i Menonici maja podobny tryb zycia. Menonici podobnie jak Amisze kieruja sie swoimi zasadami i prawami.Nie mieszaja sie z innymi grupami i podobnie jak Amisze zakladaja rodziny wsrod swoich ” klanow” . We wsi , w ktorej kupuje od lat zdrowa zywnosc , prawie wszyscy maja to samo nazwisko. Jednak co ciekawe kobiety bez trudu zachodza w ciaze , maja zdrowe dzieci , a ich samych nigdy nie widzialam chorych. Zima ganiaja po oborach i stajniach , do kosciola jezdza nieogrzewana bryczka ,a nawet przeziebien nie lapia. Rodziny maja duze. Dzieci od malego ucza sie pracy w gospodarstwie. Chlopcy pracuja z ojcami , dziewczynki szyja , sadza w polu, pracuja w szklarniach , a telewizora nie widzialam w zadnym domu.

  31. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    Rabarbarek, a czy Menonici z sąsiedztwa słuchają nakazów aby szczepić się i dzieci ?

  32. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

    rabarbarek.sama wypowiedz @P ..”związkach poligamicznych panuje lepsze zdrowie” daje dowod ze jak mowily nasze babcie „glodnemu zawsze chleb na mysli a paskudzie d**** ”
    :D

    Moze mu sie teskni za takim zyciem ??? :D

    Jedno jest pewne nie zwiazki … ale naturalne zycie i odzywianie sie zdrowymi produktami czyni ich zdrowych i dlugozyjacych. :D

    oj ale plama no no kto by pomyslal > peryskop zartownis z ciebie.

  33. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.4/6 (9 votes cast)

    Peryskopie , nie sluchaja . Grzecznie dziekuja ,co znaczy od…czepcie sie od nas.

    Zapytani o szczepienia przez zwolennikow zdrowej zywnosci , odpowiadaja z usmiechem , ze ich dzieciom szczepienia nie sa potrzebne. I maja racje. Naszym dzieciom tez nie sa potrzebne , tylko nas juz sie nikt nie pyta o pozwolenie. Poza tym propaganda szczepionkowa wtlaczana od lat w nasze glowy zrobila swoje.

    Poza tym jeszcze jedna ciekawostka dotyczaca Menonitow. Oni nie uznaja szkol publicznych. Ich dzieci ucza sie w szkolach prywatnych , zorganizowanych przez czlonkow ich spolecznosci lub w domach.
    Kilka iat temu glosny byl przypadek Menonitow z Quebecu, kiedy to rzad prowincyjny zapowiedzial zmiany w szkolnictwie i polozyl szlaban naich szkole. Dzieci dostaly nakaz uczeszczania do szkoly publicznej , a szkole Menonitow zamknieto.

    Co zrobili Menonici? Zapakowali caly swoj dobytek , sprzedali farmy , powiedzieli ,ze nie zgadzaja sie z zasadami moralnosci i wychowania lansowanego w publicznych szkolach i przeniesli sie do Ontario , gdzie moga wychowywac swoje dzieci wedlug swoich praw i wierzen.

    Mieszkancy Quebecu byli oburzeni , bo stracili nie tylko dobrych farmerow , ale takze przyjaciol , bo warto wiedziec , ze Menonici pomimo pewnej izolacji , sa spolecznoscia niezwykle sympatyczna . Nie nastawiaja sie tez na wielkie zyski ze sorzedazy swoich produktow i od 10 lat obowiazuja tam te same ceny.

    http://www.canada.com/montrealgazette/news/story.html?id=8aa6f3f4-45fd-42d3-ad45-38b1106bddfc

  34. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    @”…rzad prowincyjny zapowiedzial zmiany w szkolnictwie i polozyl szlaban naich szkole. Dzieci dostaly nakaz uczeszczania do szkoly publicznej , a szkole Menonitow zamknieto.
    Co zrobili Menonici? Zapakowali caly swoj dobytek , sprzedali farmy , …i przeniesli sie do Ontario , gdzie moga wychowywac swoje dzieci wedlug swoich praw i wierzen. ”

    I o to „im” chodziło, pozbyli się czynnika „demoralizującego” dla „zwykłych” ludzi i trwania systemu niewolniczego…

  35. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

    Milena , kilka zon jednoczesnie ? Wiesz jakie problemy maja obydwie strony? Nie bede ich opisywala , ale wspolczuje obu stronom. Zycie to nie tylko przyjemnosci….

    W Chinach , gdzie zabija sie dziewczynki w lonie matki ze wzgledu na prawo do posiadania jednego tylko dziecka , mezczyzni nie moga znalezc sobie zon. Czytalam kiedys na temat prob rozwiazania tego problemu i byly glosy , zeby zona miala prawo posiadania kilku mezow. Do takich absurdow prowadzi ingerencja czlowieka w prawa natury.

  36. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (4 votes cast)

    Wydelegować do Chin Biedronia i osobnika z kwitami wystawionymi na „Anna Grodzka”. Ten duet ich nauczy pedalstwa. Opóźni się uderzenie Chin na Rosję celem zajęcia Syberii i znajdujących się tam surowców od Uralu po Kamczatkę.
    Niestety tylko opóźni.
    „Niestety” ponieważ mieszkańcy półkuli północnej po chińskim i nieuniknionym blitzkriegu będą wdychać jeszcze więcej radioaktywnych oparów.
    To też nie są „teorie spiskowe”. :) Nie przez przypadek te same familie postanowiły postawić technologicznie i ekonomicznie Chiny na nogi - podobnie jak ongiś te same klany i rodziny finansowały Hitlera a jeszcze wcześniej rewolucję bolszewicką w Rosji.

  37. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.2/6 (6 votes cast)

    Rabarbarek: „…Do takich absurdow prowadzi ingerencja czlowieka w prawa natury.”

    Zbytnia ingerencja, bo ostrożne mają sens, wprowadzane wraz z rozwojem wiedzy i techniki.

    Dzięki za relacje o Menonitach. Słusznie chronią dzieci przed deprawacją w szkołach.
    I ze swoimi pro-zdrowotnymi zachowaniami są dla nas wzorem do naśladowania.

    A czym różnią się Menonici od Amiszów ? W religii ?

    Milena, Twój atak wskazuje, że poruszyłem jakiś czuły punkt - przez pomyłkę (skorygowaną) i z zapytaniem o ewentualne związki poligamii z aktywnością fizyczną i zdrowiem ? Osobiście nie mam tego typu potrzeb, a są chwile, że i jedna żona to za dużo. Zapewne i symetryczne oddczucia się zdarzają, bo jesteśmy tylko ludźmi.

    Pamiętam sympatycznego Holendra starszej daty, który podczas rozmowy o II wojnie św. zwierzył mi się, że dla niego okupacja wciąz trwa - bo ma zonę … Niemkę :-D :-D

    I tak oto jesteśmy w znów w Holandii i zaraz pewnie odezwie się Ta@mara ;-)

    Popieram Anię, i wieści Rabarbarka, że hartowanie m.in. chłodem, wiatrem, deszczem i chodzeniem boso znakomicie wzmacnia nasz układ immuno. Od czasu gdy stosuję zimny natrysk na koniec każdej kąpieli przestałem chronicznie chorować w okresie jesienno-zimowym. To takie proste, nic nie kosztuje i zabiera kilkanaście sekund na raz!

  38. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (5 votes cast)

    Z tymi dwoma od Palikota to żart :)

    Reszta wpisu nie jest żartem.
    Rabarbarku - to zaplanowana przez „starszych i mądrzejszych” ingerencja w prawa natury - jest realizowana na różnych płaszczyznach w rozmaitych kwestiach. W UE I USA promują nachalnie homoseksualizm, lesbijstwo i inne wynaturzenia. Mają w tym określony cel.
    Nawiązując do wypowiedzi Rabarbarka dodam, że wojna to dla władz w Pekinie „najlepsze” rozwiązanie - dodatkowo kilkadziesiąt milionów kawalerów - potencjalnych przyszłych bezrobotnych wyślą na front.
    Pozbędą się naraz kilku problemów i zapewnią tym samym „nowym Chinom” lebensraum (przestrzeń życiową) z bogatym zapleczem surowców oraz pozycję dominującą na świecie. Być może Chiny zrobią to wespół z Japonią, z którą podzielą się częścią syberyjskiego „tortu” - tam podnoszą się głosy nad likwidacją baz okupacyjnych USA od 1945r. i zniesieniem pacyfistycznej konstytucji - Japonia jest skazana na współpracę z Chinami a nie USA - i wcześniej czy później to nastąpi. Prawdopodobnie Japonia przywróci dawny porządek prawny i pozbędzie się okupacyjnych wojsk USA przy okazji nadchodzącego megakryzysu.
    Nie chodzi o Kuryle ale o więcej - znacznie więcej - wystarczająco by poświęcić życie nawet kilkudziesięciu milionów Japończyków i kilkuset milionów Chińczyków. Wraz ich zostanie ponad pół miliarda. Więc zadepczą pozostałą przy życiu garstkę Rosjan.
    Przy tym nikt z chińskiej wierchuszki nie zginie - pod Pekinem jest drugi PODZIEMNY Pekin „dla wybranych”, pod innymi miastami i centrami też.

    Jeszcze raz podkreślam - nic nie dzieje się przez przypadek - to są rzeczy przewidziane i zaplanowane. Boję się tylko, że zanim do tego dojdzie to Polska może dostać paskudny „prezent” od Berlina i Moskwy. Jak wiemy historia lubi się powtarzać zaś dwaj wyżej wymienieni „zaciskają” coraz cieplejszą współpracę, z której dla Polski zawsze wynikały rozbiory i nieszczęścia.
    Obym się mylił jednak na chłodno zdaję sobie sprawę z … NIESTETY

    Podkreślam raz jeszcze - NIC NIE DZIEJE SIĘ PRZEZ PRZYPADEK - i nie przez przypadek zlikwidowano w Polsce armię i planowo niszczona jest ekonomia - podobnie było przed rozbiorami - obcy rezydenci jawnie przekupywali polskich posłów i dyktowali co i jak mają głosować by utrzymać marazm ekonomiczny, polityczny i brak armii. Można tu wymieniać wiele innych kwestii ale nie w tym rzecz.
    Mamy obecnie do czynienia z lustrzanym odbiciem czasów saskich sprzed rozbiorów - identyczna sytuacja w Polsce do tego co było przed rozbiorami. Jak to się skończyło - wiemy.
    Wiem, że wielu powie - NATO i UE - i Polska - niemożliwe.
    A jednak. Kraje

  39. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

    A jednak - Kraje NATO i UE i obie struktury przejdą „przeobrażenia” i nastąpią poważne i szybkie zmiany geopolityczne na świecie wskutek wyreżyserowanego i zaplanowanego MEGAKRYZYSU - on już jest „za progiem” - coraz bliżej.

  40. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (5 votes cast)

    Dobrze rzeczesz ! I masz racje !!! Historia kołem się toczy.
    Po pierwsze i ostatnie - przenieśmy stolice do Krakowa albo na święte góry, bo od kilkuset lat Warszowa pecha Polsce przynosi, notorycznie, sorry Worszowioki ale to fakt !!! Tak dłużej być nie może !!! Zmieni sie tedy wiele, bedzie chaos ale jak to po burzy bywa, słoneczko zaświeci - sama natura !!!

  41. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (3 votes cast)

    @Podkreślam raz jeszcze – NIC NIE DZIEJE SIĘ PRZEZ PRZYPADEK

    Dokładnie tak, wszystko jest wyrezyserowane, najwyzej maja kilka wariantów, gdyby coś szło nie tak, albo nieco przeciagają w czasie…

  42. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (2 votes cast)

    A zapalnikiem megakryzysu jest Grecja.

  43. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

    Ja bym jednak był spokojny o Rosje,atakowanie Rosji obecnie ma taki sam sens jak atakowanie carskiej Rosji za Napoleona.Strategia spalonej ziemi uwielbiana w tym kraju oznacza,że z łupów będą nici.
    Nikt normalny się na ruskich nie rzuci.Chyba ,że w zamyśle ma depopulacje Ziemi i to 95%.Teatr NWO ustawiło w okolicach Iranu i muzułmańskich krajów wg NWo uznawanych za fanatyczne i przeludnione.

    Największa demolke sprowadza tam gdzie mają nwowcy najwięcej wrogów ideowych i najmniej zainwestowanego kapitału.

    Ja bym obstawiał,że jednak ruchawka wokół Izraela ,w którą spróbują wplątać Iran Pakistan Indie,Filipina,Birma ich sojuszników.Jest szansa wykosić z 3mld ludzi bez większych problemów.
    Reszta będzie na łasce producentów sprzętu zapewniającego przetrwanie w takich warunkach,
    a także ustawowo zmuszona do stosowania osprzętu Orwellowskiego skierowanego przeciwko wrogom ludu i warchołom.

    Idealne warunki dla komuchowa.

    Jeśli w takim syfie dojdzie do jakiejś katastrofy planetarnej niezależnej od NWo to NWOwcy i tak będą mieli swojaków na z góry upatrzonych pozycjach nie budząc podejrzeń społeczeństw,które dodatkowo ubezwłasnowolnia przez stan wojenny,a przy okazji
    depopulacji nie pozostawią ślepemu losowi
    odwalając większość roboty swoimi rękami.

    Jak dla mnie jest to niesamowicie sprytnie pomyślane.
    Nie ma się co oszukiwać w ww3 wrogiem nr jest każdy człowiek uznany za zbędnego dla interesów NWO.

    Ogólnie nie łudziłbym się jak wiele zostanie z Izraela,mają tam znakomitą sytuacje wyjściowa do ataku posiadając diaspore na całym świecie nie muszą się bać utraty wpływów a swoich wrogów wykoszą bez realnej możliwości odwetu posiadając swoją strukturę narodową dobrze zakamuflowaną po różnych nacjach .

    Tak sobie myśle,że wojna będzie maksymalnie nieekologiczna,żeby jak najwięcej cywili ucierpiało śmiertelnie od skażenia.Coś w stylu pocisków ze zubożonym uranem.
    A potem już 1000letnia zresztą proekologiczna;)

    A potem jak już większość da się zabunkrować i zchipować zaczną odbudowe w stylu hójliłódzkim.
    Ogłoszą XXIw czasem barbarzyńskiego ciemnogrodu gdzie religie chrześcijańska i muzułmańska zniszczyły Ziemie ale znaleźli się mędrcy oświeceni co potrafili przewidzieć rozwój wydarzeń i uratowali cywilizacje z tym co ma najcenniejsze.
    Wiadomo już kto będzie na pomnikach :o jcowie założydciele..

    Może tak nie będzie ,ale znając protokoły to właściwie czemu tak nie miałoby się stać jak nic nie zrobimy..

    Ja jestem na stanowisku,że Rosja gra ważną role w NWO i próby jej wygryzienia z planu skończą się oczywiście zgodnie z planem depopulacji ,ale niekoniecznie przebiegną zgodnie z planem.

    Myśle,że jest stronnictwo w NWo co dobrze sobie zdaje sprawe,że takie podniesienie stawki w tym pokerku może te szlachetne zamierzenie poprowadzić w kierunku zupełnie nie zaprotokołowanym
    w scenariuszu ONZ.

    A Rosja jak wiemy za nikogo goracych kasztanów nie wyciąga.
    Tam u góry nie ma litości walka o władze nigdy się nie kończy.
    Braterstwo wilków to specyficzna forma kooperacji.

  44. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

    Pojecie okupacji ostało dość dobrze przybliżone w filmie baby są jakieś inne ;)
    http://www.iplex.pl/filmy/baby-sa-jakies-inne,5948
    Nic trzeba się hartować,życie to nie facebook..

    http://demotywatory.pl/3564773/Zycie-to-nie-facebook
    uprzedzam bardzo ostre i demotywujące ale fajnie się ogląda po 22iej

  45. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

    ha ha ha no mysle :) :) nie mam takiego punktu, „spoko” ale taki temat budzi we mnie odraze bo wiem jak te kobiety sa traktowane.

    Ale zaskoczyles mnie takim „wywolaniem do tablicy” bo
    zaraz scyzoryk mi sie sam otwiera :D

  46. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

    zimny natrysk po kąpieli ??? brrr !!! :-)
    Ale podobno własnie na niektórych to działa, ale ja nie lubię zimy :-)
    Aczkolwiek paradoksalnie w czasie tych wielkich mrozów dobrze sie czułem, moze z powodu wysokiego cienienia?

  47. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/6 (0 votes cast)

    ahhh co z tymi wpisami, to ponownie do „szperacza” @P…pa bylo

  48. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 4.3/6 (6 votes cast)

    Mi ze scyzorykiem ;-)
    „…wiem jak te kobiety [w związkach poligamicznych] są traktowane…”

    To różnie bywa. Mieszkałem kilka lat wśród pustyni, ropy zamiast wody, Islamu, poligamii.
    Przynajmniej tam kobiety - jeśli są inteligentne - potrafią wynegocjować swe przywileje i zabezpieczyć byt swoim dzieciom. Obwieszone są złotem, pachną najlepszymi perfumami… Oczywiście od takiego rajskiego porządku jest wiele odstępstw - jak wszędzie na Ziemi.

    Na te zjawiska warto spojrzeć kompleksowo oraz także od strony historycznej i nie „wyzwalać” kobiet zawsze i wszędzie, wbrew lokalnej tradycji i nawykom. Sporo się mówi o misji dla USArmy i NATO niesienia wolności dla kobiet w Afryce, w Afganistanie, Iranie - ale to są frazesy pod którymi przemyca się brutalną politykę korumpowania kogo trzeba, ogłupiania pozostałych i rabowania co się da. Cierpienia kobiet, a także dzieci wspaniale się nadają do tych cynicznych zagrywek. Nawet są potrzebne.

    Smutne jest to, że i w krajach „wyzwolonych”, rządzonych „demokratycznie” wciąż miliony cierpią z powodu wyzysku - w takiej czy innej formie, zazwyczaj zakamuflowanej.

  49. VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 6.0/6 (1 vote cast)

    czy TY zawsze musisz szukac dziury w calym i udowadniaz ze biale jest czarne?
    czy pytales tych kobiet czy sa szczesliwe? czy ktorakolwiek kobieta czy nawet meszczyzna z radoscia sie dzieli swoim/ja polowka?

    ej peryskop mowisz o 2 swiatach bo ten o ktorym mowilismy to ludzie prosci zyjacy jak w czasach kamienie lupanego a ty bajasz o zlocie i perfumach ;) o czym my rozmawiamy.
    ha ha harem to zupelnie inna bajka
    A tak nawiasem, to ty tez byles obiezyswiat :) mnie wiecej bylo
    w czesci azjatyckiej :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Help

WordPress theme: Kippis 1.13